Thursday, March 21, 2013

Hahahaha...tinggi betul imiginasi blogger pro pembangkang ni...Nik Aziz sakit sebab kena ilmu hitam..Hmmmm..baca dulu cerita fiksyen ni dan kemudian nilaikan tinggi mana otak blogger pro pembangkang berada...diparas lutut atau rendah lagi dari tu..

** EP doakan supaya Nik Aziz cepat sembuh...



BILA laman ini menyeru semua pemimpin Pakatan Rakyat mengambil serius kemungkinan wujud gangguan puaka berikutan beberapa kematian misteri individu tertentu yang rapat dengan Pakatan Rakyat, kami dipersenda dan diperkecilkan kerana kononnya terlalu percaya dengan tahyul dan perkara-perkara karut.

Antara kematian misteri tersebut ialah membabitkan mendiang P Subramaniam dan peguam DCNS, Olivier Metzner.

Sekarang bila Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Aziz Nik Mat sendiri dimasukkan ke hospital secara mengejut kerana sakit perut dan masalah lain, barulah laman ini melihat ada tindakan untuk memastikan penyakit tersebut bukan disebabkan oleh gangguan dari puaka yang sedang mengganas.

Puaka yang dimaksudkan sudah tentulah jenis puaka yang dibela oleh isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansur yang sedang hebat diperkatakan sekarang ini.

Memanglah kalau diikutkan logik, pada umur 82 tahun sekarang, Nik Aziz akan selalu uzur dan sakit-sakit, itu kita faham, tapi jenis yang datang mendadak seperti ini, sudah pasti disebabkan oleh faktor luaran. Kalau masalah jantung tu kita boleh terima lagi, tapi ini masalah dalam perut.

Apatah lagi kita tahu, ada juga pemimpin politik yang hampir sebaya Nik Aziz (tapi kurang berilmu dan disayangi Tuhan) seperti bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir dan bekas Perdana Menteri Singapura, Lee Kuan Yew yang masih hidup sehingga kini.

Mereka berdua ini kelihatan cergas, segar dan masih mampu ke sana ke mari berceramah, merasmikan buku dan sebagainya, kenapa Nik Aziz yang lebih muda selalu uzur? Ini tidak boleh diterima logik sama sekali.

Kami tidak boleh menerima langsung penjelasan bahawa kemasukan Nik Aziz ke hospital kali ini adalah disebabkan oleh faktor semula jadi.

Mesti ada masalah gangguan makhluk halus.

Lagipun Nik Aziz sudah diumumkan akan kekal bertanding dan menjadi Menteri Besar Kelantan kalau Pakatan Rakyat kekal menerajui Kelantan selepas pilihanraya umum ke-13 nanti dan dengan itu, kebarangkalian beliau diganggu puaka yang dihantar Rosmah ini tidak boleh diketepikan sama sekali.

Dalam masa yang sama, rakyat Malaysia di seluruh negara wajib mengadakan upacara sembahyang hajat bagi mendoakan kesihatan dan keselamatan Nik Aziz. - Suara Pakatan Rakyat

13 comments:

Anonymous said...

Moga beruk tua tu akan insaf dan kembali ke pangkal jalan

Anonymous said...

Bala kene kt dia kot... Tpi pr bkn percaya pon...

Anonymous said...

Yang tulis pasal puaka bagai ni Islam ke bukan?

Anonymous said...

Kerana bagi puak2 PR ni, Tuhan telah tiada kuasa lagi hari ini.
Ya Rabbi.ampunkan dosa2 mereka yg tidak lg mempercayai Mu, tetapi lebih mempercayai syaitan dan iblis diatas segala kejadian dimuka bumi ini.

Anonymous said...

puak mu tok kenal tok guru...baik mu minta maaf...baso natang bengong

Anonymous said...

Doa pecah perut dah makan tuan...Allah bayar cash... kalau tak bertaubat lg sendiri taggunglah,Allahuaklam

Anonymous said...

Berkat doa pecah perut. Rasulullah tlh berkata akan tiba satu zaman yg ulamak ada lah sejahat2 makhluk di bawah langit, dari mereka dtg nye fitnah, dan kpd mereka fitnah tu kembali.

Anonymous said...

tok guru terkena jampi KO

Anonymous said...

Woii pencacai2 PR!!!...Doakan lah Pok Nik ni cpt sembuh!..Jangan doakan pecah perut!!!

Anonymous said...

Knp x cpt sebuh? Nisuma slh umno
Knp br skrg nk sakit? Ni suma slh umno
Knp org lain x skt tp n ajis je yg sakit? Ni suma slh umno

Korg x pikir ke dier skt sbb mkn laksa smbl bersila?

Drpd korg dok tuduh umno sesama islam tu lbh baik korg mntk Allah sembuh kn dier
Tapiiii...Allah mana ek? Allah gereja? Allah kuil? Allah tokepong?
Korg kn bnyk Allah..sure makbul pnya doa org, blm kira syiah korg lg, wahabi korg lg...power siotttt

Anonymous said...

i like anon 12:40 am

Anonymous said...

Ulama mung hino..Baso bodoo..Sedih kot mak bapok mung buleh anok yg boddoh macam kamu...Pemimpin makan rasuah,cilok duit rakyat jhil agama kamu sokong,sanjung....Wahahaha..Otak kat punggung kot..Bertaubatlah,jangan jadi bodoh sangat,buat apa jadik balaci haa

Anonymous said...

like gak anon march 22 , 2013 12.40 AM

anon April 3 , 8.34 AM : ade ke dia cakap dia sanjung pemimpin yg ko kate tuh ? sah , ajaran korg nih tak betul .. tok guru tak ajar ke yg fitnah tu dosa nye lagi besar daripada membunuh ?? oppppssssss .. lupe , sape yg X Pas kan konpem masuk syurga .. ishhh ishhh ishhh .. pemimpin yg ko ckp mkn rasuah , cilok duit rakyat n jahil psl agama tu pun ko tak reti bersyukur lagi kan ?? sekurang2 nye negara kita nih masih aman .. ag 1 , dia tak ajor benda merapu2 mcm tuh .. mendoakan yg tak baik utk org lain tuh ke yg kamu nak jadikan contoh ?? esok2 kamu pulak yg di doakan yg tak baikkk .. wallahualam .. peace not war

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.