Friday, May 2, 2014


Makin lama puak-puak cina ni makin kurang ajar..Mengapa perkara ini boleh berlaku?? Pemandu cina yang kurang ajar ini dengan sengaja mewujudkan provokasi dengan mengeluarkan kata-kata kesat terhadap pegawai Polis yang bertugas setelah tawaran untuk merasuah supaya terlepas dari saman ditolak..

Kalau kita perhatikan video dibawah..pemandu cina tersebut dengan sengaja merakam insiden tersebut..Untuk apa?? Untuk membuktikan bahawa pihak Polis terima rasuah..Supaya mudah untuk menyebarkannya di Media Sosial??

Tetapi malangnya apa yang dirancangkan tidak menjadi..Upanan untuk merasuah pegawai Polis tersebut ditolak, sebaliknya pemandu cina yang kurang ajar itu pula yang berang dan mengeluarkan kata-kata kesat setelah tawarannya ditolak..

Lama mana kita sebagai rakyat Malaysia yang sayangkan negara ini harus berdiam diri dengan puak-puak yang kurang ajar dan ingin merosakkan Malaysia? Kesabaran kita ada had?? Tapi dimana hadnya??

EP ingin ucapkan terima kasih dan tahniah  kepada pegawai Polis tersebut kerana telah berjaya membuktikan bahawa bukan semua anggota Polis boleh dirasuah seperti yang digambarkan oleh puak-puak pakatan rakyat.. 



Apabila melihat video di atas, kita tentu masih ingat video wanita Cina yang kurang ajar ini bercakap mengenai haknya sebagai rakyat dan menghina anggota polis yang sedang bertugas sedangkan perbuatannya itu ternyata menyalahi undang-undang dan menggangu hak orang lain yang juga sebagai rakyat Malaysia . 









1 comments:

Cucu Polis konstabel Hashim said...

Kepada semua anggota Polis, yang kenal polis, suami atau isteri polis, anak2 yg kerja polis dan berkaitan: sila sebarkan video ni dn maklumkan bahawa PR khasnya Cinabeng DAP merakam video bila mereka berurusan dgn polis. Jangan bagi muka ngan Cinabeng. Saman tetap Saman!!!!

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.