Sunday, April 14, 2013



Nak tahu siapa blogger pro-pembangkang yang bukan sahaja low class tetapi silap besar dalam analisis terlampaunya...KLIK SINI

9 comments:

Anonymous said...

Berita2 bodoh Pemuda Bongok Negara (BN). Tak habis2 dgn seks dan video lucah. Agaknya Bongok2 ni memang suka hal2 seks dan lucah sebab tu takda berita lain, tapi seks dan lucah!!! Kamu norang ni x da keja lain tapi memanjang buat dosa. Naik loya dan menyampah.

Anonymous said...

berita bodoh ini .. untuk pengikut yand bodoh.. menjadikan orang yang bodoh sebagai pemimpin mereka.. kalau dah bodoh orang cakap apa pun dia tetap bodoh... orang pas bodoh..

Anonymous said...

Dunia akhir zaman.
Tiada manusia yang terkecuali dari melakukan
dosa termasuk ularmak, ularmuan & ulartaz.

Anonymous said...

Kalau benar pun org bn suka seks atau video lucah.... isunya sekarang ialah... pelakun seks dalam video lucah itu ialah mustapa ali dengan perempuan simpanannya bukan najib bukan ziana zain...bukan...bukan... hebat cekgu stopa ni... ada video lucah... najib? Ada? .....

Anonymous said...

Umno yg keluarkan ke, BJP di India keluarkan ke, LDP di Jepun keluarkan ke, PAP di Singapork keluarkan ke, pelaku dalam video lucah adalah mustafa ali... itu tak boleh dinafikan...

Anonymous said...

hehehehehe..itu lah sebenar nya rupa org2 PAS....cakap bagai nak rak...
nak buat Hududlah....Zuhud lah...nak tegakkan Negara Islam lahhh....tapi tgk perangai...semua cam org gila....Duit tabong lesap,paksa ahli bagi derma..oudit tak pernah buat....paling dahsat duit anak2 yatim Mamali pun depa kebas.....dahsat....sungguh ...patut lah tgk mana2 yg join PAS......perangai terus cam org sasau....dia je Islam...org islam lain tak Islam.....!Letihhh..dan kesian kat ulamak2 yg iklas tidak berpaksi pada kebendaan cam org PAS.

Anonymous said...

Punya la bangang pencacai PKR dgn PAS ...Pasai tu pemimpin depa suka berzina .. sampai buat video lagi .. yang dipertikaikan orang yang tayang video ...yang si pelakun tak pernah pertikai pun ... confuse .. confuse ...

Anonymous said...

Pelaku atau penzina tu sapa woi???itu yg penting!!!!
Yg hampa pakat dok pusin salahkan org yg sebaq video tu buat apa.

Nak back up pun agak2 la.jgn ingat org lain pun bodo sama mcm puak hampa paih woi.

Anonymous said...

bagaimanalah agaknya kalau mereka laksanakan hukum hudud.

Bila kena orang lain, dihukum terus tanpa bukti pun takpa (macam depa dok tuduh Rosmah kononnya bunuh Altantuya berdasarkan rejayasa RPK yg dah terus-terang mengaku yg dia cuma reka cerita tu).

Tapi bila kena puak depa yg 'maksum', terus dikata fitnah.. tak yah siasat.

MACAMANA NIIII.....??

Hukum hudud tu ADIL tapi pelaksananya belum tentu adil.

Di Arab Saudi, kerana mereka terlalu yakin bahawa rakyat mereka tahu hukum-hakam syarak maka nikah kahwin tak perlu di daftarkan.

Akibatnya, bila seseorang wanita berkahwin dgn seorang lelaki Arab Saudi, dia tak tahu adakah dia adalah isteri pertama, kedua, ketiga... atau yg kelima... nak tya suami, suami tak nak jawab.

Seburuk-buruk UMNO, kat Malaysia undang2 menjaga hak wanita Islam lengkap dan jelas.

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.