TERKINI : PAS MENANG BESAR DI #PRKSgLimau ...


Berita yang baru EP terima sebentar tadi 4.40 petang melaporkan PAS menang di PRK Sg Limau.

Tunggu sat..bukan menang pilihanraya DUN Sg Limau tapi menang yang lain..


PAS menang menipu


PAS menang taktik kotor
PAS menang tabur duit


PAS menang takutkan pengundi


PAS menang tumbuk wanita


PAS menang tunjuk kemaluan


PAS menang hina arwah Azizan


PAS menang Syiah

Sehingga kini keputusan tak rasmi BN sedang mendahului bagi PRK Sg Limau. 
TERKINI : PAS MENANG BESAR DI #PRKSgLimau ... TERKINI : PAS MENANG BESAR DI #PRKSgLimau ... Reviewed by Empayar Pemuda on 4:49 PM Rating: 5

9 comments:

  1. Haa Haa.. Terang Lagi Bersuluh PAS PeNiPu

    ReplyDelete
  2. YIP KUM FOOK (LAWYER) BOHONG KATA RESITS KUIL HILANG!
    Kepada orang ramai yang di hormati,
    YIP KUM FOOK (MCA GOMBAK) mengaduan ke Polis resit yang simpan di tempat Kuil yang sunyi pun hilang. Mengapa pencuri bolih tahu? Mengapa CCTV tak rakam? Semua cakap bohong.
    Ini semuanya dia bermain wayang sendiri. Siapa mahu curi resit yang tidak berhargai itu? Ini bukan duit? Ini bukan Mas? Kerana dia cuba menutup akaun yang tidak serata Kuil SAMNAK SAMBODHI, TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KULAU LUMPUR, MALAYSIA. Dia ingat orang ramai semua bodoh.

    To the public that is respected,
    YIP KUM FOOK (MCA Gombak) report to Police: donation receipts keep in Temple a quietly were disappeared. Why thieves can know? Why CCTV not record? All telling lie.
    This is his entire play movie. Who wants to steal invaluable receipts? This is not money? This is not gold? Because he tried to cover unbalance account of SAMNAK SAMBODHI, TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KULAU LUMPUR, MALAYSIA. . He thought, people are stupid.

    MCA MALAYSIA
    FORWAD BY SAMNAK SAMBODHI COMMITTEES

    ReplyDelete
  3. laen kali jangan over konpiden...kempen camni dah tak bekesan..try plak cara laen...keh keh keh..

    ReplyDelete
  4. masih ada org umno yg bodoh. inilah pandangan bodoh dari org umno. sg limau tolak parti pengkianat rakyat. umno sambut Maal HIJRAH dlm kebodohan.
    nasib lu la umno. bodoh dulu kini dan selamanya bodoh sampai kemampus.

    ReplyDelete
  5. umno sesatkan melayu

    ReplyDelete
  6. Pas menang skandal..... Mat Sabun, silap Mat Sabu. Pas juga menang Mustafa Spender Putih. Pas juga menang sorak. Pas juga menang perangai samseng. Pas juga menang kopiah putih. Pas juga menang jilat jubur DAP. Pas hanya kalah dibodohkan oleh DAPigs.

    ReplyDelete
  7. umno gagal memerintah negara.dh berpuluh tahun.yukar la dgn pemimpin lain.pemimpin melayu umno bodoh buat habiskan duit negara.lembu umno banggang

    ReplyDelete
  8. PAS menipu???? Aku rasa UMNO yang x pernahnya jujur dengan penyokong2nye...dengan statement menteri ayamnya, PM diabetisnyer, minyaknyer, dan banyak lagi yang pada telinga aku memang kenyataan memperbodohkan orang...tapi xtau la klu penyokong UMNO memang percaya dengan statement2 pemimpin korang... tapi bagi kami....pemimpin korang x ubah cam peserta maharaja lawak...dari sudut mentaliti dan cara berfikir pula, amat memalukan sebenarnya...serius bro!!!

    ReplyDelete
  9. Shahrizat pun dah gugur saman...pecite ni??? takkan saje nak gegar time pemilihan je??? carry on la saman tu!.. buat malu kami je shahrizat!

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.