HOT : PENGAKUAN TERLAMPAU SEORANG ANGGOTA POLIS..

Hari ini aku telah menunaikan kewajipan maha besar sebagai seorang warganegara dalam sebuah negara demokrasi untuk memilih kerajaan yang sah dan berwibawa.

Aku sebagai anggota keselamatan sangat teruja dan berbangga dapat mengundi awal pada 30/4/2013. Aku bangun seawal pagi untuk solat subuh dan bersiap siap untuk ke pejabat. Aku lihat diri di cermin sambil tersenyum puas betapa segaknya aku.

Gambar Hiasan
Sampai di pejabat terus ke pusat mengundi dengan harapan biarlah aku orang yang pertama dapat mengundi...rupa rupanya sudah ramai yang beratur terlebih dahulu. Di wajah mereka tergambar semangat yang amat tinggi dan begitu segak sekali dengan uniform BIRU.

Proses mendaftar diri dan di calit pewarna unggu gelap sedikit kemerahan di jari telunjuk kiri berjalan lancar sehingga diberi dua helai kertas undi, satu untuk Parlimen dan satu lagi untuk DUN. Aku sudah bertekad parti mana yang akan dipangkah.

Sebaik sahaja aku hendak menunaikan tanggungjawab...tiba tiba sahaja hati ini begitu sebak dan tanpa disedari air mata menitis di pipi....ketika itu aku terbayang rakan rakan ku yang telah terkorban demi mempettahanksn negars tercinta ini...lebih lebih lagi yang terkorban di LAHAD DATU. 

Mereka telah terlepas peluang untuk mengundi memilih kerajaan...betapa walaupun anggota keselamatan dihina sehinanya aku tetap reda mempertahankan negara. Hati ku semakin sebak mengenangkan bangsa ku di hina di tanah air sendiri...agamaku dicaci oleh si kafir dan umat Islam sendiri yang mendakwa mereka lebih Islam dari orang lain...Ya ALLAH ya Tuhan ku... kalimah suci Mu yang maha agung dijual beli dan dihina sehinanya....tidak takutkah mereka azab pedihmu di akhirat nanti....demi kuasa dan kerakusan harta mereka sanggup menghina tuhan mereka sendiri. Nauzubillahiminzalik..

Tanpa ragu ragu...dengan kalimah suci Bismillahirrahmanirrahim...aku tunaikan kewajipan memilih kerajaan yang berwibawa yang boleh mempertahan Agama, Bangsa dan Negara tercinta ini. 

Wahai saudara saudara ku sekelian buatlah pilihan yang betul sebagaimana aku sedia berkorban untuk negars. JIKA PUN PATAH PARUH AKAN KU TONGKATKAN KUKU....Negara ini tetap ku pertahankan. 

PILIHLAH KERAJAAN YANG ADA INI YANG TELAH TERBUKTI MEMAJUKAN NEGARA...Bukan puak puak yang hanya mampu menghina Islam, Melayu dan sanggup menjual Negara. Berfikirlah secara matang. Sebarkan kepada saudara saudara yang lain supaya sama sama dapat merasai rasa hati ku ini.

Terbaik..
HOT : PENGAKUAN TERLAMPAU SEORANG ANGGOTA POLIS.. HOT : PENGAKUAN TERLAMPAU SEORANG ANGGOTA POLIS.. Reviewed by Empayar Pemuda on 3:55 PM Rating: 5

32 comments:

  1. tolol sepanjang hayat

    ReplyDelete
  2. siapa hina hudud ...mati kafir

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hudud PAs wajib ditolak.cuba kaji sepenuh nya.hudud tak ditolok hukum hudud PAS yg di tolak

      Delete
  3. SETAN PENIPU ....ALLAH LAKNATILAH SETAN

    ReplyDelete
  4. Terbaik...walau ada komen yg negatif, rahsia Allah menentukan mati kita dlm kafir @ Islam... Hudud praktikal di negara Islam syiah, kenali Islam fahaman mana kita di Asia ni... Hudud adalah hukuman dlm Islam amalan zaman nabi2, x tertunai atas dunia sesuai dgn zaman, tp x terlepas dr balasan Allah...:-/

    ReplyDelete
  5. orang yang tolol sepanjang hayat adalah mereka2 yang rabun apabila menonton video china doll dan stopa spenda tetapi tengok youtube dan tgk tv dia tiba2 celik..

