Thursday, October 23, 2014


Mana Anwar tak mengamuk..Kehadiran yang dijanjikan seramai 10 000 orang untuk mendengar ceramahnya ... Tapi yang hadir tak sampai 600 orang.. Dah la ceramah yang dibuat kali ini di kubu kuat Anwar sendiri iaitu di Permatang Pauh.. memang memalukan..

EP dengar cerita pelbagai cara telah dibuat untuk memastikan ceramah yang dihadiri oleh Anwar dan semalam mendapat sambutan..menerusi FB, Twitter,Blog, Banner yang dipasang merata-rata tempat, secara paksarela mengarahkan ahli turun ke ceramah tersebut...Anwar sendiri pun mempromosi ceramahnya menerusi saluran media sosialnya tetapi malangnya semua usaha itu ternyata gagal..

Anwar dikatakan telah menyalahkan AMK kerana gagal melaksanakan tugas yang diberikan kepada mereka..Majoriti yang hadir adalah golongan veteran..sikit sangat anak muda yang hadir ke ceramah tersebut...

Nampak sangat anak muda khususnya di Permatang Pauh dan Pulau Pinang sudah meluat dengan Anwar..Kalau dulu dengar je ada ceramah Anwar, jangan kata orang pembangkang, orang BN juga turut hadir memenuhkan ceramahnya..nak dengar apa isu baru yang cuba dibawanya...

Tapi kalau setiap kali ceramah, skripnya berulang-ulang dan penuh dengan penipuan dan fitnah yang tidak dapat dibuktikan..siapa nak dengar..orang tu salah..orang ni salah..dan dialah orang yang terakhir di Malaysia yang mampu untuk membawa keadilan kepada membela rakyat..mana tak meluat...

Bila tiba saja kesnya 28-29 Oktober ni..pasti ada roadshow menghasut rakyat untuk mengadakan demonstrasi..rakyat perlu menjadi hakim dan menolak kerajaan zalim yang mahu menjatuhkannya..siapa yang nak bela siapa sebenarnya?? Dia sedap-sedap balun..rakyat pula nak jadi mangsa..


7 comments:

Anonymous said...

patut di boo saja anwar masa dia berceramah, kemudian Tanya dia mana jam omega, kenapa tak pindah keluar Negara macam di janji selepas kalah PRU, kenapa suruh Khalid berhenti, kenapa nak suruh bini ganti Khalid, kenapa nak buat road show nak ajak orang ramai bergolek di depan palace of justice di putra jaya..kalau anwar baik dia suruh lu orang kerja baik baik cari rezki, jaga anak baik baik, belajar tinggi tinggi sampai Phd, sokong kerajaan pilihan rakyat kerana itu ajaran ugama, dan last sekali dia akan bersumpah laknat tidak meliwat dan mengerjakan haji atau umrah..baru lah anwar ada class..anwar sejati..anyway selamat berehat di jail sg buluh...dan buat lah apa yang patut masa dalam penjara nanti..

Anonymous said...

600? buan 60,000 ke, Laaaa kesiannya...Tahniah kenkawan semua dan syabas kerana kamu sekarang telah sedar dan mengetahui siapa ANWAR sebenarnya...Alhamdullilah kamu telah mendapat hidayah ALLAH untuk mengetahui dan menilaikan siapa yang benar dan siapa yang salah..Telah dapat membezakan antara AUTA dengan FAKTA,

Anonymous said...

lu barua umno makan najis saifull tentu lu kata sedikit. lu bukan pergi pun. aku pergi. apa punya narua lu. elok lu jadi biawak hidup.

berapa umno kasi sebulan. minyak free kut

Anonymous said...

Aiii anonymous 6.23pm- apasal emo? Frust ke pegi dengar ceramah?
Biawak mmg hidup, kalau mati panggil bangkai...

Anonymous said...

syok juga baca penfitnah barua pecacai umno buat cerita ni,,,dah la masa ceramah ,barua2 ni dok sms secara berkelompok (salahguna refer MCMC )memfitnah hadirin yang hadir,,kesiannya pecacai umno,tak habis habis fitnah sampai ke mamposs.

Anonymous said...

Lagi kesian org yg pecayakan kaki liwat. Mengapa sampai skg sikaki jubor xberani bersumpah. Xpayah sumpah dpn kaabah la dlm longkang pon cukup la. mACAI (mempercayai apa cakap anwar ibrahim)

Anonymous said...

Saya tak percaya dengan kajang move

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.