HOT : HANYA PAKAI G-STRING BONCENG MOTOR....TERBAIK!!!


Brutal gila awek ni ni..Berpakaian sebegini semasa membonceng motosikal..Kalau nak seksi pun jangan la sampai berpakaian sebegini...Ini tak de sikit pun perasaan malu..Kalau pakai short skirt atau pun seluar pendek lain cerita laa...Ini hanya pakai G-String je...

Menurut sumber kejadian memalukan ini berlaku di Kajang pada bulan puasa...Hmmm..tak pasal-pasal lelaki-lelaki yang terpandang kelibat wanita ini kurang pahala...Hahaha..

Inilah padahnya kalau stim pil atau mabuk..Sampai seluar tak pakai pun dia tak sedar...dunia ohh..dunia..









HOT : HANYA PAKAI G-STRING BONCENG MOTOR....TERBAIK!!! HOT : HANYA PAKAI G-STRING BONCENG MOTOR....TERBAIK!!! Reviewed by Empayar Pemuda on 11:51 PM Rating: 5

5 comments:

  1. Selangor skrg Darul Maksiat dan darul jenayah.. tahniah rakyat yg memilih krjn PR-Krjn berteraskan nafsu BINATANG dan SETAN!! Hidup PR Hidup Setan!

    ReplyDelete
  2. Amoi DAP tu, tukang urut pakai tetek ...

    ReplyDelete
  3. bersangka baik lah..mungkin amoi tu kene rogol ke?baju dia kene bawak lari ke?aduh korang ni..dia pun nampah macam takut2 naik motor tu..mungkin mamat motor tu nak tolong dia..

    ReplyDelete
  4. rasanya dia pakai seluar ketat la. kaler coklat kulit. cuba tgk betol2. nie cam kes kilafery aritu.

    ReplyDelete
  5. Cinabeng, mana ada adap.

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.