TERKINI :HARUN TAIB HENTAM ANWAR- HENTI ROSAKKAN NEGARA DAN TERIMA KEPUTUSAN RAKYAT...


Dewan Ulama PAS tidak menyokong tindakan Anwar Ibrahim mengadakan perhimpunan untuk membantah keputusan Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) yang memihak kepada Barisan Nasional (BN).


Sebaliknya ketuanya, Datuk Harun Taib meminta semua pemimpin pakatan pembangkang menerima keputusan rakyat Ahad lalu dengan hati terbuka.



Sebelum ini Anwar pernah menyatakan hasratnya untuk mengundur diri daripada arena politik jika gagal menawan Putrajaya. Bukan sekali tetapi dua kali Anwar menekankan perkara tersebut - (minit 1:05 dan 2:04)




Kesimpulannya sekarang ialah Anwar dah tewas dan ditolak rakyat...Jadi tunggu apa lagi...berambus la bersara cepat-cepat seperti yang dijanjikan dalam video diatas..
TERKINI :HARUN TAIB HENTAM ANWAR- HENTI ROSAKKAN NEGARA DAN TERIMA KEPUTUSAN RAKYAT... TERKINI :HARUN TAIB HENTAM ANWAR- HENTI ROSAKKAN NEGARA DAN TERIMA KEPUTUSAN RAKYAT... Reviewed by Empayar Pemuda on 4:49 PM Rating: 5

9 comments:

  1. Org mabuk mana boleh ingat apa dia cakap.Itu belum gila lagi.Kalau dah gila tak tahulah mcm mana

    ReplyDelete
  2. Pas ngek ngok.pemimpin ckp lain tp pengikut buat lain.klu pas x sokong perhimpunan haram anuwar,knp plk penyokong pas sibuk2 pakat pi join anuwar & the gang?

    Ckp x serupa bikin.politiking smua tu.

    ReplyDelete
  3. karja kebajikan dn kerja dakwah pon nak cakap kat stu dunia... kalo pelawa dakwah sekali lain crita juga... Insafla nuar oi... kalo takat penang dgn selangor ramai org sokong x semestinya tempat lain pon ramai... family2 dgn kwn2 aku xdak sorang lagi yg aku jumpa pyokong anuar nie...

    ReplyDelete
  4. Percayalah...lama-lama Nuar ni akan mati beragan. Seperti seorang yang sesat atas padang pasir terpedaya dengan fatamorgana, nampak saja macam tasik yang ada air tapi pasir yang kering. Dia ingat semua rakyat masih percaya pada dia. Akhirnya jeritan 'kuasa rakyat' itu hanya mimpi yang tak boleh pakai. Yang muda-muda menjerit melalak menyokong dia sebenarnya tidak pernah tau penubuhan PKR hanya untuk agenda peribadinya saja. Hanya kerana marahkan UMNO.

    ReplyDelete
  5. Nak tunggu jawapan DSAI yg video ni bukan video asli. Video propa UMNO...hahahaha

    ReplyDelete
  6. Yg cakap tu mamat duplicate buat muka n body make over kat Siam...cakap la Datuk Seri yg video tu propa UMNO jangan tak cakap...hahahaha

    ReplyDelete
  7. Apa yang menhairankan pemimpin2 Pas boleh membenarkan Unit Amal berkawal setipa kali ceramah DAP/PKR. Apakah pemimpin Pas ni cakap tak serupa bikin.

    ReplyDelete
  8. Firman ALLAH SWT: KAtakanlah (Wahai Muhammad): "Wahai Tuhan yang mempunyai kuasa pemerintahan! Engkaulah yang memberi kuasa pemerintahan kepada sesiapa yang Engkau kehendaki dan Engkaulah yang mencabut kuasa pemerintahan dari sesiapa yang Engkau kehendaki, dan Engkaulah juga yang memuliakan sesiapa yang ENgkau kehendaki dan Engkaulah yang menghina sesiapa yang Engkau kehendaki. Dalam kekuasaan Engkaulah sahaja adanya segala kebaikan. Sesungguhnya Engkau Maha Kuasa atas tiap-tiap sesuatu...ALi-Imraan, ayat 26...

    Saya menyeru supaya semua ahli PAS dan PKR bertaubatlah, janganlah kamu menentang kehendak Allah SWT...jika tidak diizinkan mustahil kamu akan merampas kuasa Putrajaya...kepada Pemimpin PAS, kamu bertanggung jawab di dunia hingga ke akhirat atas perlakuan kamu ini...kamu menyeru kepada kemungkaran sedangkan kamu tahu firman ALLAH SWT sebegitu...bertaubatlah wahai Harun Din, Harun Taib, Nik Aziz dan Hadi Awang, janganlah kamu menjadi orang yang rugi di dunia mahupun di akhirat...

    Ikhlas dari Faqr illa Rabb

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.