Friday, March 21, 2014


Pekara penting yang bakal dilakukan SAMM yang diketuai Chegu Bad dan ahli AMK bagi mendapatkan simpati undi pengundi Kajang.

1. SAMM telah merancang untuk membuat sabotaj terhadap BN seperti yang dilakukan di PRK Sg Limau bagi meraih simpati pengundi DUN Kajang.

2. SAMM akan meletakkan gambar Datin Sri Wan Azizah sebagai PELACUR melalui bentuk flyers dan banner sekitar kawasan PDM bermajoriti Melayu bagi memberi gambaran buruk terhadap UMNO dan rakyat akan menyalahkan Barisan Nasional.

3. SAMM juga akan membakar bilik gerakan mereka sendiri bagi memperlihatkan keganasan UMNO dalam politik semasa berkempen.

Dengan kehadiran wartawan asing yang membuat liputan pesawat MH370 pihak PKR akan menggunakan peluang ini bagi menunjukkan bahawa parti PKR ditindas dan disabotaj oleh parti kerajaan Barisan Nasional dan seterusnya dijadikan platform untuk mereka berReforbasi.

PKR - Parti Kencing Rakyat

*****
Mohon pengundi Kajang berhati-hati dengan tipu daya PKR.. dan juga menjaga keselamatan diri.. mereka sanggup bertumbuk sesama sendiri namun menuduh BN yang lakukan.

Berikut ialah taktik biasa PKR pada pilihanraya yang lalu:

1) Menahan Bas yang didakwa pengundi hantu
2) Mendakwa mengundi dengan Kad Pengenalan palsu
3) Mendakwa Bangla akan keluar mengundi
4) Provokasi di dalam bilik mengundi dengan sengaja melewatkan proses pengundian dengan meminta untuk menyebut nombor berulang-ulang kali
5) Mengadakan pergaduhan di tempat mengundi
6) Mengugut pengundi dari keluar mengundi
7) Membuat halangan di jalanraya bagi membuat kesesakan jalan sehingga orang bosan dan malas untuk keluar mengundi
8) Sabotaj bilik pengiraan undi Blackout 

Percayalah segala sabotaj yang berlaku pada hari mengundi pastinya adalah tindakan PKR!! -Aspirasi Bangsa

2 comments:

syed1134 said...

mcm xbetul je...fitnah je ni

anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal said...

Daripada PR, lebih baiklah BN. Aku tak nak sokong parti yang ketua umum dia tu PELIWAT, pakar tebuk BONTOT jantan, betina , laki & perempuan. Aku tak nak pilih parti yang ketua umum tu satu spesis dengan umat Nabi Lut yang Allah SWT rejam sampai mampos kat dasar Laut Mati.

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.