Tuesday, January 21, 2014


Alahai...memalukan betul.. Sam Ketot boleh kumpul 12 orang je penyokong tegar Anwar untuk berdemo dihadapan kedutaan Jepun bagi memboikot barangan Jepun demi mempertahankan maruah Anwar ... Sedihnya... Orang Jepun di kedutaan tengok pun gelak..hahaha..

Buat apa susah-susah nak berdemo boikot barangan Jepun... Arah je la kerajaan negeri dibawah pakatan rakyat untuk menghentikan semua produk jepun daripada dijual di negeri mereka...kan lebih mudah...

Tak payah lagi 11 orang tu buang masa dan memalukan diri nak berdemo di tepi jalan...


Nak lagi mudah..suruh je Anwar buat kenyataan begini...

Kerajaan Pakatan Rakyat sebulat suara menyatakan kekesalan mereka terhadap Kerajaan Jepun kerana menghalang saya daripada memasuki Jepun tempoh hari.

Kerajaan Pakatan rakyat berpendapat perbuatan ini telah menghina kedudukan saya selaku ketua pembangkang Malaysia yang telah dipilih oleh rakyat secara sah menjadi ahli parlimen menerusi pilihan raya umum ke-13 yang lalu.

Sehubungan itu Kerajaan Pakatan Rakyat menggesa supaya kerajaan Jepun memberi penjelasan memuaskan berhubung larangan terhadap saya yang juga ketua umum PKR dan penasihat ekonomi Negeri Selangor.

Langkah yang diambil oleh Kerajaan Jepun sangat dikesali memandangkan Negeri-negeri Pakatan Rakyat terutamanya Selangor mempunyai hubungan diplomatik dan ekonomi dengan Jepun. Malah katanya, pelabur Jepun adalah pelabur asing terbesar di negeri Pakatan Rakyat itu.

Bagi mencerminkan hubungan baik dan kerjasama erat ini, Kerajaan Pakatan Rakyat amat berharap kerajaan Jepun dapat memberi penjelasan yang memuaskan berkaitan insiden ini supaya sebarang kekeliruan dapat diselesaikan secepat mungkin atau Kerajaan Pakatan Rakyat tidak teragak-agak untuk memberhentikan pelabur asing dari Jepun untuk terus melabur di negeri Pakatan. Keldai Daily

4 comments:

Anonymous said...

KAHH KAH..KAH...
lepas ni pemimpin macai dan macai2 ngokPAS PR sekalian buleh lah jual kete2 Toyota Camry, Honda Accord, Estima, Alpat.. japang punya brand...tanda BOIKOT japang hahaha..
bahlul2 PAS akn tukar pakai kete sorong..yelah dh kete Proton pun diorng boikot..kan Madey punye brand.. konon xde klas...

puihhhhh macai rajaliwat!

Anonymous said...

HAH BUKAN UMNO NAMANYA KALAU TK GILA LUCAH

Awangliku said...

Nuar bodoh bertinkek - tingkek

Anonymous said...

HAH BUKAN NUAR NAMANYA KALAU TK MAIN CINADOL

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.