Tuesday, April 2, 2013


Rakaman video di bawah jelas memperlihatkan bagaimana Teresa Kok salah seorang pemimpin pembangkang dengan jelas menyifatkan perajurit negara yang kini sedang bertugas mempertahankan Sabah sebagai MANGSA @ DIMANGSAKAN.

Apa yang dimaksudkan oleh Teresa tentang mangsa @ dimangsakan ? Apakah beliau melihat insiden di Lahad Datu itu sebagai satu sandiwara UMNO dan menjadikan perajurit negara sebagai mangsa konspirasi ? Jika itulah tuduhan Teresa dan pemimpin-pemimpin pembangkang, rasanya mereka bukan saja melalut tetapi juga jauh menyimpang.

Kepada Teresa jangan bercakap saja tampilkan bukti-bukti kukuh bagi membuktikan tuduhan sedemikian kerana apa yang rakyat lihat dan tahu sekarang adalah sebaliknya. seterusnya

4 comments:

Anonymous said...

ha ha ha.... lahir di Msia... menetap di Msia... belajar di Msia... jd Yb di Msia... berangan nk memerintah Msia tp Bhs Msia gagal digunakan. Bila org salah tafsir kata fitnah... Hampir 90% bangsa cina tdk fasih bhs Melayu.

Anonymous said...

cina sekor ni mmg bangang..org tanya elok2 tp jwb mcm org x reti bahasa..LG ada hati nk jd pmerintah Malaysia....pooodahhhhh deyyy..blajar bahasa melayu dgn betul dulu la...

Anonymous said...

dia rasa hina sangat bila cakap melayu. Kalau tak suka melayu, boleh keluar dari negara ni. Ini tanah melayu. dulu masa nak merdeka, dah setuju dengan hak istimewa orang melayu dalam perlembagaan, dengan syarat orang melayu bagi kau semua jadi rakyat negara ini. Kan lebih elok awal2 dulu kami halau kau semua dari tanah melayu ni. Apa pun, ini tetap bumi Melayu. ramai orang melayu masih tak bodoh nak jadi pak turut ko dalam DAP.

Anonymous said...

Tu la.mentekedarah lg babi byk2.sbb tu la ckp melayu pun x reti.ada hati nak jd YB.pi bela babi la sana

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.