Thursday, May 9, 2013



EP baru terima berita dari sumber dalaman PAS di Kelantan yang mengatakan Nik Ajiz sekarang ni tengah kecewa teruk sebab tak dapat sambung jadi MB Kelantan hingga hujung nyawa..


Tak dapat sambung jadi MB Kelantan satu hal..Calon pilihannya pun kena reject juga...

Khabarnya Nik Ajiz memang berhasrat nak menjadi MB Kelantan satu penggal lagi dan kemudiannya menyerahkan jawatan tersebut kepada Husam...Itupun kalau semuanya OK...Kalau tak OK..jawatan tersebut akan diserahkan pada Husam seperti yang dijanjikan...

Tapi...ingatkan cerah hingga ke petang...rupa-rupanya hujan di tengah hari..Segala perancangan Nik Ajiz hancur berderai.. Nik Ajiz dipaksa bersara awal dan kerana dilihat menjadi ejen kepada pepecahan orang Melayu dan umat Islam di Malaysia..Hahaha..padan muka...

Jadi tidak hairanlah mengapa penyokong Husam mengamuk sakan..menuntut penjelasan..dan Nik Ajiz hanya mampu menjawab.."itu bukan kerja saya"...


Patut la kenyataan Nik Ajiz sampai sanggup nak meludah muka orang...rupa-rupa marah sangat setelah dicop menjadi ejen kepada pepecahan orang Melayu dan umat Islam di Malaysia.. 

35 comments:

Anonymous said...

menang sorak kampung tergadai

Anonymous said...

siapalaa yg berani pecat tok guru ni? tak takut bala ke? bak kata salah sorang org kampung aku, pijak gambar tok guru pun dapat bala, sampai boleh jadi gila... wahkakaka...

Anonymous said...

Patut la keje asik nak meludah orang, bengang rupanya, tu je senjata yang ada kot, kalau bole penyepak dia guna penyepak, ni cuma bole ludah je dri tempat duduk, dia ni tak takut mati ke? maksud aku tiada langsung tanda2 keinsafan dalam diri, ajal smakin menghampiri, kesian pada pengikut dia yang menambah azab dia dikuburan.

Anonymous said...

Biarlah nicko ajeez dgn labu-labu nye. Tapi husam alpunahjane tu di gugurkan memang tepat.

ajai62 said...

Assalam Bro

Ini kira ludah muka sendirilah... Kalau aku jadi Sultan pun aku tak berkenan dengan MB yang asyik sakit dan memecahkan perpaduan ummah...

Anonymous said...

Inilah balasan utk org yg mempermainkan agama Allah.terimalah akibatnya.di dunia lg dah nampak.mati esok tak tau mcm mana

Anonymous said...

Ingatlah.. fitnah lebih busuk dan hina dari membunuh.. keluarkanlah cerita yang sebenarnya.. harap admin dapat mendapatkan fakta yang sahih dan benar sebelum post sesuatu didalam blog

Anonymous said...

Patutnya dah lama dia ni dipecat.Menjadi duri dalam daging orang islam. patutnya dia menyemai budaya kasihsayang sesama islam tapi ni tidak, dia pulak yang mengajar supaya melayu membenci sesama sendiri.menyokong pulak si kafir ..kan ke terpesong namanya..dah sampai masanya dia berehat dan muhasabah diri.

Anonymous said...

nicky ajis tu la ni sedang tidok baring, biak dia ludah, jatuh atas muka sendiri....tak dapat jadi tuhan...kesiannnnnnnnnnn

Anonymous said...

Raja tak sudi dengan karenah celupar Pok Nik. Begitu juga dengan anak didik dia Hussam yang juga klon Pok Nik. Semua pemimpin yang menolak perpaduan dan memecahbelah kan umat jangan di lantik lagi. Rosak akidah dan akhlak ummah.

Anonymous said...

emm bodoh nyer orang yang paham kat sini.. orang nak penyatuan islam .. nie nak penyatuan melayu.. politik melayu tak akan kekal dan musnah.. islam yang akan hingga ke akhirat..

Anonymous said...

ooooooo patut lah meraban sanpai nak ludad muka umno. Tak dosa ke pecat ulama nik ajis? Semoga umno dan pas boleh bersatu demi bangsa dan agama.

Anonymous said...

Kahkahkah. Citer paling bodoh dan tetap dipercayai oleh lembu2 bangsat. Kahkahkah. Apsal tak buat citer Nik Aziz dipecat sebab skodeng puteri Umngok?? Lagi real! Kahkahkah.

Anonymous said...

ni lah admin paling bodoh.....macai pon bodoh2 smua.......sultan kelantan tu bekas anak murid tok guru.....smua org kelantan tau lah.....admin dapat info dari mane yer sama bodoh ngan admin........

Anonymous said...

Anon 8;18,Pijak gambar Nik Aziz dapat bala?.Waa bukan main lagi kau puja org tua kutok tu,Nik Aziz ularmak politik tak kana dapat taraf macam tu.Lagi pun hari tu kereta aku rosak tengah jalan,bila aku kutok Nik Aziz habis -habisan tiba-tiba je enjin kereta kau hidup,nampaknya enjin kereta pun gembira bila Nik Aziz di kutok..

Anonymous said...

Apa punya fitnah la admin ni. Tok guru nik aziz dan Sultan kelantan satu fahaman la..

