Friday, April 19, 2013


Sebanyak 12 NGO wanita serta tiga personaliti bergabung tenaga hari ini bagi membantah penyebaran video lucah di media. Antara personaliti yang terlibat adalah Wardina Saffiyyah.


Bagi mereka, langkah itu satu tindakan yang tidak kena dan melanggar tatasusila hidup masyarakat negara ini.

Sehubungan itu, mereka mengajak seluruh rakyat khasnya wanita menolak mereka yang menggunakan pendekatan sebegitu dalam kempen mereka.

Mereka menyatakan demikian pada sidang media ‘Bantahan Terhadap Penyebaran Video Lucah Menjelang PRU13’ di sebuah hotel di Sungai Besi, pagi ini.

Mereka juga mengajak rakyat memilih pihak yang betul didalam menentukan masa depan negara demi masa depan generasi muda yang bebas dari pemikiran tidak sihat.

"Politik lucah tak seharusnya diterima kerana ia bertentangan dengan adat budaya timur dan juga bertentangan dengan apa yang diajar oleh agama.."

** Video lucah satu hal..Tapi bagaimana pula dengan pelakon dalam video lucah tersebut.. Wajarkah rakyat Malaysia terima dia sebagai pemimpin rakyat??

22 comments:

Anonymous said...

Alah Wardina, kalau nak pakai logo PKR, pakai jer lah! Jgn nak macam sesumpah pula pasal takut periuk tak berasap! Jadi macam Abby jer kan senang! Video tu bukan nak buka aib Stopa Spender tu tapi utk maklumkan rakyat orang yg selama ini menghina org lain dgn berbagai fitnah dan berlindung atas nama parti Islam sebenarnya amat hina di mata masyarakat dan Allah! Kita sepatutnya melihat dan menjadikan tauladan utk diri kita sendiri supaya tidak menjadi spt Stopa Spender tu iaitu sifat sifat MUNAFIK!

Anonymous said...

PERKARA YANG BENAR LG NYATA WAJIB DIKHABARKAN KEPADA RAKYAT MARHEIN DAN TIDAK DISELINDUNGKAN DENGAN PELEPAH KELAPA. ASYIK DOK BERCAKAP TENTANG ISLAM TAPI BUAT PERKARA MUNGKAR. INILAH DIKATAKAN UALAMA JAHAT AKHIR ZAMAN. WARDINA JANGAN DOK TENGOK DAN CARI KESALAHAN ORANG LAIN, SENDIRI PUN TAK BAIK MANA. TAK PAYAH GUNA NAMA NGO TAPI YANG SEBENARNYA CABANG PKR.

Anonymous said...

Ke , engkau pun ada?

Anonymous said...

oooo..PKR upanya...

Anonymous said...

mmg muka PKR pun

Anonymous said...

Perangai yg burok sepatutnya di dedahkan kepada rakyat sbb rakyat nak pemimpin yg bersih utk meneraju negara. Jgn mengaburi mata rakyat dgn serban sebesar bakul tapi perangai entah apa2. Kita sebagai rakyat ada hak bersuara sbb undi dt tangan rakyat.

Anak Lenggong said...

Kesian aku dengan Wardina ni..ko tau ke apa yang ko cakap..kenapa ko tak komen dan membantah pabila Datok Najib dan isteri serta pemimpin BN lain difitnah..ingat tak lagi ko kes tian chua buat superimpose gambar Najib dengan wanita monggolia tu serta fitnah didalam malaysia today mengetakan najib dan rosmah terlibat didalam pembunuhan itu..

Segala fitnah tu dah terjawab pabila Raja Petra mengakui sengaja mengadakan cerita palsu..kenapa didalam kes ni ko tak bersuara dan buat bantahan..sekarang ko bercakap mengenai video tersebut..memang lah pengedarannya memalukan tetapi sekarang ni adakah pelaku nya nak menafikan ataupun mengaku..Stopa terus berdiam diri dan adakah ini kononnya saorang pejuang kearah islamik..silap2 pun pun disesah oleh mereka ..

mealyuinsaf said...

pencacai kaki fitnah dah habis modal nak kutuk pemimpin PR...puak NGO yg benci kelucahan & fitnah pun dikutuknya...lepas ni Prof Dr Muhaya pun akan di kutuk jugak...sebab semua manusia yg cerdik & beriman tak akan bersetuju dgn kerja jahat ala setan oleh pencacai UMNOporno...inilah tanda kehancuran akhlak,moral & iman pencacai UMNoporno yg sangat dipuji oleh pemimpin UMNoporno..sebab segala kejahatan pemimpin UMNOporno dipejamkan mata &dibisukan oleh pencacai...

Anonymous said...

Syok nya kena kaum wanita. Maka berleluasa lah maksiat dan zina di kalangan org yg megah mengaku diri mereka ulama ke, ostad ke konon2 menuju ke sebuah negara islam. Sunggoh memalukan.

Anonymous said...

Ahlak dan moral umno yang rosak? Yg dok pi kaunseling bini org jam 3 pagi kat hotel tu tak rosak?

Anonymous said...

This woman again? Bagus sgt ke?

Anonymous said...

