TERKINI : SULTAN SULU MOHON GENCATAN SENJATA...


Sultan Sulu Jamalul Kiram III hari ini memohon untuk melakukan gencatan senjata secara unilateral susulan kematian sejumlah pengikutnya di tangan pasukan keselamatan Malaysia di pantai timur Sabah.
Laporan media Filipina, menyebut, Jamalul berhasrat agar Malaysia mengumumkan gencatan senjata untuk mengelakkan lebih banyak kematian.
Jamalul bagaimanapun mahu pengikutnya agar terus setia kepadanya.

Sementara itu, jurucakap kesultanan tersebut Abraham Idjirani mendakwa 10 orang pengikutnya maut dan empat lagi cedera akibat serangan dalam operasi bersama pasukan polis dan tentera Malaysia pada hari Selasa dan Rabu.
Seramai 10 orang lagi ditawan pasukan Malaysia, dakwanya dalam laporan itu.

TERKINI : SULTAN SULU MOHON GENCATAN SENJATA... TERKINI : SULTAN SULU MOHON GENCATAN SENJATA... Reviewed by Empayar Pemuda on 2:03 PM Rating: 5

5 comments:

  1. Gencatan apa ke barang... Jangan dilayan... Apa pun hapus dan bunuh semuanya dulu pengkhianat sulu tu... yang hidup tibai kau kau punya bagi kita rakyat malaysia mengetahui sapa DALANG LAHANAT yang bayar barua tu.... Makhlok ni LANUN BANGSAT... lepas ini cari siapa PETUALANG NEGARA sebenar dan ianya hendaklah dibaraikan didalam MAHKAMAH MALAYSIA sebelum dihukum mampos... Lagi bagus kalau PENGKHIANAT NEGARA dihukum MAMPOS sekali dengan BARUA BARUA dia.... INI ADALAH KEHENDAK RAKYAT MALAYSIA YANG CINTAKAN NEGARA ... BUNUH SIBANGSAT TU....

    ReplyDelete
  2. ammmbboiii sukasuki pukimak dia je nak bunuh orang malaysia...sukasuki butuh anuar ibrahi nak gencat gencat...sukasuki puki jijah shamsidar je nak ceroboh malaysia tanah air ku.... ganyang semua jangan ank kesian....muka pukimak tiram ni ...jilat butuh annuar tu..kalau nak bodo..bodo lah seorang jangan nak bawa orang malaysia bodo..cukuplah anu anu anuar seorang bodo babi

    ReplyDelete
  3. sukasuki cinadoll nak fuck you today..sukasuki annuar je nak main lari lari kedutaan tuki..suka sukijijah nak sembunyi jam omega ;;ada disimpan sinun;; jam mana ...can i fuck you ikan sepat.... ooo..you ulang..I SAMAN YOU...YOUUUU FUCK YOU you saman youuuuuuuu ha ha aha ha halisten ha

    ReplyDelete
  4. bengong, nak gencatan senjata apa, kamu bagi tahu siapa yang suruh kamu and the geng attack malaysia, siapa orang pembangkang yang datang jumpa kamu, buat istihar ini dalam berita dunia, CNN ke, Al Jazeera ke, supaya semua dunia tahu ko and pembangkang yang memulakan,. cuba tanya anwar,... tanya sama anwar, apa sebab kecut, nanti jawap anwar aku dah takut...malas lah nak layan orang tua ni.. aku pun dah sama tua,.. nak cari kedamaian hidup.

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.