Tuesday, March 12, 2013


Kurang ajarnya Esmail ni...Cuba baca apa yang cakap pada kerajaan Filipina dan media mereka...


Esmail berkata laporan mengenai penyalahgunaan kuasa polis terhadap rakyat Filipina di Sabah bukan sesuatu yang baru, rakyat Filipina di Sabah telah lama dianaiya sebelum pencerobohan bermula.
"Mereka telah melayan rakyat Filipina seperti binatang. Cara yang mereka lakukan tidak Islamik, sama seperti perbuatan orang kafir, "katanya.
Kurang ajarkan..Kerana duit mereka sanggup mengadaikan masa depan kaum sulu yang telah hidup senang lenang di bumi bertuah Malaysia... 



11 comments:

Anonymous said...

Apa ker mimpi mamat ni? Kerajaan malaysia ler paling lemah lembut... Aku suka dok msia... Mknan byk, nk jln mana2 pun tak bimbang.. Cuma lately byk psyco la. Penyakit giler byk, dan byk yg tgh coba2 nk tukar kerajaan... Adoiii.. Kalu rakyat filipina rasa teraniaya, JANGAN JANGAN JANGAN la dtg sini... Awatnya nk dok sini... Dok ler tmpt sendiri... Cehhh

Anonymous said...

Mengata orang dia yg lebih.Abis tu kenapa mayat polis msia dibunuh dgn kejam smpi organ2 terkeluar, itu islamik kah?kepala hotak ko. Dhlah dtg tak dijemput, menceroboh mcm penyangak, penyamun tak sedar diri!

Anonymous said...

Pukimak punye orang tua ni........ Tak sedar diuntung........ Kebanyakkan yang datang ke sini nak buat keje-keje yang tak elok....... Jadi penari kat kelab malam la........ Islamik sangat lah tu....... Bodoh punye orang tua bangang ni......... Jangan layan dia lah........

Anonymous said...

Hmmmmm..... those who come as an animal deserve to be treated like animal ....... Bila selesai operasi ni nanti MOHON KERAJAAN MALAYSIA EKSTRADISI ESMAIL DAN KIRAM 3 TU UNTUK DIADILI DI MAHKAMAH MALAYSIA. KEDUA DUA KEPALA LANUN NI MESTI DIHUKUM ATAS PENGLIBATAN MEREKA DI LAHAD DATU ....

Anonymous said...

Bangsat barua la org tua ni.ckp ikut sedap bontot dia sj.klu kau jiran seblh rumah aku mmg dah lama kau duduk dlm tanah!!!

Anonymous said...

muka pun tak ada seri....apa yang tergambar di wajah yang itulah yang tersirat di hati.

Anonymous said...

ini orang tua najis bangsat tdk sedar diri, kalau negara ini jahat sanggat kenapa masih ada ribuan pendatang haram sulu berduyun masuk sabah tiap masa?

oii sultan keturunan sos tiram basi, kau tu dah tua ...tak lama lagi mati, jangan berangan banyak sanggat nanti bertambah cepat datangnya mati tu! dah la muka buruk macam beruk!

Anonymous said...

wei mangkok bin ayun setan... ko klu berani datang sini..jangan depan wartawan jak berani...untuk pengetahuan mu wahai pemberontah sepanjang aku hidup jadi rakyat sabah ni..org2 mu yg berbangsa plipin tu ada kawasan2nya...buat sabah ni mcm kampung dorg lagi..kadang anak sabah sendiri pun takut mo masuk tempat dorg..org mu tu yg jahat ya..mcm ko jugak...malaysia ni da macm tempat pelarian semua negara..tp malaysia ok jak... xpernah kmi layan bangsa mu mcm binatang.. tp bangsa mu kbanyakannya yg layan kmi mcm binatang.. harap tiramm balik la kelaut...lama ddarat takut buruk

Anonymous said...

kalau rasa2 kena layan mcm "binantang" pi la berambus ke negara korang..ni malaysia, bkn filipina..kalau tk suke pi balik laa..

Anonymous said...

taik betul yg org2 die dok pakai tangkal ayt quran kat celah kangkang tu pe kes.. apekebenda la.

Larasari said...

inilah dikatakan warak tapi jahil.
wallah'hualam

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.