TERKINI : SIDANG MEDIA TERGEMPAR AZMIN ALI SEDANG BERLANGSUNG SEKARANG.. @tunfaisal #GE13 #PRU13


Berita terkini yang EP terima sebentar tadi mengatakan bahawa Azmin Ali sedang mengadakan sidang media sekarang untuk mengumumkan perletakan jawatannya didalam PKR dan Pakatan Rakyat..Tempat tidak dinyatakan...Mungkin atas faktor keselamatan...

Perkara ini telah disahkan menerusi twitter milik suami Erra Fazira iaitu Engku Imran yang memberitahu perkara tersebut..


Sebelum ini EP difahamkan Azmin Ali akan membuat sidang media esok di Hotel De Palma, Ampang dekat sini kira-kira pukul 11 pagi bagi memberikan penjelasan berhubung kenyataan sinis yang kononnya ditujukan kepada Anwar Ibrahim dalam laman Twitter miliknya Selasa lalu.

Malah ada perkhabaran yang mengatakan bahawa Azmin akan meletak jawatan dalam parti itu jika Khalid Gagap dilantik semula menjadi menteri besar di Selangor... Sejauh mana kebenaran berita ini..Sama-sama kita nantikan...


TERKINI : SIDANG MEDIA TERGEMPAR AZMIN ALI SEDANG BERLANGSUNG SEKARANG.. @tunfaisal #GE13 #PRU13 TERKINI : SIDANG MEDIA TERGEMPAR AZMIN ALI SEDANG BERLANGSUNG SEKARANG.. @tunfaisal #GE13 #PRU13 Reviewed by Empayar Pemuda on 5:20 PM Rating: 5

20 comments:

  1. boleh cayakah dia nak letak jawatan

    ReplyDelete
  2. rasanya dia nak jelaskan pasal itu twiter je tu...tak kan nak bunuh diri sendiri

    ReplyDelete
  3. Lawak antarabangsa! Hahaha

    ReplyDelete
  4. Org giler kuasa xkn nk lepaskan kuasa kn?????

    ReplyDelete
  5. Kang dia kata akaun dia dah ke godam..payah lah manusia yang berbelit belit ni tapi jika benar mungkin berkat doa Mak Tom kot..

    ReplyDelete
  6. Penipu mcm tu lah . Berbelit-belit . Berkawan dgn pembohong jadi lah penipu ...

    ReplyDelete
  7. Hish.. takkan dia berani resign.

    ReplyDelete
  8. Dalam pkr tindakan menetang Azmin Ali oleh anwar sangat merbahaya, picu bom nuklear ada pada tangan Azmin Ali, jika ini yang terjadi Anwar dan wan azizah akan menjadi abu beterbangan. Ruang udara negeri selangor dipenuhi bau busuk kekotoran anwar dan famili. shamsidar serba salah dalam ketakutan Azmin pulang kepangkal jalan, Mak Tom sujud ditikar sembahyang....kehendak Allah jangan dok halang.

    ReplyDelete
  9. Ceh..explain kat twitter jelah...kecoh nak buat pc .

    ReplyDelete
  10. moga dia kembali ke jalan yang benar. alhamdulillah....
    kita lihatlah mana hala tujunya selepas ini...
    tapi tulah ya.....orang boleh percaya ke ya...

    ReplyDelete
  11. jangan pecaya sangat dengan PKR ni...nipu nye banyak..bohong nye berlambak..kita tunggu aje kalau ada pc ..

    ReplyDelete
  12. Azmin jilat bontot Anuar,ANuar jilat bontot Shamsidar, Shamsidar jilat bontot Anwar..semua tu kawan rapat jilat sesame benda masing2 share beb..macam mana nak berpisah??, resign?..kena kerat benda aku ni lah kalau betul Azmin keluar...ha ha ha lawak steam aje lah

    ReplyDelete
  13. kita doakan saja lah.. biar dia sedar dan kembali ke pangkal jalan..

    ReplyDelete
  14. ingatkan BERSIH sangat PR ni.. rupanya ade je org gila kuasa n dengki kengkawan..

    ReplyDelete
  15. Lawak dan sandiwara ha ha ha ha !

    ReplyDelete
  16. itu semua sandiwara pkr...jangan percaya

    ReplyDelete
  17. Selama ini kita org Melayu sangka jika org Cina tak mengundi BN maka BN akan tumbang. Akan tetapi PRU13 adalah bukti nyata jika org Cina tak mengundi BN pun BN tetap berdiri. Maka lepas ini DS Najib jgn sakit kepala susah hati fikir tentang tuntutan org Cina. Buat pekak saja, mereka boleh buat apa ? Tak nak undi tak apa. Itu mereka punya pasal. Najib tak kesah !!! Agenda seterusnya ialah Tiada Lagi SRJK Bermula Sessi 2025.

    ReplyDelete
  18. akak baju merah tu lain macam plak aku tengok

    ReplyDelete
  19. Ape2 hal pun kalau AA keluar PKR dgn 11 ahli DUN / Parlimen lain, harap BN jangan terima. Geng2 PKR ni dikategorikan PAKAR dalam hal2 membohong, manpulasi, fitnah, wayang dan sandiwara. Biar Pakatan settle sama2 diorg untuk bentuk kerajaan di Selangor ni dan kita tengok macam mana. INGAT! Kalau BN terima, akan bagi buah fitnah yang lebih hebat lagi kepada Najib and UMNO. Diorang akan jaja kata Najib and UMNO dah bayar / rasuah Azmin and the geng. Diorang ingat diorang bijak, kita BUMIPUTERA NASIONAL lebih bijak!

    ReplyDelete
  20. Ramai antara kita berdoa agar kebenaran itu akan dipertunjukan oleh Allah swt. Satu demi satu dikabulkan bermula selepas pemecatan Anwar Ibrahim semenjak beliau dipecat dari UMNO. Malahan ia telah dimulakan dgn pendedahan berani Karpal Singh dalam parlimen. Polimik yg kita hadapi sekarang ialah APAKAH KITA MAMPU MENERIMA KEBENARAN YG DIPERTUNJUKAN OLEH ALLAH SWT ? WALHAL KITA SENDIRI YG MENDAMBAKAN KEBENARAN ITU. Janganlah antara kita menjadi MUNAFIK. Subanallah. AG KL

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.