TERHOT : AKSI @Khairykj MENTERI KBS DIDERA SEMASA MERASMIKAN PELANCARAN VIPER CHALLENGE.. #FBP13


Hari ni Festival Belia Putrajaya 2013 dah pun bermula...Bukan main banyaknya khemah-khemah pameran dan jualan dibuka khas untuk pengunjung-pengunjung dari seluruh Malaysia yang dianggarkan akan mencecah lebih dari 2 juta orang..

Antara lokasi yang mendapat perhatian oleh pengunjung di Festival Belia Putrajaya 2013 untuk hari ini ialah Viper Challenge apabila Menteri Belia dan Sukan, YB Khairy sudi untuk merasmikan pelancaran sukan lasak tersebut..

Terletak di hadapan Bangunan KASTAM..Viper Challenge menawarkan aksi sukan lasak dan extreme pada pengunjung-pengunjung..Antara cabaran  dan disiplin yang perlu ditempuhi peserta ialah memanjat bukit yang diperbuat daripada jerami, memanjat jaring tali, berguling diatasnya dan turun, merangkak dibawah halangan, memanjat bukit yang diperbuat dari tayar dan akhir sekali berlari melalui bulatan tayar-tayar..Rutin ini perlu diulangi sebanyak beberapa set bergantung kepada kemampuan peserta..

Kepada mereka yang berani mencuba cabaran baru bolehlah datang ke Viper Challenge di Festival Belia Putrajaya 2013 untuk membuktikan kehebatan anda...Belum cuba belum tau...


Menteri Belia dan Sukan, YB Khairy lulus cemerlang cabaran tersebut..Anda pula bagaimana??

 







TERHOT : AKSI @Khairykj MENTERI KBS DIDERA SEMASA MERASMIKAN PELANCARAN VIPER CHALLENGE.. #FBP13 TERHOT : AKSI @Khairykj MENTERI KBS DIDERA SEMASA MERASMIKAN PELANCARAN VIPER CHALLENGE.. #FBP13 Reviewed by Empayar Pemuda on 11:59 PM Rating: 5

7 comments:

  1. Semenjak tsunami sepet ni aku dah xminat ngan badminton, lantak la nk kalah ke menang ke ranking jatuh ke apa ke, menyesal pulak dlu sokong dgn penuh smangat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun dah tak minat badminton. Lantak la! Jom sokong bolasepak

      Delete
  2. Terfikir di hati ini , mana munkin kita boleh kalah kpd Taiwan dan Jerman ?? Agaknya mereka sengaja merancang untuk kalah kut ? pemain sendiri tolong jawab ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baru terfikir ckp hang.

      Delete
  3. Terfikir di hati ini , mana munkin kita boleh kalah kpd Taiwan dan Jerman ?? Agaknya mereka sengaja merancang untuk kalah kut ? pemain sendiri tolong jawab ....

    ReplyDelete
  4. Aku tabik KJ ni. Muala buat program pada bulan pertamam].
    Dia pun dah ada sayap payung terjun dan masuk rekrut Wataniah dan bukan pangkat celup.
    Yang duduk bawah ketiak bapak macam Mukriz ada apa? bawak telur boleh lah.
    Dia paling hebat antara menteri kabinet sekarang ni.
    Lepas 3 tahun lagi akan layak jadi menteri pertahanan.

    ReplyDelete
  5. Salam,

    Apa nak heran semua pemain terlibat adalah dari kaum mata sepet ni so tak heran le kalau mereka boikot permainan disebabkan tak dapat merampas PUTRAJAYA.

    Mungkin ini adalah disengajakan untuk memalukan Negara.

    Aku sokong kalau semua sekali dirombak.

    Apa yang penting datuk lee chong wei duduk le rumah jaga baby tu.

    Dah banyak kali aku dengar dia nak bersara
    Bukan benci dia tapi harus kita fikir secara positif takkan kita nak buat dakwaan secara terpilih....

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.