Friday, March 8, 2013


Keluarga Saiful Bukhari memberitahu bahawa bapanya hilang sejak 3 minggu yang lalau selepas mengalami masalah kewangan dan masalah keluarga.

Bapa Saiful juga dikatakan pernah mengugut beberapa pemimpin Umno untuk mendapatkan wang perbelanjaan dan apabila tidak dihiraukan Azlan Mohd Lazim hilang dan tiba-tiba muncul dipentas parti keadilan Rakyat bersama Ahli Parlimen Sungai Petani Johari Abdul yang merupakan penyokong tegar Anwar Ibrahim.

Dan tidak hairanlah apabila portal Keadilan Daily hari ini melaporkan Bapa Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim mengaku kes liwat kedua adalah fitnah dan konspirasi politik ke atas Ketua Umum KEADILAN, Anwar Ibrahim seperti berikut:

“Saya Azlan Mohd Lazim sesungguhnya percaya anak saya Saiful Bukhari telah dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu yang tidak bertanggungjawab termasuk Khairil Annas Jusoh, pegawai khas kepada Perdana Menteri.

“Mereka inilah merupakan dalang kepada semua fitnah liwat yang dilakukan terhadap Anwar Ibrahim yang melibatkan anak saya,” kata Azlan pada sidang media tertutup di sebuah apartmen di tingkat 27 dekat Taman Melati, Gombak, pagi ini.

Rakyat pasti peristiwa peguamcara II Mohd Yusuf yang juga dibayar oleh Anwar Ibrahim kembali lagi demi untuk memertabatkan Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri.

Dalam keadaan bapa Saiful Azlan Mohd Lazim mengalami masalah Johari Bendul berjaya menangkapnya dan diberikan 'sesuatu' dengan hanya mengaku bahawa Liwat adalah konspirasi sahaja....selesai masalah.

Semalam Ng Lum Yong juga mendedahkan bahawa Anwar Ibrahim mengarahkan SUARAM membayar kepada pemberontak Sulu supaya membuat kekecohan demi untuk menggugatkan ketenteraman awam.

Rakyat perlu tahu siapa sebenarnya Anwar Ibrahim dan rakyat meminta jika benar itu adalah konspirasi Azlan Mohd Lazim dicabar bersumpah sambil menjunjung Al-Quran sepertimana yang anaknya Saiful Azlan lakukan.

Demi duit apa pun boleh jadi sanggup gadaikan maruah keluarga sendiri.

Saiful Bukhari ketika dihubungi mengatakan bahawa bapanya Azlan Mohd lazim telah dipergunakan oleh kuncu-kuncu Anwar Ibrahim yang sentiasa berkeliaran. Azlan mengaku bahawa bapanya sebelum ini bergaduh dengan keluarga sehingga keluar dari mulut Azlan, aku akan musnahkan "UMNO dan kau sekali" dan beliau terus keluar.

Saiful Bukhari akan membuat kenyataan...

11 comments:

Anonymous said...

tak habis3 anwar ibrahim liwat liwat ..yg najib ngn citer die .. ya allah ....allah je twu kebenaran sebenar ..kat dunia blh la buat sesuka hati .. nanti kat sana masing2 la jawab ..sesungguhnya segala fitnah ..ape yg kite lakukan akn dipertontonkan semula ..di sana . diri sendri ..masing2 da tua .. jawabla sendiri ...

Anonymous said...

tak kan habis semua cerita ini selagi anwar dan kuncu-kuncunya masih ada diatas muka bumi ini... sesungguhnya BABI adalah dajal laknatullah..

jijan mali said...

Astaghfirullah hal adzim....ujud jugak bapak yang macam gini. Silap haribulan boleh jatuh dayus. Tak akan cium bau syurga ni....

Anonymous said...

