TERKINI : BALAI POLIS LEBUH PANTAI DIREMPUH PASUKAN KOMUNIS HARAM......



Inilah akibatnya bila arahan Ketua Polis Negara tidak dipatuhi..Dah terang-terang PPS tu merupakan pasukan komunis bandar yang haram dan tidak berdaftar...Bagaimana kerajaan negeri boleh benarkan pasukan komunis ini berarak semasa sambutan hari kemerdekaan pagi tadi di Pulau Pinang..

Syabas EP ucapkan pada pasukan PDRM yang mengambil tindakan yang tegas tanpa kompromi dengan sikap kurang ajar Ketua Menteri Pulau Pinang yang degil dan mencabar arahan Ketua Polis Negara... Akhirnya sambutan hari Merdeka di Pulau Pinang dicemari dengan insiden yang tidak diingini...

**Mungkin ini yang Ketua Menteri Pulau Pinang mahukan...menggambarkan pada dunia yang Malaysia tidak aman yang disulam dengan insiden bom petrol dirumahnya semalam...Jahat betul game puak-puak komunis ni...






Georgetown: Lebih 200 ahli Pasukan Peronda Sukarela (PPS) ditahan sepasukan anggota polis ketika sedang menyertai perarakan Sambutan Hari Kebangsaan Peringkat Negeri di Padang Kota, di sini, hari ini.

Mereka ditahan kira-kira jam 10.15 pagi, berdekatan bulatan di Jalan Lebuh Pantai sebelum melintasi pentas utama.

Semua anggota PPS dilihat memberi kerjasama dengan baik dan dibawa ke Balai Polis Lebuh Pantai untuk siasatan lanjut.

Sehingga kini, wakil media masih menunggu di hadapan Balai Polis Lebuh Pantai untuk perkembangan terbaharu.

TERKINI : BALAI POLIS LEBUH PANTAI DIREMPUH PASUKAN KOMUNIS HARAM...... TERKINI : BALAI POLIS LEBUH PANTAI DIREMPUH PASUKAN KOMUNIS HARAM...... Reviewed by Empayar Pemuda on 11:39 AM Rating: 5

9 comments:

  1. PUKIMAK LU, Guan Eng!!!

    ReplyDelete
  2. Amacam....... Lu cakap polis tak bikin keja, itu pasal tubuh PPS. Sekalang polis sudah buat keja maa... tangkap PPS. ha ha ha,

    ReplyDelete
  3. Apa kata PPS ni kita hantar ke bukit golan untuk lawan pejuang syria. Agak2 bole menang x? Kik kik..

    ReplyDelete
  4. bodoh. ini pun polis kacau. penceroboh di sabah dibiarkan. apa barang la umno ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini spesis paling sial...itu nama pun penceroboh yg sekali sekali timbul..tapi PPS ni pun sama juga HARAM nya sebab tak berdaftar..apa yg kau bengong sangat

      Delete
    2. Babi babi tu sumo..suruh dan minta masuk polis tak nak...jadi sukarela macam ni bolih..apa maknanya kalau bukan ada niat nak lawan kerajaan...SAMA LA MACAM KOMINIS...Dah dasar dan spesis Kominis..apa nak kata

      Delete
    3. Mmg level macai tahap babi sondol mi semua nak kaitkan dan salahkan umno.

      Pungkoq hang la wei...itu klu biaq lama2 jadi bintang tiga...baka komeneh semua tu

      Syabas pdrm.gasak puak ni sampai depa tak cukup tanah nak lari.kepala samseng LGE tu patut diajaq sekali...

      Jgn bg muka puak ni nak tunjuk lagak di tanah melayu ni.

      Delete
  5. mana ada polis biar la, tu yang byk polis mati tu apahat, ini yang di penang ni pun kalau bagi sepetol pun akan jadi cam tu, pasal tu kena KASI sekor2 dok la lokap dulu, ha ha ha tengok seluar kicik dia purple tak cam seluar kecik ano3:18 di atas

    ReplyDelete
  6. Jangan takut tegakkan undang-undang

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.