Anonymous said...

Oiiiii jangan di usik pemegang kunci syurga depa tu! Kang berjangkit penyakit ludah meludah kat depa! Hahahaha. Maki hamun org lain boleh? Tok Guru dia kena cuit skit dah melompat sampai ke langit! Kihkihkih.

Anonymous said...

Pas pandai saing dgn cina tok pek...umno dok pandai saing...

Anonymous said...

Sumber sahih mengatakan Nicki ajis dipecat sebab terlampau manja...he he tak mau berjalan dah asyik mintak DUKUNG je.

Anonymous said...

siapalah kamu2 semua utk mengutuk serta mengeji tok guru sedemikian rupa...adakah kamu semua berpendidikan agama seperti beliau..adakah ilmu agama kamu setanding dgn beliau..jgn terlalu memfitnah beliau kerana blom tentu kamu boleh berjumpa beliau utk memohon maaf atas fitnah2 kamu..igt, skrg kamu fitnh beliau, mne thu esok lusa terpalit kemuka kamu sdri...mugkin lebih teruk..ALLAH MAHA MENGETAHUI...kt dunia mugkin kamu terlepas...di akhirat kelat, x siapa yg thu...berwaspada

Anonymous said...

sebar dan sebar kerana bersubahat pun akan terima balasan In Sya ALLAH .

Anonymous said...

Nabi kata, " Di akhir zaman Ulama' sesat menyesatkan..."

Bila sudah bersara ini pun dia tak percaya walaupun percaya kepada Nabi/Rasul ada dalam Rukun Iman.

anak kelate said...

siap nak ludah muka, sunah nabi manalah nik aziz ni tiru, Nabi Muhammad dulu ,orang yahudi bagi makan peha kambing yg diracun pun masih boleh maafkan yahudi tersebut. Syukurlah dia dah tak jadi menteri besar kelantan.YA ALLAH andai dia ni menyesatkan kau ambil lah nyawa nya dan andainya dia betul2 seorang ulamak kau panjangkan lah umurnya.

Anonymous said...

Anonymous said...

Apa punya fitnah la admin ni. Tok guru nik aziz dan Sultan kelantan satu fahaman la..

May 9, 2013 at 1:03 P

==============

Mun ingat sultan kelantan tu boddo supo puak Syiah mun ko, beruk??

Anonymous said...

Allah suruh umat islam bersatu..pas tolak Allah sebab nk ikut dap..

Anonymous said...

tak de modal lain , demokrasi sendiri bukan ada dalam islam. PKR DGN DAP tu dasar apa pula??, dasar kebanggsaan juga!! , bukan dasar islam tapi buleh pulak ko berbaik dgn mereka.

norm said...

PAS tak nak kawan ngan UMNO sbb UMNO tolak Islam. PKR dan DAP perjuangkan Islam kerr...PKR perjuangkan gaya hidup bebas. DAP perjuangkan aper yerkkk

Anonymous said...

Sumber sahih mengatakan Nicki ajis dipecat sebab terlampau manja...he he tak mau berjalan dah asyik mintak DUKUNG je.

May 9, 2013 at 1:53 PM
---------------------------------

Lain2 komen aku boleh tahan lagi.. mampu tersenyum... tapi komen dari Anon:1:53PM paling akau takleh tahan... menyembur teh tarik aku...

Kahkahkahkahkahkahkah.....

Anonymous said...

Umno tak pandai berkawan, betul ke?

Anonymous said...

Betul! UMno tak reti berkawan dgn setan macam arwah Firaun N.Ajis.

Anonymous said...

ALHAMDULILLAHHHHH.... semoga Nik Aziz (dan pengikutnya) dapat hidayah dan sedar akan kebodohan masing-masing. Allah lebih berkuasalah, bai Ajiz!

Anonymous said...

pemimpin mencarut.. tu lah pengikutnya selalu mencarut.. bye bye nik ajis..kerja sendiri tak selesai nak buat kerja Tuhan lak.. kikiki.. mudah2an ummat islam aman tanpa nik ajis..

Anonymous said...

Sultan Muhammad V (Tengku Muhammad Faris Petra) yakni Sultan Kelantan la ni merupakan Timbalan YDPA....5 tahun akan datang Sultan Muhammad V bakal ditabal sebagai YDPA....kalau Kelantan masih diterajui MB yang dah uzur....berdukacitalah Baginda Sultan nak tengok Kelantan maju seiring dengan negeri2 Persekutuan Malaysia yang lain....dan contoh terbaik ialah negeri jiran, Terengganu. Sultan Mizan jadi YDPA, MB Terengganu yang berwibawa=Terengganu maju jaya. Moga2 PRU14 BN ambil alih Kelantan. Sultan Muhammad V jadi YDPA+BN terajui Kelantan=Kelantan turut maju jaya :)

Anonymous said...

terengganu MB berwibawa...kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah....hahahahahahahahaha tahap kera punya pendapat...

umno sebenarnya nak marah... hebanya nik aziz....resign pun orang persoal... orang marah...kah kah kah...dok macam mahathir kutty...dia resign ramai orang hepiiiiiii...yahoooooo......

hahahahhahaha

Anonymous said...

aku pun hepiiii... yahooo... hepi bila nik ajih nyanyok pencen... hahahaha ... lalalalala...

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.