Monday, April 1, 2013



"Saya berkempen bukan sebab (Datuk Seri) Anwar (Ibrahim) nak jadi Perdana Menteri, tapi pergi berkempen sebab saya sayangkan negara."

Hahahaha....

Menurutnya, kebajikan rakyat perlu dijaga dan itu juga kehendak yang dituntut mereka daripada tampuk pemerintahan Barisan Nasional (BN).

Hahahahaha....

"Rakyat mahukan negara berkebajikan, tetapi apa kerajaan sekarang buat? Soal keselamatan dan sebagainya dipolitikkan.

Hahahahaha...

"... rakyat akan ada persepsi yang salah terhadap kita, apabila mereka menonton TV3 dan membaca akhbar Utusan, jadi kita buat kempen dan rakyat perlu tahu kebenarannya," katanya lagi.

Hahahaha...

Suaminya, Anwar, yang juga Ketua Pembangkang sering dilanda fitnah berkaitan video seks. Terbaru, difahamkan anaknya Nurul Izzah Anwar juga mengalami nasib yang sama.

Kesiankan...bila anak beranak menceburi bidang politik..terpaksa jadi hipokrit...nak kata sayang suami susah..nak kata  sokong anak pun susah..last last terpaksa kata sayangkan negara...hahahaha..bukan apa nanti takut orang kata ada kepentingan...

3 comments:

Anonymous said...

Wan Azizah pernah merajuk kerana Bang Non memanggilnya ikan sepat... Selama ini pengorbanan Wan Azizah.. Tidak satu pun dihargai Bang Non.. Kesian2.. "Simpan elok2 jam Omega tu ye Kak Wan".. keh keh keh..

#gulingDAP

zoRRo...

Anonymous said...

Semacam jer aku tengok muka W Azizah ni. Dulu ada jugak rasa simpati sikit2.. Sekarang dah nampak sangat belangnya.. Bernafsu untuk berkuasa jugak rupa2nya dia.

Living in the state of denial, kata omputih... Boleh pakai ker manusia seperti ini..?

Anonymous said...

sayangkan negara hahahahahhaha....mcm artis punya alasan, tanpa suaminya negara aman dan selamat tidak sedarkah?? puiii p**iMak!!!..

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.