Friday, April 5, 2013


Pulak dah..semalam laki kata tak bertanding..Hari ni anak kata bertanding pula..Gila ke apa anak-beranak ni??..

Anwar semalam canang pada satu dunia dalam satu wawancara menerusi stesen televisyen Al-Jazeera bahawa Wan Azizah tidak bertanding sebagai respon kepada dakwaan nepotisme dalam KEADILAN..

Hari ni lain pula jadinya...
Tidak sampai 24 jam berita Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail tidak akan bertanding dilaporkan media, anaknya Naib Presiden parti Nurul Izzah Anwar menyangkal kebenaran berita itu. 
"Itu hanya cakap-cakap politik," katanya malam tadi, walaupun menyedari berita itu berpunca daripada KeadilanDaily.com yang memetik bapanya, Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim memaklumkan perkara itu kepada stesen televisyen Al-Jazeera, Rabu lalu. 
"Itu kenyataan dikeluarkan oleh Jabatan Pilihan Raya Pusat (JPRP) Keadilan(merujuk kepada KeadilanDaily.com) saja. 
"Setakat ini tidak ada perancangan sebegitu dan ia akan dimuktamadkan semasa hari penamaan (calon) nanti. 
"Saya rasa pengumuman rasmi akan dibuat pada Rabu (depan) oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim. Beliau akan tahu pastinya mengenai persiapan calon," katanya kepada pemberita selepas menyampaikan ceramah di Chabang Tiga di sini.
Kenyataan Dr Wan Azizah tidak akan bertanding dimaklumkan Anwar semasa temubual secara langsung dengan Al-Jazeera pada Rabu, menurut KeadilanDaily.com di www.keadilandaily.com semalam. 
- Bernama

Yang bini nak bertanding atau tidak satu hal...Ni yang laki dok meroyan satu Malaysia kata nak bertanding di Perak pun disangkal oleh anaknya juga.. 
Nurul Izzah juga tidak percaya Anwar akan beralih angin bertanding di Perak seperti yang dibayangkan bapanya. 
Saya fikir beliau tidak menyatakan yang beliau bersedia bertanding di Perak. Ini spekulasi media dan saya sendiri telah mendapat memorandum daripada warga Permatang Pauh yang meminta beliau (Anwar) kekal di sana. - Bernama
Habis tu..ini bukan kenyataan Anwar meroyan nak bertanding di Perak ke??... 


Memetik dari Keadilan Daily..
Terdahulu, Ketua Umum KEADILAN itu mengakui mahu bertanding di Perak, apatah lagi pernah menetap termasuk bersekolah di negeri berkenaan selama sembilan tahun.
“Saya memang cadang hendak bertanding di Perak. Ada orang kata saya bukan orang Perak, betul tapi saya sembilan tahun duduk di Perak.
“Tujuh tahun di Kuala Kangsar – Malay College, tingkatan satu sampai enam atas dan dua tahun di (Kem) Kamunting, Peraklah (i)tu.
“Takkan tak boleh jadi Ahli Parlimen Perak. Sembilan tahun di Perak,” katanya sambil disambut sorakan gamat..

Akhirnya media juga dipersalahkan..dituduh memainkan berita spekulasi Anwar akan bertanding di Perak padahal Anwar sendiri yang menyebut perkara itu dalam ceramah-ceramahnya..

24 jam penuh dengan GIMMIK dan LAKONAN..Kali ini apa pula filem yang cuba dilakonkan oleh anak-beranak gila ini untuk dipertontonkan pada rakyat...


4 comments:

Kekuda said...

baca ni:
http://ms.wikipedia.org/wiki/Perkara_48_Perlembagaan_Malaysia
Perkara 48, fasa 6
(6) Seseorang yang melepaskan keahliannya di dalam Dewan Rakyat hendaklah, bagi tempoh lima tahun bermula dari tarikh pelepasan keahliannya berkuat kuasa, hilang kelayakan untuk menjadi ahli Dewan Rakyat.

Maknanya Wan Azizah tak layak bertanding Parlimen sehinggalah Ogos 2013. betultak? Tak tahulah kalau dia bertanding DUN dibenarkan perlembagaan.

Anonymous said...

bagi bontot jer kat nuar supaya dia x payah bertanding. biar dia layan jantan dan main bontot jer sepanjang pilihanraya ni hahahaha....

Anonymous said...

MCOBA KUALA KANGSAR SAID:

Dia ingat orang Kuala kangsar bodo ke nak pangkah
PKR...dia ingat dia sorang je ke sekolah kat MCKK?


IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI


Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.