Wednesday, March 19, 2014


Apa punya nasib malang daa..Semalam emak kena maki dengan peniaga gerai berasal dari Bandar Perda, Permatang Pauh yang menumpang berniaga di gerai di Sungai Kantan..

Hari ni giliran anak pula dengan pula kena maki dengan makcik gerai yang berniaga di Taman Mesra, Kajang. Macam mana tak kena maki, makcik itu dah berniaga sejak 11 tahun di Selangor, tapi bila PR memerintah Selangor, gerainya kena roboh oleh tanpa sebarang pembelaan..


Kesian betul anak beranak ni.. Sana sini kena maki dengan penduduk dan peniaga di kawasan Kajang.

EP difahamkan sejak PR memerintah Selangor, banyak gerai Melayu yang kena roboh hanya untuk menjaga kepentingan politik mereka.

Bila tiba je musim pilihanraya barulah sibuk nak masuk gerai gerai peniaga Melayu tagih undi dan simpati.. Sampai ayat ''Apa punya haramjadah" keluarlah dari mulut peniaga wanita tersebut kerana terlampau kecewa..

EP rasa insiden-insiden sebegini sudah cukup membuktikan kelemahan pemimpin PR dan Kerajaan PR yang gagal menjaga kebajikan bangsanya sendiri...

9 comments:

Anonymous said...

terserlah kebangsatan keluarga puaka sodom ini. korang memag haramjadah. memang sesuai di maki hamun

Anonymous said...

tak nak saman ke izzah oiii ...... ??
saman la ... saman la ...
ala .. kakak tu bukan ada duit pun nak bayar ... cuma kakak tu bayar cash dengan doa melaknatkan kamu sekeluarga ... cuba la

Anonymous said...

Tu lah balasan tuhan..dari papa mama n kamu izah....kat dunia
...hari ini...esok lusa entah apa bala lagi....bertaubat...u guys has given a lot of trouble...

Anonymous said...

Parti I anak-beranak..

Anonymous said...

Dah parti pun anak-beranak memang patut la kena maki anak-beranak..hahaha..

Anonymous said...

Boleh maki ape saje,.tapi jgn sebut pasal JUBO nti papa marah tau..

Anonymous said...

Agree with u, this family has been on their drama scene since then... Aren't u guys ever get tired to stir up the country?

DIARI FARISHA said...

xnmpk menangis pun..ayat tajuk xblh bla

anti-LGBT & Dajjal said...

Daripada PR, lebih baiklah BN. Aku tak nak sokong parti yang ketua umum dia tu PELIWAT, pakar tebuk BONTOT jantan, betina , laki & perempuan. Aku tak nak pilih parti yang ketua umum tu satu spesis dengan umat Nabi Lut yang Allah SWT rejam sampai mampos kat dasar Laut Mati.

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.