Sunday, April 14, 2013


** Tak sangka pula EP Stopa Ali mengalami penyakit yang sama dengan Anwar..Sakit belakang...Kesian dia..tak pasal-pasal kena fitnah...

Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang hari ini terus menafikan penglibatan Mustafa Ali dengan rakaman video seks yang kini tersebar di internet sebaliknya mendakwa ia hanyalah lakonan yang dibuat oleh pihak-pihak tertentu.

Abdul Hadi turut mendakwa, Setiausaha Agung Pas itu sudah uzur sehinggakan sejak beberapa tahun kebelakangan ini menunaikan solat secara duduk.

Justeru beliau berkata, mereka yang menghasilkan rakaman tersebut sepatutnya "menggunakan pelakon yang lebih muda" dan bukannya seperti yang dipaparkan dalam rakaman tersebut.

8 comments:

Anonymous said...

Hadi Awang memang bangsat dan celaka!!!

ahlee said...

Hai dia kan PAKAR SAKIT TUAN bini pun dah masok tiga orang takan tak tau?

Anonymous said...

ANDAI ADA SUATU BERITA JGN DITERIMA BULAT2 DAN JGN JUGA DITOLAK MENTAH2... “Hai orang-orang yang beriman, jika datang kepadamu orang fasik membawa suatu berita, maka periksalah dengan teliti, agar kamu tidak menimpakan suatu musibah kepada suatu kaum tanpa mengetahui keadaannya yang menyebabkan kamu menyesal atas perbuatanmu itu”. [Al Hujurat : 6]..tapi dlm situasi ni dia dah tolak mentah2 dan menuduh serta membuat andaian tanpa menyiasat...klu tak percaya pada gambar, video tak paaaa...tapi dia mwesti percaya kpd Allah...suruhlah bersumpah weiii

Anonymous said...

X kire la dlm video tu si stopa ke bkn, mari kite doakan supaya pelakon dlm video tu dilaknat Allah krn melakukan perkara mungkar.. klu buleh buat solat hajat skali.. Pas & the gang ade brani ke?

Anonymous said...

Keluar lg segala hadis dan ayat al quran bagai time2 mcm ni semata nak back up spenderman.

Siasat.kaji la. X de siapa larang.x kira la siapa sbnrnya spenderman tu.klu berzina wajib dihukum.

So.sampai hr ni pas dah siasat ke video dan siapa penzina tu.yg aku tau semua salahkan umno sbg fitnah.yg sibuk nak disiasat ialah siapa yg sebar video tu.yg sedap berdayung tu x pulak diberatkan.

Sudah la.apa jenis spin la.....

Anonymous said...

entahnye. org yg kena fitnah tu Islam. org Islam ni takutnya 1 je. Allah. ce cuba suruh dia angkat Quran, ngaku x salah cam saiful tu. aku rasa mau tecengang 1 dunia. ha... atuk.... itu je kunci nye. ce cuba. ce cuba. itu pun kalau betul fitnah....

Anonymous said...

hadis tu hadis la jugak... tp kalau dah behari hari gambar tu org forencik digital x blh nak clearkan apa cerita... dah tu spin mcm2. sakit lutut la, sakit pinggang la, bkn jenis pakai spender la, bini no 2 la, mati pucuk la, x ada peruntukan nak dakwa la, saksi pun bla bla bla... hei... nak muntah !! (pening)

Anonymous said...

Sakit pinggang,sakit lutut @ solat guna kerusi bukan bukti bahawa alat kelamin tak berfungsi.kawan aku yg ada penyakit angin pasang pun boleh dapat anak hasil hubungan dgn isteri dia.penafian tanpa bukti tak boleh diterima.sekarang dah maju.doktor pakar banyak.tiada bukti bertulis bahawa alat kelamin dia tak berfungsi.

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.