Monday, March 18, 2013



Kalau panggil ANJING, tau marah lak...Tapi nak buat macam mana...perlakuan macai-macai "Raja Goyang" yang datang untuk menggangu majlis ceramah "Di Sebalik Lahad Datu dan Kalimah Allah" mengalahkan ANJING..Warfff..Warfff...


Tujuan asal anjing-anjing datang nak menghalang atau menggagalkan majlis ceramah yang dihadiri oleh Datuk Zulkifli Noordin dan Mursyidul Am Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim (TIBAI), Muhammad Zahid Md. Arip...dengan harapan pihak Polis akan memberhentikan Majlis ceramah tersebut kerana berlakunya kekacauan..




Tapi apakan daya.."Raja Goyang" hanya mampu mengumpul 60 ekor anjing gila untuk datang menyalak dan membaling telur busuk pada orang ramai yang menghadiri majlis ceramah tersebut walaupun majlis ceramah tersebut diadakan di KUBU KUAT nya sendiri iaitu di Parlimen Parmatang Pauh...



Pada mulanya anjing-anjing tersebut hanya berkumpul di luar pagar sekolah itu sambil menyalak "reformasi", "Katak", "Polis Anjing ", " Jangan masuk Permatang Pauh" dan "Jangan guna dewan sekolah "..

Tetapi apabila diberi muka sikit anjing-anjing tersebut bertindak agresif dengan merempuh masuk ke kawasan sekolah dan bertindak membaling telur dan terhadap orang ramai yang berada didalam dewan...

Tindakan anjing-anjing itu sedikit pun tidak mematahkan semangat kedua-dua penceramah tersebut yang menjawab fitnah yang dilemparkan oleh pembangkang terhadap kerajaan berhubung insiden Lahad Datu dan isu kalimah Allah.

Zulkifli dalam ceramah itu berkata, beliau tidak gentar untuk berhadapan dengan anjing-anjing yang dibayar oleh "Raja Goyang" kerana apa yang dilakukan itu adalah untuk mempertahankan agama, bangsa dan tanah air daripada menjadi mangsa kerakusan pihak-pihak tertentu.

“ Saya melihat  mereka.. satu sikap yang   tidak bertamadun dengan amalam politik haiwan  , menunjukkan mereka takut dengan kebenaran yang didedahkan oleh Allah s.w.t , kita yang mempejuangkan kebenaran jangan khuatir & gentar " katanya .

"Saya akan terus berceramah dan tidak gentar dengan apa saja demi agama Allah," katanya.

Beliau juga menggesa pengundi khususnya di Permatang Pauh agar menolak Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana pemimpin itu sanggup melakukan apa sahaja termasuk menyokong penggunaan kalimah Allah oleh agama lain semata-mata mahu memenuhi cita-cita politiknya...

Lebih banyak gambar anjing-anjing "Raja Goyang" meroyan di BLOG GBP..KLIK SINI





5 comments:

Anonymous said...

adan muka lu orang. Memang cara ini sahaja yg layak diajar untuk umno.

Sila buat lagi sekali. dan harap dapat bawa seberapa ramai PERKASA ATAU PERKIDA.

Anonymous said...

kah kah kah.....

Lepas menyalak dan mmbuat huru hara anjeng2 upahan itu akan balik ke tempat asal utk menjilat jubor Cina2 DAPig dan ANUwar sambil bertTAKEBEER....TAKEBEER TAKEBEER....

sian ....sgl tohmahan yg di lempark kpd UMNO kini dah berbalik kpd mrk....MRK KINI DAH JADI BINATANG TERNAKAN DAPig DAN ANUwar....

Anonymous said...

Melayu berpecah.....dan lagi menyedahkan bila Melayu yg cari gaduh hanyalah utk mempertahankan pakiaq lahanat DAP dan Raja Goyang.

Anonymous said...

Nape perlu bwk perkida n suma? Nk bperang? Kt sama agama n sama kaum knp nk bperang? Sbb politik? Adakh politik lg pntg drpd agama? Adakh selama ni kt solat, puasa, zakat berkiblatkn politik?
Igt, kaum n agama lain sentias cr peluang utk rosak n lemahkn melayu..diaorg xtau ape tu persaudaraan agama, diaorg xpndg pon negara, diaorg nk kt bpecah je
Jd, xyh la nk gaduh2, kalu ko rs nk sgt bukti, buat je solat hajat n istikarah n niat semata2 utk Allah..udah2 la tu

Anonymous said...

x tau la apa yg depa pandang yg membuat depa rasa kerajaan patut di benci dan di buang, sesama saudara seislam pun nak gaduh rugi tul kalau semangat juang tu diguna utk menjatuhkan sesama saudara
bertepuk tangan la kapir harbi tu

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.