Wednesday, April 10, 2013

Pengundi PKR, PAS dan DAP je ke kerja hari Ahad??Ikut majoriti la...Malaysia ada 13 Negeri...Kalau benda ni pun tak reti nak ikut majoriti..macam mana nak tadbir Malaysia..Hancussssss



Penetapan 5 Mei sebagai tarikh mengundi Pilihan Raya Umum ke-13, yang jatuh pada Ahad bukan sesuatu yang mengejutkan, kata pemimpin Pakatan Rakyat.

Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar berkata, hari mengundi pada hari Ahad kemungkinan akan menyusahkan rakyat di negeri-negeri yang bekerja hari Ahad.

"Hanya Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) berhak buat begitu," katanya pada sidang media sebentar tadi.

SPR menetapkan hari pengundian PRU13 akan dilangsungkan pada 5 Mei manakala tarikh penamaan calon pada 20 April.

Pengundian awal ditetapkan pada 30 April dan tempoh berkempen 15 hari.

Mengulas perkara sama, Nurul Izzah berkata, Biro Politik PKR akan membincangkan mengenai tarikh pilihan raya pada 5 petang ini.

Sementara itu, Nurul Izzah berkata, penetapan tarikh membuang undi pada hari Ahad dilihat mungkin akan menyukarkan untuk pengundi yang berada di Kelantan, Terengganu dan Kedah kerana Ahad merupakan hari bekerja di negeri tersebut.

Bagaimanapun, tambah Nurul Izzah, jentera parti sudah mempersiapkan diri untuk menghadapi segala kemungkinan.

5 comments:

Nurhayati Mohd said...

dah kalau dah bersiap takyah la nak cakap lebih2..macam pengecut heheh

Anonymous said...

alasan,,,

Anonymous said...

Byk plk songeh minah ni.tu la.semua mulut ats bwh nak bunyi

Anonymous said...

NurulEzzah ni hati busuk dan selalu bersangka jahat. pada dia semua orang ni jahat dan semua orang salah.. cuba bersangka baik ..tahulah awak tu nak kalah kat pantai dalam..

Anonymous said...

way to go pakatan rakyat.....

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.