Wajib dihebahkan jika bakal pemimpin umah tidak betul apa lagi jika terlibat dosa dosa besar dan pula bakal memimpin.

omaly said...

Wardina ni bermakna mengalakan org pempuan jd mangsa seks lelaki2 gila seks tambah lg bersubahat ngn dengan kemungkaran dengan pemimpin jahanam ni, dia sebenarnya takot boss dia aljubs akan byk lg terdedah video seks nya, apa la wadinah ni nama aja pakai tudung nampak alim rupa2nya menyokongt LGBT

Anonymous said...

Yg maki siang malam kat mesjid. Surau tu kau diam aje... isu x pakai tudung kau besar besarkan.... bila puak kau naik janda ... kau #$#$#... cilaka kau..

Anonymous said...

Ese yakin ini krojo krojo setan atawpon krojo pati setan. Ese tak heran sikitpon carita stopali nih krano bayang bayang tukang marekayasa itu carita den dah nampak. Yang pertamo kalu pati dio pati PAS nak buat, apoke jadah untongnye?. Yang kaduo kalu pati PKR pon tak masok akal. Yang katigo pati DAP teramatlah jaoh, tak munasabah lansong. Wal hasil tidak ada bayang bayang katigo tigo pati ni mandapek paidah dongan ini carita malainkan rugi dio. Abistu bagimano itu carito buleh ado di masarekat??? Di sinilah kerejo setan ada perenan. Nampaknyo para pembaca pon sudah nampak bayang bayang tukang membuat pilem ini carito. SIAPA MEREKA? Benarlah sabda mantan perdana mantri Tuo bahawa pasokan dio berkawan dengan SETAN. Torang lagi basuloah, orang buto pon buleh nampok inikan pulak orang celek? Akhir kalam marilah kita manulak pengaroh pengaroh SETAN karana manulak pengaroh SETAN itu parintah TOHAN saperti tersurat dalam kitab PERLEMBAGAAN ISLAM yang berbunyi "Sasunggohnya setan itu adalah musoh kamu yang nyata". Oleh yang demekian marilah kito manyatokan pandirian kito dalam peti undi PRU 13. InsyaAllah INI KALILAH.

Anonymous said...

wardina x lah sehebat mana...nmpk
cm bagus tp bodoh...

Anonymous said...

Wardina marah kerana dia percaya bahawa yg sebar dan buat video lucah tu adalah orang UMNO.
Dia percaya semua ni keje UMNO, walaupun yg ditangkap red-handed sedang edar cd lucah tu adalah orang2 AMK (parti dia jugak).

Video tu jadi viral sbb ia dlm internet. Sapa2 pun boleh akses. Yg Wardina nak biarkan anak2 dia tengok juga video tu apa hal? (macam laa kat internet cuma ada video lucah ahli politik Malaysia aje)

Kalau perkara ni tak didedahkan dgn bukti, nanti rakyat akan tersilaap pilih pemimpin kerana Rasulullah dah pesan supaya kita pilih pemimpin yg bermoral.

Wardina belajar agama main pilih-pilih jugak ke? kalau kisah moral orang UMNO, biarkan tersebar... wajib disebar.. tp kalau video orang2 dia, tak boleh sebar... taktik kotor?

begitu ke Wardina ooii..?

p/s: I used to admire her but now... not anymore. Bercakap macam dia sentiasa betul.

Anonymous said...

betul la apa yang dinyatakan oleh prof muhaya dalam rancangan dia bahawa orang yang banyak bercakap mengenai kebaikan dirinya adalah merupakan manusia yang lemah dan kerana tidak dapat mrnilai diri mereka sendiri seperti wardina ini...

p/s: dulu saya pun agak meminati minah ni, tapi rupa rupanya mulut longkang juga...pilih bulu dalam mengkritik...
sama spesis dengan zuraidah kamaruddin (minah buah tepi jalan)...-71-

Anonymous said...

Wardina.....Negara baratpun pemimpin yg Ada skandal sex.....akhirnye terkubur sebab even durang kafir tapi tetap tolak pemimpin yang Ada Masaalah moral.....bayangkanlah kita ...di Malaysia Negara Islam ...pelaku Nye orang Islam ......itu Kira halal ke.....Inilah Negara maju Ada technology canggih....dapat rakam benda nyata....kalau be cakap je tak de bukti siapa nak percaya...Dah nyata orang tu buat ....tersebar Bukan untuk Mengisi masa lapang saya nak tengok benda haramjadah.....tapi teladan ,,iktibar...janganlah Jadi contoh.....jaga peribadi ..janganlah asyik Honda ...maki ...fit nah org lain tengok tengok kena batng hidung sendiri.......bersyukurr Dan berterima kasih ngan nikmat yang Ada .....Alhamdullilah......

Anonymous said...

Awat hang jeles ka video Stopa yang kluaq, video hang kangkang tak laku?

Anonymous said...

Eloklah dia ni dah tak jadi pengacara kat TV3...boring. Cakap selalu tersasul sasul.

Anonymous said...

Dia bising sbb parti dia suka sangat tu yg banyak buat video.. tpi klu umno yg ada video siap lah... meroyan pn mau si misha ni

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.