Saturday, March 23, 2013


Ye ke Papagomo tengah PANIK seperti yang didakwa oleh Rafizi...Macam kelakar je EP baca kenyataan Rafizi ni... Siapa yang PANIK sebenarnya?? Papagomo, Papahomo atau Rafizi..??

Seorang Blogger VS Calon kemaruk nak jadi Perdana Menteri..Siapa yang sepatutnya PANIK?? 

Pada pandangan EP, orang yang paling PANIK sekarang ni ialah Anwar..Itu tidak dapat dinafikan sebab video X nya bakal tersebar diseluruh dunia bila-bila masa saja....

Isu Papagomo makan rasuah ke..Papagomo pengundi hantu ke yang dibangkitkan oleh Rafizi tidak penting kerana Papagomo hanya seorang blogger..Tapi video calon kemaruk nak jadi Perdana Menteri akan tetap tersebar juga untuk tatapan rakyat..Silap-silap akan dimasukkan dalam website LUCAH lagi..



Secara tidak langsung Rafizi juga turut akan rasa tertekan dengan kePANIKan Anwar sebab semua beban ini diletakkan diatas kepalanya..Sudah semestinya Rafizi akan rasa lebih tertekan kerasa sebelum ini Rafizi Ramli secara terang terangan kantoi dalam mempertahankan Anwar apabila video Chinadoll tersebar..


Masih ingat tak gambar dibawah ini..



Dan cuba tengok video dibawah ini..Siapa yang panik sebenarnya..




Bagi EP..Rafizi boleh dedahlah sebanyak manapun tetang salahlaku dan keburukkan Papagomo..Tetapi apa yang pasti, Rafizi tidak dapat menghalang Papagomo dari mengeluarkan video tersebut untuk rakyat lebih mengenali siapa Anwar Bin Ibrahim yang sebenarnya...




PKR tetap dengan dakwaan mereka terhadap penulis blog pro-Umno Papa Gomo, kata Pengarah Strategi PKR Rafizi Ramli hari ini, sambil menambah parti tersebut akan mendedahkan lebih banyak lagi bukti untuk mengesahkan identiti lelaki di belakang blog kontroversi itu.



Rafizi tetap dengan pendirian lelaki yang beliau namakan semalam Wan Muhammad Azri Wan Deris adalah Papa Gomo – bekas anggota polis pernah didakwa kerana rasuah dan juga “pengundi hantu” dengan dua pendaftaran dalam daftar pemilih.

Pemimpin PKR itu juga meremehkan penafian lelaki mendakwa dirinya Wan Muhammad Azri yang memberitahu akhbar berbahasa Melayu Sinar Harian melalui sistem khidmat pesanan ringkas (SMS) beliau bukanlah Papa Gomo seperti didakwa, tetapi merupakan seorang eksekutif sebuah syarikat media.

“Apa sahaja ianya, dia sedang panik,” kata Rafizi kepada The Malaysian Insider petang ini.

“Apa dia boleh lakukan sekarang ialah menafikan dirinya orang tersebut, tetapi ini akan berlanjutan dan lebih banyak bukti akan dikeluarkan untuk membuktikan sebaliknya,” tambah beliau.

Rafizi mengatakan PKR akan mengeluarkan lebih banyak bukti untuk mengesahkan Wan Muhammad Azri adalah orang dibelakang blog kontroversi www.papagomo.com, blog yang ditujukan untuk menghentam pakatan pembangkang persekutuan itu.

"Kami sedang membina kes terhadapnya..." tambah Rafizi dalam satu mesej lain. "... hanya masa yang menentukan."

Debat mengenai latar belakang pemilik blog Papa Gomo timbul awal minggu ini apabila Datuk Seri Anwar Ibrahim memfailkan saman RM100 juta terhadap penulis blog tersebut yang menyiarkan gambar video seks palsu di lamannya.

7 comments:

Anonymous said...

bodoh lah lu Rafizi...

You are not a good leader

Penakut dan bacul!!!

Anonymous said...

Bila kena batang hidung sendiri atau ketua kau, kau kata fitnahlah, macam macam..

Tapi kau tak sedar yg kau selama ni memfitnah!!!

Bodoh la lu Rafizi...

Anonymous said...

Apa yg pengundi hantu???

kalau sekadar cakap aje tanpa bukti, itu dah memang mainan jijik PKR dari dulu...

kalau dah selalu main dgn taik, itulah akibatnya..

Anonymous said...

Why could'nt he just answer a simple straight forward question from the reporter?

He went round and round this and that, then he claimed he had answered the question!

He called for PC and then he choose not answer question!

What a crab this Rafizi guy! disgusting!

Anonymous said...

si rafizi tu budak berhingus,
baru nak belajar main politik.

Anonymous said...

Dia memang belajar dari ketua dia yg biseksual tu...

Anonymous said...

Geng nfc ptutla duk dlm kndang lembu

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.