Sunday, April 28, 2013


Buat pi lah macam mana pun..Last-last PAS juga yang terpaksa beralah dan menurut kehendak mereka-mereka yang dituduh Nazi, Komunis dan penjual pil kuda oleh Hadi Awang... Apa cerita dengan misi nak menyelamatkan Pakatan Rakyat.. Hari tu beriya-iya sangat...
Mustafa berkata PAS menarik diri daripada pertembungan enam penjuru di kerusi Parlimen Kota Damansara yang dipertahankan oleh Presiden Parti Sosialis Malaysia, Mohd Nasir Hashim yang bertanding di bawah lambang PKR.
Mana prinsip perjuangan PAS sebelum ini??.. DAP kata mereka tak setuju dangan perlaksanaan hukum hudud dan pembentukan negara Islam..hanya 5% saja... Tapi bagi PAS bukankah perjuangan pembentukan negara Islam dan perlaksanaan hukum hudud kena 100%..fikir-fikirkan...

5 comments:

Anonymous said...

Rahsia kenapa Putrajaya perlu dipertahankan didedahkan.... Rahsia-kejaiban-Dunia

Anonymous said...

Pas sembang je lebih. Mana berani dengan parti lain. Berani dgn Umno je. Entah apa jenis dendam kesumat. Ni bertitik tolak dari dendam n.ajis selepas pas keluar dari BN. Tua sial.

Anonymous said...

PAS berani kurang ajar ngan UMNO sahaja. Sebaliknya, andai kena 'jeling' oleh sekutu mereka dlm PKR DAP, PAS pasti akan mengalah.

PAS = Tikus @ Parti Ada Spender jer...

Anonymous said...

kalau nabi yang menyebarkan islam nabi juga yang bolih membetulkan nya[tentang hudud].kita manusia biasa takkan mampu melakukannya.sebab itulah ALLAH tidak mewafatkan semua nabi.

Anonymous said...

mane macai2 pas pg.. btulkan la isu ni.. yg sebok nak pertahankan hukum hudud tp dlm pakatan dorang sendiri ade yg menentang.. perjuangan ape yg korang ckp kan ni...

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.