Saturday, August 17, 2013


Masya'Allah..Hancur kereta VW Golf milik Ustaz Azhar Idrus..Tapi alhamdulillah. .Ustaz selamat kot..nampak elok je berdiri kat belakang tu..Agak agaknya berapa laju Ustaz tengah pandu ketika tu??...

7 comments:

Anonymous said...

Dia eksiden sbbsalah umno. Umno wajib buat autobahn utk ustak mcdee ni. Dan juga turunkan harga ron 97. Sbb tu eksiden. Vw golf apa kelas isi ron 95.

Anonymous said...

balaci pekomen kat atas tu memang kaki barua haprak umno... takde modal langsung, nampak sgt kepala otak kematu. ptui!

Anonymous said...

ustak main drag ke kat ngadang baru tu..

Anonymous said...

Terbaik

Anonymous said...

Tak sapa pun kebal ujian Allah

Anonymous said...

Boddow! Boddow! Boddow punya Osetat Unta dpadang terkukor. Boddow!

Anonymous said...

UAI kan keluarkan hukum boleh langgar lampu merah.. ini semua bala.. bala.. bala..

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.