Wednesday, March 26, 2014



Inilah gambar Zharif Hakim pemilik akaun Twitter @Zharif32 yang memaki hamun Maira Elizabeth Nari, anak kepada Andrew Nari, ketua pramugara pesawat MH370.

Motif Zharif Hakim berbuat demikian tidak pula diketahui sesiapa namun kebanyakkan pengguna laman sosial Twitter mengecam status beliau itu malah ia turut dikongsikan ribuan pengguna laman sosial Facebook.

Pada penulis, kata-kata yang dilemparkan Zhalif kepada Maira Elizabeth memang amat kurang ajar dan tidak sensitif. Dia pun nak popular juga kot. - CeritaCinta


12 comments:

Anonymous said...

anak haram mana ni

cakarla said...

Patut dicilikan mulut budak ni, langsung tak hormat dan peka perasaan orang yang sedang bersedih dan kehilangan orang yang dikasihi.

Anonymous said...

Bebudak sekarang sudah terhakis nilai-nilai murni dan budaya bangsa dalam diri.Yang tua tidak lagi dihormati. Ajaran guru tidak lagi dipatuhi. Teguran tidak mau didengari.Generasi Melayu sekarang banyak yang rosak...rempit,dadah,bohsia,sex bebas,buta al-quran..... Masih Wujudkah lagi sopan santun dan berbudi bahasa dikalangan generasi Melayu kini dan akan datang?

Anonymous said...

Nak kena kompang muka ke atau nak kena tumbuk dengan anak lesung kat gigi2 mangkuk sekor ni? Ce pilih.

Anonymous said...

nak glamor cam tokmoh kokedai kot .... ??

Anonymous said...

Anak hasil didikan Umno totok memang macam tu...tak caya....tengok mak bapaknya...

Anonymous said...

kalu melayu cakap macam tu terus kena kutuk, kena kecam, kena maki dan macam macam lagi...Silap silap lepas ni terus kena cekup.....tapi tenguk apa yang Red Bean Army dah sedang dan akan buat...sekor melayu pun tak berani nak bersuara...malah pihak berwajib pun kecut telor...memang sial la kau orang....

Anonymous said...

Anon 9:48 26/2/2014
Confirm Anon ni Salah Seekor RBA yang sengaja mahu memporak perandakan Melayu.

Anonymous said...

dapat budak sekoq ni
mai kita pi jentiq buah peliaq dia ghamai2.

ss(sazalee sulaiman)/spl(sang pujangga langit)/pm(pelaut malang)...itulah aku said...

Dasar pukimak...kalau nak maki hamun kerajaan pun guna nama dan gambar sendiri bukan guna gambar dan nama anak aku...dasar cibai punya orang...pukimak, anak jalang dan pengkhianat bangsa.

Kepada semua yang membaca bloger ini...ini bukan milik anak aku. Orang ini adalah pengkhianat sampai anak aku teraniaya. Kau tunggulah polis mencari engkau. KEPARAT.

ss(sazalee sulaiman)/spl(sang pujangga langit)/pm(pelaut malang)...itulah aku said...

Siapa yang mengikuti bloger jahanam ini turut terbabit sama dalam menganiaya anak aku...aku tak akan halalkan dosa dia kepada anak aku sampai akhir hayat, suka-suka pakai gambar anak aku dengan rasa tidak bersalah langsung...

Ya Allah Dikau Maha Pendengar doa-doa orang teraniaya...Kau balaslah dia sebelum aku dapat membalasnya. Amin.

ss(sazalee sulaiman)/spl(sang pujangga langit)/pm(pelaut malang)...itulah aku said...

Gambar anak aku yang baru 13 tahun pun kau guna...memang dasar pengkhianat negara dan bangsa...PUKIMAK.

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.