TERHOT : AKSI KARPAL TUMBANG & CIUM PENTAS TERSEBAR.. #GE13 #PRU13


Kejam betul siapa yang anjurkan ceramah ni..Dah tahu ada calon OKU yang nak bagi ceramah..tapi tak sediakan kemudahan yang sesuai untuk calon OKU tu nak ke pentas...Cuba tengok video dibawah..

video

Kesian calon OKU tu..Sampai tersungkur dan tersembam la semasa dia nak naik ke pentas...Nasib baik tak gol...Kalau tidak kecoh jadinya..SPR dan UMNO/BN juga akan dipersalahkan...

EP rasa sudah tiba masanya puak-puak pembangkang ni tubuhkan satu NGO baru seperti BERSIH dan arah NGO tersebut untuk mengerakkan satu demonstrasi besar-besaran di Dataran Merdeka. Tujuan NGO tersebut ditubuhkan bagi mendesak SPR menyediakan satu garis panduan yang sesuai dalam penyediaan pentas sekiranya terdapat calon OKU bertanding supaya mudah untuk Karpal dan Nik Aziz memberi ceramah dalam PRU14 kelak..

** Ada orang kata Kapal Sink bukan tersembam..dia saja nak cium pentas tanda syukur dapat bertanding lagi...hehehe..








TERHOT : AKSI KARPAL TUMBANG & CIUM PENTAS TERSEBAR.. #GE13 #PRU13 TERHOT : AKSI KARPAL TUMBANG & CIUM PENTAS TERSEBAR.. #GE13 #PRU13 Reviewed by Empayar Pemuda on 1:03 PM Rating: 5

25 comments:

  1. ORG PKR&PAS XPYH POYO SGT. AWOK ANGKAT PEMIMPIN YG BONGGOK HANGPA DAPAT LA HABUAN YG BODOH. PEMIMPIN YG HANGPA PUJA TU DOK KATA ORE YG BODOH DOK PILIH AKU JUGAK SETELAH diPERBODOHKAN MEREKA JADI JGN NAK SALAHKAN ORE LAIN. MEME ORG PKR&PAS BODOH SEMUA SEBELUM GE13 JGN NAK TUNJUK LANGAK KATA HANGPA ORE PKr&PAS PANDAI DKT NEGERI ORE. PADAN MUKA HANGPA. TP AKU SEDIHLA..

    ReplyDelete
  2. kah kah kah nasib baik tak mampos...

    ReplyDelete
  3. yang tukang angkat tu pon bangang...mungkin dah bosan layan org tua celaka ni di angkat tinggi2 kot2 tersungkur terus mampos tapi sihat lagi...sial betul...kenapa tak mampos time tu jugak...

    ReplyDelete
  4. orang umno yang angkat kapal pusing pasal tu dia jatuh kah kah kah nasib baik tak mampos kalau tidak mesti kena adakan siasatan D RAJA

    ReplyDelete
  5. kah kah ...sorry la aku tergelak...tapi nampak kelakar pasal mcm sengaja je depa pi buang si karpal singh tu .. kalau iya pun, hati-hati la..dia dah la tua dan tak berkemampuan ... hai org2 Penang, tolonglah, si Karpal perlu rehat..jgn susahkan dia...tengok apa dah jadi...kejam sungguh

    ReplyDelete
  6. aku tergelak sampai pecah kencing...nampak real dia tersungkur stright aje...yang aku dengar dia jerit osom tummm...kah kah kah kah...

    ReplyDelete
  7. Banyak dosa sebab tu tersembam. Nasib lu lah punjab murtad. No one care!

    ReplyDelete
  8. aritu pok nik terjongkang arini kapal pusing tersembam,potong kek sama2 keh keh keh melingkup la ko be2 tapi ni salah umno he he he kata pr bukan aku

    ReplyDelete
  9. Apsl x humbankn dlm semk jew...wt mnyemk da tua2 x sdr dri..oku lak tuh

    ReplyDelete
  10. mohon pickup story dari blog dato' dzulkifli DUN Lintang... tambahkan blog ini di senarai en.. terima kasih
    http://dzulkifliharunlintang.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Kalau aku ada kat situ, aku sepak je biar dia cepat maposss...he..hee

    ReplyDelete
  12. PKR dan PAS akan desak kerajaan adakan siasatan diraja kenapa Berok Tua ni jatuh terbungkin. Apa pun segala kelemahan ciri-ciri keselamatan dipercayai akibat kesalahan UMNO. hehehe.

