TERKINI : ANWAR MINTA TOLING SPR JANGAN LARIKAN JAWATAN PM...


SHAH ALAM - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata Pakatan Rakyat (PR) telah memenangi Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

Proses pengiraan undi sedang berlangsung.

Sehubungan itu kata Anwar, beliau berharap Umno dan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) tidak "melarikan" kemenangan mereka itu.

"PR telah menang. Kami menggesa Umno dan SPR supaya tidak membawa lari keputusan," katanya menerusi akaun twitter sebentar tadi.

**Hebatkan Anwar...
TERKINI : ANWAR MINTA TOLING SPR JANGAN LARIKAN JAWATAN PM... TERKINI : ANWAR MINTA TOLING SPR JANGAN LARIKAN JAWATAN PM... Reviewed by Empayar Pemuda on 8:42 PM Rating: 5

10 comments:

  1. Maka macai2 pun percaya.. tetiba BN plak yg menang byk.. terus bukak citer BN n SPR menipu.. macai2 pun percaya lg.. pastu menghalalkan buat demo protes.. haha.. skrip mudah diramal..

    ReplyDelete
  2. btol tu bro...anwar spe x kenal

    ReplyDelete
  3. Sudah la Anwar. Ko ni penipu terbesar di dunia. Org Yahudi Zionis pun gelak ngn skill ko yang penipu tetapi bodoh ni. Sia2 je diaorg invest duit ngn ko. Org Malaysia dah tau dah - ko manusia yg punyai mulut bangsat.

    ReplyDelete
  4. kahkahkah org dh tau ko pnye klentong nuar..ko bungkus kain baju cpt2..

    ReplyDelete
  5. sebab tu anwar ni umpama jelmaan dajjal. apa2 perkara yang dia buat walaupun tak masuk akal masih diterima sesetengah manusia. cukup2lah tu. kekadang saya terfikir samada anwar ni kurang siuman atau kepala tak center.

    ReplyDelete
  6. syukur pada ALLAH SWT kerana memelihara negara kita daripada jatuh ke tangan musuh2 ISLAM yg dpimpin oleh Parti Ajaran SYiah, komunis bintang 3 dan manusia jijik anwar ibrahim

    ReplyDelete
  7. Huhuhu angan2 byk. Hidup BN. Tahmiah DS Najib.

    ReplyDelete
  8. KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH....DAH CARI TAPAK KUBOR KE BELOM???

    ReplyDelete
  9. Ala korang ni...bagi chan la kat aku nak jadi PM pulak...aku pun bukan nak jadi PM lamalama...2 tahun saja...aku dah janji...korang taktau....cukup 2 tahun aku bagi la kat ling kuang engok la pulak...aku dah janji dengan china dah...semua china dah syok tau dak...bagi la

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.