TERKINI : VIDEO PALING HOT MEMBUKTIKAN PAKATAN RAKYAT MENANG?



Kebiadaban Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang mengepalai perhimpunan haram di Stadium Petaling Jaya malam tadi tidak terhenti di situ kerana beliau sekali lagi akan menganjurkan perhimpunan tersebut di Pulau Pinang, Sabtu ini.

Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu dikatakan merancang mengadakan perhimpunan bantahan di Padang Kota Lama pada pukul 5 petang.

Menurut sumber, Anwar dipercayai belum puas dengan kekecohan pasca pilihan raya yang ditimbulkan malam tadi dan merancang meneruskan agendanya menghasut rakyat supaya memprotes keputusan Pilihan Raya Umum Ke-13 Ahad lalu.

Perhimpunan yang dijangka disertai ribuan penyokong itu antara lain berpunca daripada kegagalan pakatan pembangkang menerima hakikat menubuhkan kerajaan pada pilihan raya umum lalu.

"Pulau Pinang adalah sebuah negeri yang telah pun didominasi oleh parti DAP dan sehubungan itu mungkin mudah untuk beliau menghimpunkan lebih ramai rakyat dalam kalangan penyokong pembangkang.

"Perhimpunan tersebut dipercayai bertujuan mencetuskan kekecohan dengan harapan untuk melihat kerajaan sedia ada tumbang," katanya ketika dihubungi hari ini.

Sumber itu berkata, pihaknya percaya Anwar akan tetap meneruskan cita-cita peribadinya untuk menjadi Perdana Menteri dan beliau dilihat cuba mencetuskan Malaysia Spring di negara ini.

Himpunan di ibu negara malam tadi telah menimbulkan kesesakan jalan raya sepanjang 20 kilometer di setiap laluan masuk ke Kelana Jaya sekali gus menyusahkan ribuan pengguna jalan raya.


TERKINI : VIDEO PALING HOT MEMBUKTIKAN PAKATAN RAKYAT MENANG? TERKINI : VIDEO PALING HOT MEMBUKTIKAN PAKATAN RAKYAT MENANG? Reviewed by Empayar Pemuda on 10:15 AM Rating: 5

24 comments:

  1. Apalah si juburi nk lg???? Sudahlah mat gay. P bertaubatlah. Gila kuasa smpai bla? Dh nk mampos dh pun. Muka pun dh mcm syaitan. X dak NUR langsung klu nk di beza dgn NAJIB. Hidup BN!!!! Mampus DAP dan PKR!!!!!

    ReplyDelete
  2. Ha...ha...dh kalah tp x leh terima hakikat!!! Dan pada penduduk Penang yg sokong pkr dan dap. Semoga menjadi barua cina yg rajin, biaq babi bergantung di tepi2 jln, dan gadailah negeri sndri sb terlalu bodoh nk menilai. Tanya lah atok nenek hampa mcmna susahnya nk merdeka dlu.!!! Bodohnya p sokong smpai jd barua cina!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Padan muka kena tindas. Cina dudok condo mahai tapi depa dudok rumah atap zinc atau sekadar dudok flat 1 atau 2 bilik. Syabas org penang.

      Delete
  3. saya syor kan pihak polis membiarkan sahaja mereka berkumpul di pulau pinang...untuk apa polis campur tangan jika hanya untuk mereka jadikan bahan kutukan dan penghinaan semata2...biarkan mereka kawal sendiri kesesakan lalulintas yg mereka timbulkan...dan jika ada kejadian buruk berlaku seperti pergaduhan, Anuar Ibrahim harus dipertanggungjawabkan. Polis ada lebih banyak tugas lain yang lebih mustahak perlu diselesaikan daripada melayan kerenah mereka ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minta polis jgn berada di situ. Biarlah dia org buat apa yg dia org suka. Nanti kalau polis berada di situ depa akan mula buat hal. Bila polis bertindaj dan akan tudoh polis yg mula. Mungkin itu satu strategi dia org nak memburokkan polis. So biarlah dia org nak mampos kah. Lagi pun kan selama hari ini depa kata polis anjing.

      Delete
  4. PDRM xusah peduli psl himpunan binatang2 PR ni di Pulau Pinang atau negeri PR. Biar mereka puas2 rasa seronok dgn pesta huru hara.

    ReplyDelete
  5. Minta doa Anwar mati cepat pasal apa punyakit pun. Aman Malaysia.

    ReplyDelete
  6. Polis di saran biarkanla bahalol2 itu nak berkumpul id ngr bwh tadbiran mrk...depa nak pecah ke, nak bakar ke sukati depa la....sok nnt pelabur n pelancong pon takot nak g negeri depa...

    ReplyDelete
  7. Gua hanya suka amat tengok si Peliwat yang dah gila meroyan macam gila talak mengheret penyokong2nya yang bodoh lagi bebal untuk turut sama meracau dan meraban tanpa haluan. Yang pasti BN tetap menang juga. Biarkan mereka berkumpul bagi menunjukkan jumlah sebenar mereka yang telah di perbodohkan oleh si Raja Penipu dan Peliwat. HikHikHik......

    ReplyDelete
  8. MMM.....KOMEN MCM BDK2......

    ReplyDelete
  9. Setuju, kita jgn masuk campur, kalau jadi apa-apa nanti dia tuduh kita pulak..anuwar mmg nak tengok malaysia huru-hara, apa punya haramjadah orang ni.

    ReplyDelete
  10. KP96, aku rasa kau adalah salah sorang yg percaya dgn setulus hati apa saja yg dicakapkan oleh anuwar. Perhimpunan hari tu dinamakan "blackout 505', sedangkan perkara balckout ini telah disangkal oleh adun DAp sendiri..berita mcm ni tak sampai kat korang kan? kesiann...

    Anuwar menipu dan memperkudakan penyokongnya..bila anuwar jadi PM sekali pun, ingat dia nak sayang korang ke?

    Kenali dan kaji lah personaliti pemimpin tu , jgn menyokong secara membabi-buta..dalam keadaan genting mcm ni, anuwar tak pedulikan apa apa lagi, at all cost..korang kena faham ungkapan tu..

    ReplyDelete
  11. KP96 komen mcm budak2..

    ReplyDelete
  12. KP96 TU MASIH REMAJA LG,TK FAHAM POLITIK LG...YG DIMAKSUDKAN KP96 KOMEN YG TAK MATANG MENGEJEK2 DAN MAKI HAMUN PASTU TAKUT NK TUNJUK PROFILE...CKP BELAKANG BERANI LA KORANG KAN.....

    ReplyDelete
  13. RESPEK KP96 KERANA BERANI....KITA MESTI BERANI MCM DSAI...INILAH PEWARIS NEGARA...TAK MAU TIPU2....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ha ha berani... sumpah di masjid atas nama Allah berani? Sanan Dato T berani? saman saiful bukhari berani?

      Delete
  14. PERHIMPUNAN BLACKOUT 505 TAKDE POLIS JAGA PON...TAKDE PULAK HURU HARA..AMAN JER SO APE MASALAHNYE.....

    ReplyDelete
  15. Kepada semua kaum Melayu daripada UMNO, PAS dan PKR

    JANGAN SERTAI PERHIMPUNAN INI

    ReplyDelete
  16. ade aku kesah...aku nk sertai jugak.....sbb ni bukan perhimpunan maksiat mcm k-pop atau gang- nam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. baik ko sertai jemaah masjid buat sembahtang isya'

      Delete
  17. sumpah depan kaabah x nk sebut ke,saiful tu penipu.tanda hitam kat dahi kjap ada kjap xde,pakai dakwat x kekal kot....hehe

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.