TERKINI : GAMBAR VIDEO SEKS NURUL IZZAH DIDEDAHKAN...


Terkejut EP bila baca kenyataan yang dibuat oleh Saifuddin Nasution..Nurul Izzah ada video seks..?? EP ingatkan berita tu hanya khabar angin untuk menjatuhkan nama baik Nurul Izzah..tapi tak sangka pula berita itu betul..

Saifuddin dakwa ada agen UMNO menjemputnya untuk menyaksikan tanyangan perdana video lucah Nurul Izzah..bila dan dimana..??

Macam mana Saifuddin tahu orang yang menjemputnya tu merupakan ajen UMNO..dia beritahu ke??

Kenapa sehinga kini Saifuddin tak buat laporan polis mengenai jemputan agen tersebut dan mendedahkan siapa agen yang menjemputnya...

Cakap banyak pun tak guna..dedah dan buat laporan polis baru cerita..jika tidak terbukti Saifuddin berniat jahat untuk memburukkan nama baik UMNO..

Jom kita baca apa yang Saifuddin cuba nak dedahkan..

Selepas Datuk Seri Anwar Ibrahim, pejuang siber Umno sekarang bercadang menyerang anak perempuannya Nurul Izzah Anwar dengan video seks untuk merosakkan imej bersihnya, dakwa Datuk Saifuddin Nasution Ismail hari ini.
Setiausaha Agung PKR itu mendakwa, beliau dan beberapa pemimpin lain dijemput oleh agen “Umno-BN” untuk melihat beberapa keping gambar video seks dikatakan melibatkan Nurul Izzah (gambar), ahli parlimen Lembah Pantai dan kedua yang melibatkan bapanya.
Gambar Sekadar Hiasan
Saifuddin menambah agen tersebut juga memberi amaran mereka mempunyai beberapa video lagi yang sedang disiapkan melibatkan pemimpin PKR lain termasuk Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim. Menurut laporan media hari ini, Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali juga dikatakan terlibat dalam satu video lain.
“Ia adalah amaran, ugutan politik... sebagai ahli politik senior, kita tahu tujuan akhirnya untuk menyebabkan kerosakkan maksimum terhadap integriti pemimpin kita.
“Saya tidak tahu siapa mereka tetapi mereka kelihatan mempunyai banyak pengetahuan tentang produksi video,” kata beliau dalam satu sidang akhbar di Ibu Pejabat PKR hari ini.
TERKINI : GAMBAR VIDEO SEKS NURUL IZZAH DIDEDAHKAN... TERKINI : GAMBAR VIDEO SEKS NURUL IZZAH DIDEDAHKAN... Reviewed by Empayar Pemuda on 3:02 PM Rating: 5

45 comments:

  1. Saifuddin ni pelupa teruk...dia lupa ader banyak lagi video...video dirinya sendiri, video nik aziz, haji hadi...jijah pun ader gak????

    ReplyDelete
  2. Aku teringin sgt nk tgk wan azizah punya video..ntah mcm mana pulak rupa bentuk permukaan muka bumi hutan tebal serta lurah2 lebamnya kan.....hehehe

    ReplyDelete
  3. aku dok tunggu video bini azmin ada tak

    ReplyDelete
  4. ada video tu siap nyanyi lagu hindustan...

    ReplyDelete
  5. aku tunggu gak video najib dg altantuya..

    ReplyDelete
  6. Video anwar ade..video najib tak de

    ReplyDelete
  7. apalah din jerawat batu ni sebukkan pasal vdeo nurul izzah?vdeo yg dah disahkan tulen 99.9 % milik sorang tu x terima,yg ni dia endahkan pulak

    ReplyDelete
  8. BENCIKAN PENGKHIANATMarch 27, 2013 at 9:00 PM

    JANGAN JADI BODOH MENGALAHKAN KALDAI TUA. MANA PULA NAJIB BUNUH ALTANTUNYA. SESEKALI PAKAI OTAK JANGAN GUNA OTAK UNTUK DIISIKAN BOHONGAN NUAR SEMATA-MATA.

    ReplyDelete
  9. nurul jealous tu asik2 vid bapak dia je box office...


