Wednesday, April 24, 2013


Bahang pilihanraya semakin hangat. Sehangat bom yang meletup di bilik-bilik gerakan BN. Calon parlimen mahupun DUN sibuk berkempen siang membawa ke malam. Adatlah masing-masing nak menang. Senario ini bukanlah pelik. Tapi yang peliknya adalah bila calon PKR di Permatang Pauh, Bang Non tak nampak-nampak mukanya di sana. Padahal penamaan calon dah hampir seminggu berlalu. Kenapa agaknya yek??

Tak mungkin Anwar sebodoh itu memberi ruang pada Dr Mazlan untuk berkempen dengan selesa tanpa sebarang gangguan melainkan Anwar mempunyai strategi. Strategi penipu dan kotor yang sentiasa bermain didalam kepala otaknya..

Apa agaknya strategi Anwar untuk kali ini...

Harus diingat..ini bukanlah pendedahan kerana semuanya perkara buruk dan kotor berkaitan Anwar sudah terdedah, terbongkar, terselak, tersingkap.. Cumanya EP nak ajak pembaca-pembaca blog ini  buka minda, tepuk dada  dan tanya selera..

PELIK TAPI BENAR. Macam mana manusia bernama Anwar Ibrahim diangkat begitu tinggi darjatnya sehingga dianggap manusia yang suci, maksum dan tidak pernah melakukan kesalahan. Macam la Anwar ni tidak pernah terpalit dosa. 


Hakikat demi hakikat telah didedahkan. Rakaman video telah jelas menunjukkan Anwar melakukan hubungan tidak bermoral dengan CHINADOLL, Anwar melakukan hubungan sejenis, Anwar mempunyai hubungan sulit dengan isteri orang sehinggakan ada saksi yang sanggup bersumpah, ada saksi yang terpaksa menanggung malu demi menyelamatkan masa depan rakyat dan negara daripada manusia rakus bernama Anwar Bin Ibrahim..

Tetapi… hakikat tinggal hakikat..Pengikutnya masih taksub dan percaya dengan Anwar. Mungkin kehebatannya berpidato...Lagipun Hadi Awang kata rakaman adalah besi. Tak boleh dijadikan bukti. Rakaman video.. semuanya tipu… tak boleh percaya … rekaan manusia…

Tapi apa kes pulak ngan video-video ni:

BAYI DIDERA PEMBANTU RUMAH

BAPA TIRI DERA ANAK

·        
KETUA KELAS DIPUKUL RAKAN

Bila video-video kat atas tu tersebar di facebook dan laman social.. pandai pulak melenting, suruh polis ambil tindakan. Desak mahkamah kenakan hukuman berat. Percaya pulak kepada bukti besi tu. Tak sibuk pulak nak cari kesasihan. Tak payah pulak lantik pakar nak analisa video tu. Tak perlu 4 saksi..Senang je percaya…

Kenapa yek??? Jawapan dia senang je..Kerana dalam video tu bukan anwar.

Apa akan berlaku kepada mangsa-mangsa ni kalau rakaman video tu tak boleh dijadikan bukti?

Bayangkan apa terjadi kepada bayi yang dilambung oleh pembantu rumah tadi jika video cctv tidak boleh dijadikan bukti di mahkamah?

Bayangkan nasib kanak-kanak malang yang didera oleh ayahnya jika rakaman telefon bimbit itu tidak boleh digunakan di mahkamah?

Betapa sakit hatinya ibu bapa ketua tingkatan yang kena buli tu kalau orang lain kata video tu hanya lakonan semata… iskh iskh kesian…

Tapi disebabkan video-video tulah.. mangsa-mangsa ni dapat pembelaan....Lagi mau kata bukti video itu besi..

Pembantu rumah indon tu dipenjara bertahun-tahun...Bapa budak india tu pun kena penjara...Pelajar yang buli budak sekolah tu dah kena buang sekolah pun dan telah ditahan polis untuk siasatan

Tapi anwar? Dia masih berdiri megah.. bertutur dengan angkuh.. disanjung macam malaikat walaupun dia menikam CHINADOLL tersebut bertalu-talu....

Di mahkamah Dato Eskay telah menyatakan dengan jelas bahawa manusia di dalam video itu adalah Anwar Ibrahim. Di hadapan hakim beliau bersumpah…Jika perkara yang diucapkan oleh Dato Eskay bohong.. Kenapa Anwar tidak saman saja Dato Eskay???

Satu dunia dia dah saman… kenapa tidak saman Dato Eskay????Takut ker????                                                                                                            

Anwar takut??? Mungkin tidak…Haaaa…. Inilah dikatakan STRATEGI Anwar.