    ReplyDelete
  13. Ini semua salah UMNO/BN sbb buat pentas tidak mesra OKU... ATAU salah ahli2 DAP sbb pilih pengerusi yang OKU... hahahahhaha

    ReplyDelete
  14. Padan muka wei!!!!!

    ReplyDelete
  15. Ini kerja UMNO/BN labaru ada akai situa nak mampos.........

    ReplyDelete
  16. sian.....mula2 arituh, siZizan tersumgkuq selepas mengadap Agong utk peristiharan DUN negeri Kedah dibubarkan, pastuh, ULAUMAK pulak tersembam masa bg ceramah kat Johor sampai kena dokong..ahah, nih sikapal yg dah nak sink nih...kesiankan, dah tua2 dah sampai berkerusi roda dan ada yg dah nyanyuk sampai badan pun dah mintak direhatkan tapi inilah org yg tamak haloba, giler kuasa, sombong bongkak dan ego nak bawak jawatan dan kuasa yg depa ada sampai ke dalam kubuq!!

    Anyway, are u ok Mr Sink....sorry!! Hah cer kalau pemimpin UMNO/Bn yg jadi camni..makanya riohle SEANTERO DUNIA dornag akan kata bala le bagai..kompem punyer!

    ReplyDelete
  17. MasyaAllah..tu pasal kdng2 mlyu islam lg teruk dRi kafir laknnatullah..org yahudi amerika lg kafiir klo haiwan kemalangan mereka tolong..kita yg mlyu lg islam cmni la statemen..semoga ALLAH MEMBERI HIDAYAH..AMIN.. Ma...wat pe tu

    ReplyDelete
  18. alahai anon 1:17 ..tak payahle ko nak tunjuk baik dan islamik sangat... kemalangan mmgle ditolong, basically apa yg kita cakapkan ialah kalau yg tersembam tuh katakan org2 dari UMNO misalnya Tun M ke Najib ke..dah 100% mereka2 yg tak meyokong akan kata hah itule bala Allah dah tunjuk bla bla bla.. plzlah tau sgt pernagai org2 dari parti haprak ..emm maybe u are one of them??

    ReplyDelete
  19. The basic line here is, usia dah ganyut dha jadi OKU pun dan kalau cam ulaumak Pas tuh dah nyanyuk pun, bawak2lah retire sebab dulu bukan main lagi kata kat Tun M Maha firaun bagai, aleh2 Tun M dah 10 tahun retire tapi sinyanyuk dan OKu nih n lagi 1 si Lim kIat Siang tuh kan semuanya dah dimakan usia... kata nak ubah konon PM bertukar ganti tapi yg malaun ber3 nih masih lagi disitu...padahal kalau diikutkan dari segi kesihatan, usia tuh pun patutnya dah lama berehat aje xpayah naik kepentas2 ceramah apa lagi kalau macam siOKU tuh..hah kan dah tersembam.....sorry..kesian but sorry padan muka pun!

    ReplyDelete
  20. Umno lah yang salah ni. Ish ish... Sian karpal....

    ReplyDelete
  21. Apa kah maknanya...nik aziz terpaksa dipapah, azizan jatuh tangga, karpal tersembam,adakah ini tanda-tanda tidak baik buat mereka dalam menghadapi PRU13.

    ReplyDelete
  22. SAHABAT2..MARI TGK VIDEO DI YOUTUBE..... 'NEW ORDER - TANGAN ASING HANCURKAN MALAYSIA'

    ReplyDelete
  23. tu la. khemah dok kena tiup angin aritu cakap bala Allah nak tnjuk. karang pemimpin korang tersembam cium bumi nak suruh orang simpati la, salah la kuar statement mengutuk kapal tenggelam kafir harbi tu. padan muka.

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.