Thursday, April 25, 2013


Berita yang terkini EP terima sebentar tadi.. PKR bakal terkubur di Sabah kerana 5 lagi Ketua Cabang di negeri tersebut akan keluar PKR dan menyertai UMNO. Ketua ketua cabang yang akan tinggalkan parti Anwar ialah ketua cabang Kota Belud, Putatan, Batu Sapi, Sandakan & Kalabakan...

Harap harap banyak lagi ketua cabang yang akan ikut jejak mereka...Jom kita kuburkan Anwar dalam PRU 13 ini...Hidup UMNO...Hidup BN!!


12 comments:

Anonymous said...

Lebih baik cabang PKR lain ambil perhatian serius, kerana buat masa ini tanda Anwar akan tumbang di Permatang Pauh sangat2 ketara!!

Anonymous said...

Hancorrrrrr Nuar Berahim...

zulMohd said...

Hati-hati dengan permainan pembangkang, waspada selalu,jangan terlampau yakin nanti kita jua yang kecewa dengan sandiwara mereka ini. Hidup BN

DEN CDO said...

...another alternatif cabangx PKR , jgn bubarkan cabangx anda..teruskan di dibuko..ambik ajo duit peruntukan yg dibori ...lopeh tu tak yah buek kojo....biar PKR terlingkup hahahaahh...kau songlap laa duit, dio orang banyak dapaek duit dari luar tu..jangan bazirlkan....maso mengundi PANGKAH LAAH BN....win-win situation hahhhaa..

Anonymous said...

Pokcik komando kodai kopi pun ado kek sini..hehe...botui tu pokcik..songlap duit tu banyak2..dermakan ke masjid..

Anonymous said...

baca pesanan Umat Terakhir

Nota Panel: Untuk kali ini, buatlah kerana Allah

http://umat-akhir.blogspot.com/2013/04/nota-panel-untuk-kali-ini-buatlah.html

-posman-

Anonymous said...

syaitan pasti masuk neraka....org2 umgok jgn terasa pulok ye

Anonymous said...

Puak yg mnyokong kalimah ALLAH d gadaikn mcne pulok..?? yg myokong kapir mgkapir sesama islam mcmne pulok..?? Yg mghalalkn zina mcmne pulok..?? Yg rembat harta ank yatim (tabung memali) mcmne pulok..?? Yg mpermainkn agama utk kentingn politik mcmne pulok..?? Byk lg la ai.. jgn terasa pulok yeeee....

Anonymous said...

Amin ..

Anonymous said...

kuburkan sekali dgn penganas sulu...

Anonymous said...

pakatan akan rebah..hidup BN

Anonymous said...

Ari ini aku ada tengok pengundi (perempuan yg undi pos ari tu) calit dakwat hingga kini masih jelas...cuma pada tengah kuku (mestilah hilang sebab licin)...tetapi disekeliling kuku tak jejas...Sedangkan mereka bekerja (tukang cuci pejabat), petang suri rumah...membasuh guna sabun, memasak dsb..Tetapi kesan dakwat masih jelas. Sekarang ni pon yang buat report bukan mangsa...tetapi orang lain...kan pelik... .

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.