Kalau Dato Eskay atau Saiful Bukhari boleh bersumpah.. Anwar pun boleh…

Stategi anwar mudah. Tak payah susah-susah kempen awal-awal. Lagi 2-3 hari nak pilihanraya anwar akan bersumpah di hadapan rakyat permatang pauh. Dia akan bersumpah mengatakan yang bukan dia dalam video lucah tu. Pengikutnya akan percaya dengan ketulusan hatinya. Buat-buatlah nangis sikit-sikit. Sedih kononnya.

Lepas bersumpah.. dia tunjuk pula JAM OMEGA yang menjadi tanda tanya akan lokasinya. Selama ni Anwar kata ianya dalam simpanan Wan Azizah.

Bila Esok nak pilihanraya dia akan saman pula Dato’Eskay.. nak menunjukkan yang sumpahnya adalah benar. Kalah ke menang belakang kira. Yang penting dia dah saman supaya rakyat percaya dia tidak bersalah... Esok depa pi undi dia ramai-ramai.

Anwar pun menang…

Dahsyat tak strategi Anwar? Hebat tak permainan dia?

Tapi ceritanya bukan berakhir kat situ. Kemenangan anwar dan pakatan adalah permulaan kesengsaraan untuk orang melayu. Bukti demi bukti akan terdedah lepas pilihanraya. Kali ni Karpal Singh pulak buka mulut. Rahsia Anwar kan banyak dalam poket Karpal. Anwar kalah di mahkamah. DAP melompat kegirangan.. orang Melayu gigit jari.. hilang kuasa.. hilang Negara… time tu baru padan muka…DAP dapat jadi pemangku Perdana Menteri..

Maka sedarlah wahai bangsaku… Pilihan di tangan anda. Bila pangkah guna kepala otak. Jangan guna kepala lutut. Hayati balik apa yang EP tulis kat atas. Jangan kerana taksub kepada seorang manusia Negara kita tergadai… takkan Melayu hilang di dunia… Ye ke???? Tepuk dada tanya selera...

8 comments:

Anonymous said...

Bagus untuk PENCERAHAN minda...
Lain kali lah....

Anonymous said...

Terbaikkkkk

Anonymous said...

Patut la masa keluar lif jln pun mengengkang.ada makna rupanya.hmmmmmmmm

Anonymous said...

Terbaek....

Anonymous said...

Yg,mohon keampunan kpd Allah diterimanya!tapi yg pertontonkan pada umum tidak melihat dgn mata kepala sendiri lebih berat dosanya dari yg melakukannya.Allah tau kejahatan syaitan kpd hambanya dlm kes ini sebab itu Islam perlukan 4 org saksi. Bagaimana anda nak mohon maaf kpd mereka yg anda pertontonkan kpd kanak2,tua besar kecil muda keampunan?Dosa sesama manusia Allah tak dapat ampunkan! TAKSUH teguran n ajaran Allah lebih baik selamat dunia akhirat bukan Taksuh begini? Tonton n yg melihatnya dah jatuh HARAM,bayangkan jika remaja atau kanak2 yg melihat n naikkan syawatnya.apa jadi jika metrka tonton dibulan puasa? ANDA SENDIRI YG TAKSUH KPD KEMUNGKARAN! Tak payah nak ajar itik berenang?

Anonymous said...

perjuangan bloger umno visi politik fitnah porno.....sayang sekali hidup yang begitu singkat di perkasakan dengan menyebarkan fitnah semata2 untuk manusia yg tamak dan gila kuasa.....ulamak pro umno bagi pahala ke?????

Anonymous said...

BODOH LA YG KATA TAK PERLU SAKSITU. TAPI PASAL VIDEO TU DAH LEBIH DARI 4 SAKSI TENGOK. TAU TAK MAKNA SAKSI TU YG MELIHAT. KALO OTAK DAH SONSANG NAK BUAT MACAMNO SEJAK LAHIR DAH BODOH.YG PENTING TOTEY PGAYR SELAMAT. DAH LA BODOH SONSANG PULAK TU. KALO

Anonymous said...

HELLO PLIS THINK WIDELY. IMPOSE KAN DAH BANYAK SKARANG EH BODIH NAH LAA TAKKANLAH DR WAN AZIZAH TU TAK NGAMOK TAU LAKI DIA KHALWATLAH APALAH APA BODOH SAIPOL TU DAH KENA BAYOR BONGOK KAU TGK JELAH NNTI APA JADI PADA NAJIB ROSMAH MAMA OTOMEN KAU TU LOL

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.