HOT : 120,000 PENYOKONG ANWAR BERDEMO DIHADAPAN KEDUTAAN JEPUN.. @NajibRazak @AnwarIbrahim


Alahai...memalukan betul.. Sam Ketot boleh kumpul 12 orang je penyokong tegar Anwar untuk berdemo dihadapan kedutaan Jepun bagi memboikot barangan Jepun demi mempertahankan maruah Anwar ... Sedihnya... Orang Jepun di kedutaan tengok pun gelak..hahaha..

Buat apa susah-susah nak berdemo boikot barangan Jepun... Arah je la kerajaan negeri dibawah pakatan rakyat untuk menghentikan semua produk jepun daripada dijual di negeri mereka...kan lebih mudah...

Tak payah lagi 11 orang tu buang masa dan memalukan diri nak berdemo di tepi jalan...


Nak lagi mudah..suruh je Anwar buat kenyataan begini...

Kerajaan Pakatan Rakyat sebulat suara menyatakan kekesalan mereka terhadap Kerajaan Jepun kerana menghalang saya daripada memasuki Jepun tempoh hari.

Kerajaan Pakatan rakyat berpendapat perbuatan ini telah menghina kedudukan saya selaku ketua pembangkang Malaysia yang telah dipilih oleh rakyat secara sah menjadi ahli parlimen menerusi pilihan raya umum ke-13 yang lalu.

Sehubungan itu Kerajaan Pakatan Rakyat menggesa supaya kerajaan Jepun memberi penjelasan memuaskan berhubung larangan terhadap saya yang juga ketua umum PKR dan penasihat ekonomi Negeri Selangor.

Langkah yang diambil oleh Kerajaan Jepun sangat dikesali memandangkan Negeri-negeri Pakatan Rakyat terutamanya Selangor mempunyai hubungan diplomatik dan ekonomi dengan Jepun. Malah katanya, pelabur Jepun adalah pelabur asing terbesar di negeri Pakatan Rakyat itu.

Bagi mencerminkan hubungan baik dan kerjasama erat ini, Kerajaan Pakatan Rakyat amat berharap kerajaan Jepun dapat memberi penjelasan yang memuaskan berkaitan insiden ini supaya sebarang kekeliruan dapat diselesaikan secepat mungkin atau Kerajaan Pakatan Rakyat tidak teragak-agak untuk memberhentikan pelabur asing dari Jepun untuk terus melabur di negeri Pakatan. Keldai Daily

HOT : 120,000 PENYOKONG ANWAR BERDEMO DIHADAPAN KEDUTAAN JEPUN.. @NajibRazak @AnwarIbrahim HOT : 120,000 PENYOKONG ANWAR BERDEMO DIHADAPAN KEDUTAAN JEPUN.. @NajibRazak @AnwarIbrahim Reviewed by Empayar Pemuda on 2:08 PM Rating: 5

4 comments:

  1. KAHH KAH..KAH...
    lepas ni pemimpin macai dan macai2 ngokPAS PR sekalian buleh lah jual kete2 Toyota Camry, Honda Accord, Estima, Alpat.. japang punya brand...tanda BOIKOT japang hahaha..
    bahlul2 PAS akn tukar pakai kete sorong..yelah dh kete Proton pun diorng boikot..kan Madey punye brand.. konon xde klas...

    puihhhhh macai rajaliwat!

    ReplyDelete
  2. HAH BUKAN UMNO NAMANYA KALAU TK GILA LUCAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAH BUKAN NUAR NAMANYA KALAU TK MAIN CINADOL

      Delete
  3. Nuar bodoh bertinkek - tingkek

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.