    ReplyDelete
  6. Aku Hensem

    Allahu Akbar!

    Sang Saka Biru terbang tinggi
    Bersama Semangat Gempur Wira

    Mendaulatkan Negara Daripada Ancaman Musuh

    ReplyDelete
  7. terimakasih serikandi negara atas semangat cintakan pertiwi kami dpt hidup aman. semoga allah merahmatimu anakku

    ReplyDelete
  8. Sekali dapigs batuk perjuangan islam tinggal 5% je. Laa ciputnyerrrr

    ReplyDelete
  9. aku mohon pada ALLAH nk seksa org2 umgok ni nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak boleh ke doa yang baik2 untuk sesama manusia???? Kenapa mesti membenci??? Andaikan salah seorang rakan atau ahli keluarga kamu adalah penyokong umno, sanggupkah kamu melihat mereka tersiksa?
      Riak sungguh komen kamu

      Delete
  10. maksud aku seksa mereka dlm neraka nanti kerana mereka lg jahat dr yahudi,komunis,fasis,setan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga doatu berbalik kat ko..amiinn ya rabbal alamiinn

      Delete
  11. Kalau begini lah tahap pemikiran org PR.. Mendoakan seksa Allah pd umat islam yg tak sama parti dgn die... MasyaAllah moga Allah beri mu hidayah utk sentiasa mendoakan yg baik utk org islam yg lain..dgn ini saya dgn rendah hati akan pilih kerajaan yg selama ini menjaga keamanan semua rakyat. Trime kaseh dgn komen saudara td...

    ReplyDelete
  12. Betapa rendahnya pemikiran puak2 pr ni

    ReplyDelete
  13. Ble nk crite sume nak kait pasal agama la taqwa la iman la..tp ayat sume mcm tak blaja..ni ke nk jd contoh?cite je banyak tp hati kosong..pikir biar matang dan waras..bukan ikut hati dan perasaan..otak ada guna la..ape pun Salute!!

    ReplyDelete
  14. macamana pas nak laksanakan hukum HUDUD sedangkan dia[pas]sendiri yang sanggup MEMBENARKAN DENGAN REDHA KALIMAH ALLAH digunakan didalam BIBLE VERSI[bahasa]MELAYU.perkara ini hanya PEMIMPIN2 dan PENYOKONG2 UMNO saja yang MENENTANG[membantah]SEKERAS KERASNYA tetapi PENYOKONG2 PAS,PEMIMPIN2 dan PENYOKONG2 PKR SENYAP SEPI[tiada bantahah pun].

    ReplyDelete
  15. Pasal isu kalimah Allah saja dah bergaduh dan caci mencaci. Kami di Sarawak dah berabad lamanya rakan-rakan kita yang kristian menggunakan kalimah ini dalam ritual seharian... langsung tak ada masalahpun. Malah semakin ramai pula rakan-rakan kristian di Sarawak yang telah menjadi muallaf... sebaliknya tak adapun kita dengar orang-orang Islam yang jadi murtad disebabkan Al-Kitab mereka. Silalah belajar menjadi orang-orang yang saling menghormati kepercayaan orang lain, janganlah orang-orang Sarawak terpedaya dengan isu-isu bahalol dari Semenanjung ini kerana ianya akan merosakkan jalinan semangat setiakawan dan toleransi antara kita.

    ReplyDelete
  16. KESIAN PENYOKONG PATI SONSANG NI. DIA INGAT POKNIK MAKSUM KE? ULAMA AKHIR ZAMAN YG DIPUJA. CKP KELATE BEBAS RASUAH TETAPI KENAPA NEGERI JADI MUNDUR. PELIK JUGA CAKAP ORG RASUAH KENAPA TEMPATNYA MAJU JAYA. KALO DAH MAKAN KENA TARBIAH SONSANG MCM NI LA JADINYA. MEREKA DIPERBODOHKAN OLEH PUNAISIHAT SOSANG. PASTU PELAJARI ISLAM MELALUI POLITIK TETAPI KEHIDUPAN MEREKA JAUH DARI ISLAM. CUKUPLA MEMUJA PARTI ISLAM SHJ TETAPI SONSANG.

