#kekalnajib

Friday, March 1, 2013

TERKINI : TIAN CHUA KATA KOMANDO VAT69 TERKORBAN CUMA PERMAINAN POLITIK...


Tian menyifatkan pencerobohan di Lahad Datu hanya sandiwara kerajaan untuk menakut-nakutkan rakyat seolah-olah wujud suasana tidak aman di Sabah.
“Ada konspirasi oleh kerajaan Umno untuk mengalih pandangan rakyat Sabah, terutama dalam isu pemberian kad pengenalan kepada warga asing,” katanya.
Inilah yang dikatakan puak-puak cibai..pukimak dan haram jadah...Nyawa orang sedang terkorban mempertahankan negara..si celaka ni boleh main-main kata ini sandiwara politik...

Inilah harga yang perlu dibayar oleh anggota keselamatan negara disebabkan permainan kotor Anwar yang ingin merampas negara.. Sanggup gadaikan keselamatan negara dan rakyat demi mencapai keinginan politik gila...SIAPA YANG SEBENARNYA BERMAIN POLITIK..

EP ingin ucapkan takziah pada keluarga anggota komando VAT69 yang terkorban dalam mempertahankan negara yang tercinta ini... Anwar Ibrahim dan puak-puak anak haramnya harus dihukum..

** Kita sama-sama doakan semoga roh mereka akan ditempatkan bersama dengan golongan syuhada' dalam usaha mereka mempertahankan keamanan negara...amin














7 comments:

  1. Ayat sama dari dolo hgg la...borinngggggg Tian Chua...cuba cari ayat lain...
    kami benci pengkhianat negara..semoga diberi balasan ALLAH TAALA

    ReplyDelete
  2. pundeeeekkkkk Tian Chuuuuuuaaaaaaaa.....shit

    ReplyDelete
  3. KIWAK PUNYA DAP!

    ReplyDelete
  4. tianchua ......puak DAPigs yg palung sial di dunia.

    ReplyDelete
  5. Memang dasar babi punya t.chuak ingat isu meningal boleh buat main ker sial..memang dasar babi...babi juga lah..

    ReplyDelete
  6. Budus tahap cipan..... Kalau dah bodoh simpanlah sikit. Jangan nak tunjuk sgt kebodohan tu. Kesimpulannya memang bodohla kau ni tian chua.... Bodoh bodoh bodoh... Org yg sokong dia plak 2 kali bodoh sebab sokong orang bodoh. Memang bodohla...

    ReplyDelete
  7. Pikimak haram jadah ko Tian Chua! Ko baik berdoa jgn terserempak ngan aku jer!! Mmg aku bersumpah tak jadi manusia sempurna ko kalu terserempak ngan aku!! Kalu ko tak caya ko cubalah!!! Mai....

    ReplyDelete

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.


Popular