Thursday, March 20, 2014


Setelah seminggu kempen yang dijalankan oleh Wan Azizah sebagai calon pengganti kepada suaminya, EP dapati Wan Azizah hanya mampu untuk merayu simpati dan belas kesian dari pengundi Kajang untuk mengundinya dengan mengulang cerita malang yang menimpa kepada suami dan keluarganya.. 

Inilah Wan Azizah..Dari dulu sehingga kini beliau hanya pandai cakap soal keadilan..malangnya bukan keadilan untuk rakyat tetapi untuk suami dan keluarganya.. Tidak ada satu jalan cerita pun mengenai keadilan untuk rakyat Kajang khususnya dan Selangor amnya...

Kesian Wan Azizah..sampai tiada isu yang nak diceramahnya..sampai nak kena cakap pasal bagaimana Kapten Zaharie nak claim insurannya didalam ceramahnya..EP nak tanya..Dalam MH370 tu cuma ada Kapten Zaharie seorang je ke??

Dulu sibuk kata keluarganya tidak mengenali Kapten Zaharie..tapi bila dah kantoi menipu tentang hubungan keluarganya dengan Kapten Zaharie..Sekarang ni nak jaja pula kisah hidup Kapten Zaharie..Agak-agak la nak politikkan kisah MH370..Cari la bahan lain...




4 comments:

Anonymous said...

CERITA BASI , SAPA SURUH LIWAT
CURI DUIT NEGARA
TIBAI BINI2 ORANG
SULUK U LUPA ,,,,,,,, P,PINANG MELAYU MEREMPAT
KERJA SAPA , PENIAGA KENA HALAU ,,,,ANK2 MEREKA TAK SEDIH , LAKI KAU MASUK JEL KELUAR KAYA BUAT RUMAH 7JUTA APA U KASI TAU MANA DPT DUIT ,,,,,,,,,,,,GAJI MENTRI , APA M,ENTRI BESAR GAJI KE
DAH TUA MELALUT

Anonymous said...

Kalau laki akhlak keji anak Bini 2 x 5 ke...

Anonymous said...

aku cuma nak kat butuh bapak hang laa jijah

Anonymous said...

kalau tak menipu bukan keluarga anwar, mana dapat bungalow berjuta, berapa sangat gaji dia jadi menteri, kenapa tak siasat dia, kenapa dia sibuk suruh siasat daim...melayu tak sedar diri, dia lagi pengkhianat...masuk lah kamu dalam penjara supaya Malaysia aman damai..

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.