HOT : KENYATAAN PALING KELAKAR UNTUK HARI INI...#GE13 #PRU13


Hahahahaha...hebat betul PAS..yang dok ada tak mampu nak selesaikan..lepas tu ada hati nak berjanji..Kalau pun nak berlagak hero..suruh DAP selesaikan masalah perumahan kos rendah dan sederhana di Pulau Pinang dulu baru cerita nak selesaikan masalah perumahan di Putrajaya..

Ada saja kuasa..tapi penakut dan tunduk pada DAP..buat malu orang Islam je...Cuba baca apa Husam janji pada warga Putrajaya..

Naib Presiden PAS, Datuk Husam Musa yang juga calon PAS bagi Parlimen Putrajaya hari ini, mencadangkan beberapa tawaran kepada kakitangan awam, bagi membantu menyelesaikan masalah perumahan yang berlarutan sekian lama di kawasan pusat pusat pentadbiran kerajaan itu.

Antara tawaran yang dicadangkan ialah, untuk menukar status sewa bulanan mereka kepada sewa beli.
“Sewa beli ini dikira dari mula mereka bayar sewa rumah tersebut dan akhirnya mereka akan dapat memiliki rumah yang mereka diami untuk sekian lama itu. Ini adalah salah satu langkah yang saya akan tangani segera,” ujar beliau dalam sidang akhbarnya di Kelab Tasik Precint 8, di sini. - HARAKAH

HOT : KENYATAAN PALING KELAKAR UNTUK HARI INI...#GE13 #PRU13 HOT : KENYATAAN PALING KELAKAR UNTUK HARI INI...#GE13 #PRU13 Reviewed by Empayar Pemuda on 12:45 AM Rating: 5

2 comments:

  1. Laaa...batu asas dah habis ke?habis guna kat kelantan.ingat kan nak umum projek rumah br lps tu ltk batu asas je.

    Klu rumah x cukup,klu nak segera blh buat bangsal kambing jamnapari kat tepi lebuhraya tu bg org putrajaya duduk.

    So org putrajaya,korang nak ke undi husang musang berbulu ayam ni?

    ReplyDelete
  2. Kita tolak PAS, PKR & DAP di Putrajaya & seluruh Malaysia.

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.