Friday, April 12, 2013



Senang betul jadi puak-puak pembangkang ni..Bila sesuatu perkara yang tidak diingini terjadi pada UMNO atau BN..Bukan main garang lagi mendesak siasat itu, tubuh ini.Tak cukup dengan itu..siap bawa perkara itu ke jalanan untuk meraih sokongan...Tapi bila kena pada batang hidung sendiri..dengan mudah kata benda itu fitnah tanpa sebarang siasatan..

Jika benar dengan membuat sembahyang hajat sahaja dapat menyelesaikan semua masalah tanpa membuat sebarang siasatan..Kenapa Hadi Awang tak buat saja sembahyang hajat terhadap semua tuduhan yang dibuat terhadap UMNO..Kan lebih mudah...

Bukan EP nak mempertikaikan sembahyang hajat yang dilakukan oleh Hadi Awang untuk mencari petunjuk dalam menyelesaikan isu ini..Itulah merupakan jalan yang terbaik iaitu mohon petunjuk dari Allah..

Cumanya bila isu itu melibatkan UMNO atau BN kaedah ini tidak digunakan tetapi bila ianya melibatkan isu pembangkang puak-puak PAS akan menggunakan kaedah Islam untuk menyelesaikan masalah mereka supaya tiada pertikaian..Kalau pertikai bermakna kita menolak Islam..Tak gitu??

EP harap Hadi Awang sebagai seorang pemimpin Islam dan seorang ulamak, Hadi Awang perlu lebih adil dalam menyelesaikan isu-isu yang melibatkan puak-puak pembangkang..Jangan bersifat DOUBLE STANDARD menggunakan Islam untuk melindungi isu-isu dan salah laku yang melibatkan puak-puak pembangkang...

**Siasat dulu baru jatuh hukum...

10 comments:

Anonymous said...

isu ini tidak menambah undi umno dari puak hijau kelat ... tetapi isu ini menjawap fatwa father nicky nabi pas yang memberi fatwa undi pas masuk surga ... masuk surgakah seseorang itu dengan hanya undi pas ... menyokong penzina (manusia fasik) menjadi pemimpin ianya ... membuktikan juga bahawa pimpinan pas pun belum tentu bersih dan selamat untuk dengan senangnya masuk surga ... kecuali dengan rahmat dan rahim Allah ... sama dengan manusia lain yang tidak mengundi pas ... so janganlah leka dan terpesona mendengar fatwa dari ulamak yang mengejar dunia melalui undi ... kerana dosa mereka pun bertimbun ... pandai sahaja menghukum orang umno dengan katanya sembahyang orang umno Allah tak terima ... Allah panggil kat orang umno "menate nih ..." dari mana ustaz pas ni belajar ... dari ulamak yang sesat dan menyesatkan ... dan sekadar peringatan untuk orang pas dan semua orang termasuk saya ... anda akan dihisab sama dengan orang lain ... disoal sama seperti orang lain ... dan bukannya menjadi tiket surga sekiranya anda undi pas dan melakukan dosa besar yang lain ... anda percaya kepada father nicky ... orang yang mengampunkan dosa adun selising dan dosa penzina-penzina lain ... terpulanglah ... cuma aku nasihatkan jika anda benar-benar percaya pada fatwanya ... pergilah berjumpa dengan dia pada setiap kali anda lakukan dosa ... dan minta ampun padanya ... moga dia ampunkan dosa anda dan diakhirat nanti dia akan berdiri di depan Allah dan membela diri anda ... jangan harap undi anda sahaja mampu membawa ke surga ... kerana di akhirat nanti dia akan berdalih dengan berkata dia tidak kenal anda dan tidak tahu samada anda pangkah pas atau umno ... jadi dia dapat mengelak dari memikul dosa anda dan dari membela anda di hadapan Allah kerana perlakuan dan dosa anda di dunia ini ... cuma yang pasti ... derma kepada tabung pas ... pemimpin kutip dan buat bayaran untuk masuk surga dunia ... itu yang sohih ...

Anonymous said...