    ReplyDelete
  17. undi adalah hak anda,x payah nk gaduh2 pasal parti mana nak x..jlnkan tnggungjwb anda sbg rkyat m'sia,,,habiss ceta??susah sgt ker....sailang!!

    ReplyDelete
  18. ape ke bangang penyokong2 umno..

    Hudud kepunyaan Allah, mana ada Hudud PAS.

    kalau btol, UMNO perjuangkan Islam, bincang dan laksanakan Hudud. 55 tahun UMNO buat apa.

    tau buat concert ngan party je. tp xpelik, sebab UMNO mmg munafik. eh bukan. UMNO mmg syaitan dikenali.

    ReplyDelete
  19. klu pas nak buat hudud buatla kat tmpt die perintah dulu.. tunjukan contoh.. ni x.. asala nak take over kerajaan dulu baru nak laksanakan... ckp cam keleng wei ko ni... yg sedap je ko amik dgr.. yg x sedap ko buat pekak je.. bodoh

    ReplyDelete
  20. Pas dah perintah kelantan berapa tahun ? Kenapa tk buat hukum hudud ? Alasan je, korang yg cakap tu macam bagus sangat, pi le.. kt kelantan tu bagus sangat ke ? Ramai yg buat maksiat pun tk amik tindakan, ko tk payah cakap le tentang hudud ni.. betul kan diri sendiri lagi baik,, tahniah anggota keselamatan atas semangat pertahankan pertiwi, muga kalian di lindungi allah dari terpengaruh dengan politik songsang ni,,

    ReplyDelete
  21. bukan tak nak buat, tapi abang lebai serban beso kata langkah mayat aku dulu. tu yang tak buat tu nanti spenda beso kena sula hahahahaha...

    ReplyDelete
  22. Haha..propaganda...aku pun pengundi awal berbaju biru..60% dah benci dgn politik kotor dan lucah serta menjadikan kami pasukan ini selama ni lagi jijik di pandangan masyarakat. Majority kami yg tak sabar ngundi awal bangun pagi dah tekad nak undi sapa..bukan last minit atas meja nak pangkah ada masa pulak nak nangis teringat itu dan ini..ramai lagi org belakang beratur nak cepat...beratur punyalah lama..gila apa nak berdrama pastu bagitau satu dunia kat entry ni undilah kerajaan sedia ada...hahahaha...tukang buat entry tak tau perasaan membuak-buak pasukan keselamatan seperti kami nak membuang undi pertama kali menggantikan undi pos yg slama ini di manipulasi..tunggu dan lihat sajalah..

    ReplyDelete
  23. Allah Swt dah berjanji... Setiap kejadian ada rahmatnya.. Tak payahlah nak berbalah.. Ko menang ka kalah ka.. Ko tetap makhluk Allah swt jugak.. Islam mengajar kepada perpaduan bukan kepada pepecahan.. Musahabah diri dulu sebelum kita sentiasa menyalahkan org lain..

    ReplyDelete
  24. temberang besar

    ReplyDelete
  25. syukur pada ALLAH SWT kerana memelihara negara kita daripada jatuh ke tangan musuh2 ISLAM yg dpimpin oleh Parti Ajaran SYiah, komunis bintang 3 dan manusia jijik anwar ibrahim

    ReplyDelete
  26. NEGERI KELATE mana hudud???? ckp bodoh pr
    nyibok dgn umno yg hebat 23th mana hududapasal niko zis tak buat , takut dgn siwheeli cair

    ReplyDelete
  27. org Islam kt Mesir mati syahid pertahankn Islam perang sana sini.kita kt sini sibuk duk citer pasal politik buruk2 burukan sesama sendiri..muhasabah lah diri masing2.wallahua'lam

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.