Wednesday, March 27, 2013


Rafizi kata tak mungkin semua pemimpin PKR gila seks..Bermatian Rafizi cuba nak cover pemimpin pemimpin PKR ni dan cuba menyalahkan dan mengaitkan UMNO dalam penyebaran video seks pemimpin pemimpin PKR...
"Kalau dengan cara tiap-tiap dua bulan keluar satu video dan semua pimpinan PKR ini ada video, tak logiklah pimpinan PKR ini kaki seks semua.
Apa nak buat...memang pemimpin pemimpin PKR ni gila seks..dah terbukti pun..Rafizi umpama meludah ke langit..Jangan kata lelaki atau perempuan.. Dengan komputer pun puak puak ni belasah..

Buktinya dah ada depan mata..Apa nak kata lagi... Rakyat sendiri boleh nampak perangai pemimpin pemimpin PKR ni...

Jom kita tengok bukti dibawah..gila seks tak pemimpin PKR..


Itu diaa. Memang tak dapat dipisahkan Seks dan PKR. Dari atas sampai ke bawah semua yang tak boleh pakai. Semua tak bermoral. Parti tak bermoral macam ni nak pimpin negara? 


Kepada yang tak kenal mamat ni. Meh sini aku bagi sedikit info pasal mamat ni. Nama mamat ni Saharudin Hamid, merupakan seorang ahli majlis di MPSP Kedah juga merangkap Ketua Penerangan PKR Cabang Merbok.  KLIK SINI KALAU NAK TENGOK VIDEO SEKS MAMAT PKR NI..

Apa yang boleh EP cakap...memalukan!!!..tunjuk anu depan komputer..Kemaruk seks betul...

3 comments:

bong dom said...
This comment has been removed by a blog administrator.
bong dom said...

http://tunhisyamuddin.blogspot.com/

bong dom said...

http://tunhisyamuddin.blogspot.com/

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.