Friday, May 24, 2013

Inilah kehebatan Anwar Ibrahim..Hari ni cakap lain..esok pula cakap lain..Semua tutur kata yang keluar dari mulutnya hanya untuk menagih simpati rakyat dan mencari publisiti murahan agar impiannya menjadi Perdana Menteri tercapai...tak pernah ikhlas pun..

Satu ketika dulu Awar pernah memberitahu pada rakyat bahawa dia telah disuntik dengan virus HIV, diracun menggunakan arsenik ketika berada didalam penjara dan pernah diugut untuk dibunuh semasa Saiful membuat laporan Polis..Tapi sehingga kini dia masih hidupkan..

Sebelum ini Anwar pernah menyatakan hasratnya untuk bersara sekiranya Pakatan Haram gagal ke Putrajaya..Nampaknya taktik menagih simpatinya tidak menjadi sekali lagi apabila permintaannya telah dimakbulkan oleh rakyat Malaysia setelah keputusan PRU13 masih lagi memihak pada Barisan Nasional..

Bersara??...hahahaha..Dalam mimpi la..Selagi lelaki yang bernafsu songsang tak capai angan-angannya menjadi Perdana Menteri..Sampai nazak nak mati pun belum tentu dia bersara..

Jadi untuk menutup janji simpatinya untuk bersara dan ingin menampakkan dia masih releven dimata rakyat, Anwar terpaksa mencari helah dengan mencipta isu bagi memburukkan kerajaan dan Suruhanjaya Pilihanraya serta menuduh sistem pilihanraya tidak dilaksanakan dengan adil dan kemenangan BN adalah dengan bantuan undi Bangla..Persoalannya KENAPA BANGLA DAN BUKANNYA ORANG YANG MIRIP DENGAN RAKYAT MALAYSIA SEPERTI ORANG THAI, INDIA, INDONESIA ATAU ORANG CHINA??

Sesiapa pun boleh buat tuduhan tetapi kalau tuduhan itu tanpa bukti yang kukuh untuk dibawa ke mahkamah nak buat apa..Jadi terpaksalah Anwar reka cerita bohong supaya boleh dijaja di jalanan dan sekali lagi mengharapkan simpati rakyat..Dengan cara ini saja dapat melenyapkan ceritanya nak bersara...Sebab tu anwar buat kenyataan kata 
saya tetap akan berjuang selagi rakyat bersama-samanya...hahahahaha..


Walaupun beberapa siri tangkapan telah dilakukan oleh pihak polis berhubung bantahan dakwaan penipuan pilihan raya, namun Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, beliau akan terus berjuang bersama rakyat.

"Penangkapan dah bermula. Di akhirnya nanti kita tahulah siapa yang kena.

"Tapi saya nak beritahu, kalau tujuan Perdana Menteri (Datuk Seri) Najib (Razak) atau Menteri Dalam Negeri (Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi) nak buat penangkapan ini untuk beri isyarat pada saya untuk takutkan saya, saya nak beritahu, saya tetap akan berjuang selagi rakyat bersama-sama," katanya..

7 comments:

Anonymous said...

Perjuangan SYAITON dengan dibantu oleh kafir harbi dan puak khawarij.

Anonymous said...

sudah sudahlah wahai pengikut pengikut sial umno dok merapu,,hanya nak tenangkan diri sendiri yang menjadi sasaran sumpahan laknat dari rakyat,,,

ilmuminati said...

Bahasa melambangkan peribadi.

Anonymous said...

Itu lah perangai dia org suka guna kata kesat dan buat drmonstrasi jalanan murahan.

Anonymous said...

Nak buat macamana.Orang2 PAS dan PKR adalah manusia yang paling tidak berakhlak dan tidak beradap di Malaysia.Mereka semua dah sampai tahap makan najis pemimpin sesat mereka sehingga otak mereka jadi biol dan tak tau nak beza baik dan buruk.

meenachi said...

Si Gay tua yg dah tak releven...geli aku dengar kononnya akan berjuang selagi rakyat bersama2..... bunyi macam RAKYAT2 Malaysia semua menyokong perjuangan sia2 situa gay yg berdendam tak habis2 nak jadi perdana menteri..kesiannnn..kesiann...bagilah dia satu jawatan ala2 perdana menteri sebab kalau tak, nti kalau mati terbukak mata dia nih kempunan xdpt jadi PM.

Anonymous said...

Raja segala RAJA?????????

Gila meroyan kerana byk disumpah laknat.
HIDUP UMNO HIDUP MELAYU

TETAP BOIKOT BRG CINA

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.