Saiful bangang, Anwar pun tak memerlukan statement dari Bapanya atau pun sesiapa yang bersekongkol, beliau telah menyatakan penafiannya sejak dari mula lagi, terpulanglah kalau ada antara mereka ini yang insaf atas kesilapan sendiri untuk membuat pengakuan,,,

Anonymous said...

perhatikan ayat yang dimulakan oleh bapa saiful ... "saya rasa ... bla ... bla ... bla"
ayat ini tidak ada kredibiliti lansung ... sesiapapun buleh kemukakan statement seumpama ini ...
sepatutnya bapa saiful berkata begini "saya yakin 100% tuduhan liwat yang dibuat oleh saiful adalah konspirasi umno ... saya mempunyai buktinya, (1) keluarga saya telah dibayar rm xxx juta oleh umno ... (2) keluarga saya telah mendapat xxx ekar tanah (3) keluarga saya telah mendapat pelbagai kemudahan yang diberikan oleh umno sifulan bin sifulan yang menjadi perantara antara umno dan keluarga saya ini buktinya (1) ini akaun yang digunakan ini penyata masuk keluar duit yang diterima (2) ini geran tanah yang diberi oleh umno (3) ini senarai kemudahan yang keluarga saya perolehi dan ini bukti bertulis dan dokumen yang berkaitan ... ini semua adalah sebagai imbuhan kepada konspirasi itu ... sumpah laknat yang dibuat oleh saiful adalah lakunan semata ... sifulan bin sifulan yang rancang ..."
mana bukti bahawa wujud konspirasi itu ... kemukakan wahai Azlan ... kalau tidak ini doa aku "semoga Allah melaknat pembuat kebatilan dan mereka yang mempertahankan kebatilan"

Anonymous said...

I like

Anonymous said...

yang aku heran mula2 isu neh terbongkar knapa org yang kena liwat tu tak dihukum gak..dan kenapa saiful ne bole di liwat anwar..dia tak bole melawan ke..apa dia ne jenis lembut..samapi di liwat pun diam2..dah btahun2 aku muskil lelaki di liwat ne..yang setahu aku org tu nak juga..tapi dia tak dihukum..uhh undang2 dunia..apa pun org bole buat..tak sokong mana2 tapi fikir2 otak tak leh terima..

Anonymous said...

saipol ni bangang!!! tu je yg aku bleh ckp.. lau terjumpe ngan aku nih aku nk check ko pnye bontot.. hebat sgt ke bontot ko smpai nk jaja seluruh msia.. celake ko saipol!!!

Anonymous said...

org tak ada persaan malu dahh..nak habaq cerita buknnya cerita nak mengharum kan nama negara..aku takut nanti malysia nih masuk dlm no 1 rangking kes liwat atau malaysia nih je ada kes liwat politik y top..huhuhu..

Anonymous said...

tahun depan tahun kedepan dan tahun setrus nya kuar lagi muka c saipul ni dgn cerita yang sama gak..hikkkhikkhikk..

Alisha Hemangi said...

Beautiful Actress Kajal Aggarwal Hot And Cute Pictures In Saree, Taapsee Pannu Latest Image In Saree

Malysian Hot Sexy Girl Showing Clean Shaved Pussy By Her Fingure,See Malay Girl Group Sex Viedo

Deshi Hot Sexy College Girl Big Boob Photos,Anushka Sharma's Showering Hot Nude Photo Download

Indian School Girl Vergin Pussy Sexsy Hot Beautiful Boobs And Her Hairy Nice Armputs Photos Download

Irani Hot Sexy Girls Photos Without Dress,Showing Her Nude Attractive Boobs Sexy Fucking Pussy

Priyanka Chopra Full Nude Picturs Download, Tamanna Bhatia Latest Image Pictures Gallery And Movie

2000 Plus Bollywood Movie Free Download, Hollywood Latest HD Movie Download Free

Katrina Kaif's Full Nude Picture Download,Showing Her Sexy Dudu And Her Hot Pussy When It Clean

Beautiful Actress Kajal Aggarwal Hot And Cute Pictures In Saree, Taapsee Pannu Latest Image In Saree

How To Get A Free Master Card And Earn (25+25=50USD) $50 USD, Free Master Card In India, Pakistan

Pakistani Hot Beautiful Girls Sexsy Imaage, Pakistani Actress image,Actress Movie Download

Bollywood Actress Ayesha Takia Real Lifes Hot sexy Wallpapers, Free Download Ayesha Takia's 500 Plus HD Image

Teen Age Girl Free Sex Video Downlad,Enjoy Sunny Leons Free Hd Sex Viedo Download

Tamil Auntis Hot And Sexsy Big Boobs Download And Watch,Download School Girl Full Nude Image

Deepika Padukone Bedroom Hot Sexy Image Download,Watch Her Sexsy Movie Scene

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.