HADI AWANG MASIH TAK PERCAYA? ATAU INGIN MEMBENARKAN PUAK-PUAK MEREKA BUAT MAKSIAT? BERSERBAN ATAU BERJANGGUT KE TIDAK MESTINYA DIA BAIK.

Anonymous said...

Kesimpulannya>>sesiapa masuk PAS jadi ahli buat kesalahan seksual, Hj Hadi akan sembahyang hajat je. Takde hukuman takde siasatan.

Anonymous said...

Hadi bengong, siasat dan jalankan la hukum hudud!

Anonymous said...

Untungnya di malaysia ada pas.klu negara luar,pemimpin yg ada skandal seks x kira islam atau bukan islam akan dipaksa atau rela ltk jwtn sbg menghormati moral dan menjaga nama baik parti,agama dan bangsa.

Di malaysia,hal yg x pernah berlaku di dunia, pas akan jadi hakim muktamad.klu ada kes seks atau liwat, pas akan kt itu fitnah,umno yg buat.

Pelaku seks x pyh beri penjelasan,x pyh mengaku,sumpah atau nafi.siasat pun x pyh sbb itu fitnah ktnya.dlm masa yg sama pas fitnah umno kt umno yg buat tanpa usul periksa.

Hebatkan malaysia.sbb ada pas.melayu pas apa pun blh.islam pas apa pun blh.

Anda x pyh jd kafir utk buat maksiat dgn bebas.dlm pas penzina dan peliwat akan dibela dan dilindungi demi ke undi ke putrajaya,malah dpt pahala lg ktnya.

Mmg sesat lg menyesatkan!!!!

Anonymous said...

Tuan guru oiii.jgn sembahyang hajat utk org yg sebar video tu sj.yg tgh ngentot dlm video tu mcm mn?x aci la.smbhyg hajat utk dia sekali la.haha

Ada brannnnn??? Tuan guru?

Anonymous said...

pelik bukti cukup jelas..xperlu nk solat hajat..saksi dah ramai...cukup dah..apa LG bg org Islam yg sudah berkahwin berzina..ikut hdud rejam sampai mati...ada BRAN ke PAS..???!!

Anonymous said...

Syok la kalau macam tu ...yang dok berzina tak kena pertikai pun .. yang dipertikaikan sapa yang memuat naik video tu .... adusss .. kalau macam ni ada empat saksi pun tak guna ... kena pula saksi tu pencacai PAS dan PKR ... Mesti tak salah punya ... Biasa la kan ... Altantuya yang mati kena bunuh tak dak sapa tengok pun boleh tuduh DS Najib bunuh ... Tak dak video atau bukti pun dah heboh kata DS Najib bunuh ... DOUBLE STANDARD PUNYA PARTI FUCKATAN YANG BERKAHWIN TANPA DI DAFTAR @ PARTI YANG BERZINA ...

Anonymous said...

" Bila satu kaum itu melakukan maksiat, maka bala yg datang tidak terkena pada satu kaum itu sahaja... ia mungkin akan terkena pada semua... Sekiranya video itu PALSU dan di fitnah, aku mengutuk sekeras2nya... Dan sekiranya, video itu benar, tak perlu aibkan kesilapan dia... Tapi, di sini aku juga salahkan ahli 2 dan penyokong2 PAS sekiranya video tu benar kerana itu adalah kifarah 'kelancangan suara' mereka yang kononnya mereka terlalu 'bersih', lantas Allah calitkan sedikit 'kekotoran' kepada individu di dalam video tu... Aku harap, jgn ada lagi perkara seumpama ini dan berkempen lah dgn cara baik... UAI ada sebut dlm ceramah beliau...sesiapa yg merasakan diri dia terlalu bersih, maka sesungguhnya dia tidak bersih... Na'uzubillah... "

lidah buaya said...

Ni nama dia hukum karma tok guru..knaper aib
korang je yg ditelanjangkan ,samada sengaja atau
pun tidak??? amanat hadi?? buku jingga?? yg mana satu??umno kafir?? PAS saudara DAP?? yg PASti kamu sedang di uji dgn keangkuhan dan keceluparan politik kamu itu.

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.