Friday, April 12, 2013

Macam mana ni..Stopa Ali yang sedap menghenjut..Orang lain pula yang  dituduh bersalah..Kalau merujuk pada artikel dibawah yang didedah oleh portal berpengaruh pakatan rakyat..sejak dari dulu lagi puak-puak pakatan sudah mengetahui konspirasi dalaman nak menjatuhkan Mustafa Ali melalui video seks atas alasan tertentu..Bukankah Stopa Ali tak siasat perkara ini dulu sebelum menuduh orang lain?? 



SEPERTI yang dijelaskan semalam, suarapakatanrakyat.com bukan sahaja telah tahu jauh lebih awal tentang kewujudan video seks membabitkan Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali, bahkan kami juga tahu siapa dalang di sebalik penyebaran dan pembikinan video tersebut.

Bagaimanapun, kerana PAS mengambil keputusan untuk tidak mengendahkan perkara tersebut dan mengambil tindakan yang sewajarnya, maka penyebaran video lucah ini menjadi bala kepada PAS hari ini.

Kami ingin menjelaskan disini bahawa tujuan pembikinan dan penyebaran video lucah ini adalah sebagai hukuman kepada penglibatan Mustafa Ali dalam “Operasi Kerajaan Perpaduan” bersama Datuk Seri Abd Hadi Awang, bekas Timbalan Presiden PAS, Nasharudin Mat Isa dan bekas Pesuruhjaya PAS Selangor, Datuk Dr. Hasan Ali.

Setelah Hasan Ali dan Nasharudin disingkirkan dari PAS, kini tiba giliran Mustafa Ali.

Abdul Hadi terlepas kerana beliau masih ada pengaruh yang begitu kuat di kalangan penyokong PAS, berbanding ketiga-tiga pemimpin yang disebutkan di atas. Malah Abdul Hadi sudah dicanang sebagai Mursyidul Am PAS yang baru jika Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat meninggal dunia pada bila-bila masa.

Tapi berbeza kesnya dengan ketiga-tiga nama yang disebutkan di atas. Mereka adalah kelompok yang boleh dikorbankan bagi memastikan perjuangan Pakatan Rakyat tidak diganggu ancaman perpaduan dengan UMNO dan Barisan Nasional.

Bagaimanapun laman ini yakin, selepas Mustafa Ali diketepikan nanti, hayat Hadi Awang di dalam PAS juga tidak akan bertahan lama, melainkan Nik Aziz meninggal dunia dahulu dan beliau dilantik sebagai Mursyidul Am PAS.

Penyingkiran Mustafa Ali ini dirancang sedemikian rupa setelah mengambil kira jumlah kerusi Parlimen selepas PRU13 yang dijangka sengit. Dalam banyak kenyataan sebelum ini, jelas sekali bahawa Pakatan Rakyat hanya meletakkan sasaran untuk menang dengan majoriti mudah.

Dengan kedudukan sedemikian, setiap wakil rakyat yang bakal dipilih perlulah mempunyai komitmen kepada perjuangan parti dan tidak sewenang-wenangnya melompat menyertai BN dan di akhirnya menyebabkan kerajaan yang dipilih rakyat runtuh dan rampasan kuasa pun berlaku.

Seperti yang berlaku kepada kerajaan Pakatan Rakyat di Perak pada 2009.

Sumber - SuaraPakatanRakyat

3 comments:

Anonymous said...

selepas ini jangan harap PAKATAN akan dapat undi.... kecuali kalau bangsa Melayu Islam tidak ada secebis pun rasa malu.

cuma hairan kenapa kali ini teori konspirasi UMNO tidak berbunyi lagi, dan kita yakin video selanjutnya mengenai ANWAR tidak langsung akan ada pembelaan dari PAS!!!!

Anonymous said...

Usah bimbang FUCKATAN akan ditalkin oleh pengundi yang bermaruah dlm PRU13 nanti.

Anonymous said...

cikgu setopa jadi korban kerakusan politik pkr...kawan kita ni kena tikam dari belakang...Pas kenalah siasat dan cari petualangnya...pkr sebenarnya dah tau mereka dah kehilangan pengaruh...sebab tu lah sanggup jatuhkan kawan...

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.