    ReplyDelete
  10. Tolak tepi soal Video Anwar ker atau Nurul izzah ker. dari apa yang mereka perjuangkan dan dengan apa yang mereka janjikan itu dan ini, mereka ini sebenarnya GAGAL. kalau SPM tu FAIL. Mereka gagal dalam melaksanakan perkara kebaikan kepada rakyat. Perjuangan sekadar Retorik, Cakap gegar-gegar macam nak runtuh Kota MELAKA tapi ianya cuma bak Anjing Menyalak Bukit. Satu kebaikan pun aku tak nampak dari Puak-puak ni. mereka ini LOW CLASS pembangkang. Cukup setakat ini aku menilai kepimpinan pembangkang. So aku tak perlu buat DOSA nak fitnah mereka. Kita semua ada MATA, telinga, Otak yang ALLAH bagi. So guna elok-elok, jangan tuduh orang lain kalau pemimpin yang kamu sanjungi tu ada buat mungkar. banyak2 buatkan solat hajat buat petunjuk. kalau benar pemimpin sanjungan kamu itu memang keji, maka tinggalkan mereka. Itu jalan terbaik.

    ReplyDelete
  11. kalau setakat gambar boleh le nak kelentong...tunjuk le video yang asal baru le boleh buat penilaian...

    ReplyDelete
  12. kepada sesiapa yng ingin melanggan video porno,sila hubungi empayar pemuda,mudah sahaja,,sebut sahaja nama pelakonnya dan kami akan menghantarnya kepada anda.(Nota, video najib dan mahathir coming soon )

    ReplyDelete
  13. Fitnah semakin hebat ketika dunia di penghujungnya.....
    Cukup2lah buat fitnah, x takut dosa ke saudara2 oiiii.....

    ReplyDelete
  14. Fitnah2..Sudah2 la wahai pencacai semua..jangan jadi bodoh sangat...Umno mmg tak dpat pisah ngan video seks..Ak pun x faham apa yg korang makan ni...Otak seks,lucah fitnah..Errrghh..!!

    ReplyDelete
  15. cabar saifuddin buat lapuran polis kalau benar video itu dari umno. ini satu strategi beliau dalam pkr sendiri. pkr terkenal sebagai parti yang punyai masaalah dalaman yang sedang meruncing.lebih 30 orang yang dah lari meninggalkan pkr.saifuddin masih terkial-kial cari kedudukan yang teguh dlm pkr. bukan sekadar kedudukan cari habuan la tu ! keluarga anwar banyak duit kan !!!!

    ReplyDelete
  16. Lagak baik pulak,habis buat apa kat sini,nak tengok jugak kannnn?

    ReplyDelete
  17. Masyallah, macam blog lucah.
    Ingat Umno ingat Umporno

    ReplyDelete
  18. BN dah ketandusan idea...dh xde benda lain nk buat...
    ingat,azab n hukum allah itu benar...bertaubat dan mohon maaf la sebelum sakaratul-maut Wahai Puak2(Loser2) BN

    ReplyDelete
  19. BN dah ketandusan idea...dh xde benda lain nk buat...
    ingat,azab n hukum allah itu benar...bertaubat dan mohon maaf la sebelum sakaratul-maut Wahai Puak2(Loser2) BN

    ReplyDelete

  20. Connectify: Teknologi perisian tentera kini untuk pengguna bagi perkongsian internet. Sebagai contoh katakan rakan sebilik anda mempunyai komputer riba yang disambung ke talian internet manakala komputer riba atau tablet anda tidak mempunyai sambungan internet, maka perisian inilah yang anda perlukan. Baca selanjutnya...


    Telefon pintar Sony Ericsson Xperia tawarkan kapasiti 50GB simpanan secara percuma. Pihak Sony Ericsson telah melancarkan promosi bagi pemilik Xperia yakni ruang simpanan berkapasiti sebanyak 50GB secara percuma berasaskan teknologi cloud storage. Baca selanjutnya...


    Telefon pintar berteknologi Android kini turut sama 'berperang' di medan peperangan untuk membantu tentera dengan mengenal pasti lokasi laluan & pasukan yang lain serta membantu membina taktikal sistem pertahanan pasukan. Pihak tentera Amerika Syarikat telah melancarkan versi terbaru prototaip yang diberi nama Army Software Marketplace iaitu sebuah laman web yang menyediakan muat turun aplikasi perisian bagi peranti yang telah disahkan di dalam rangkaian tentera. Baca selanjutnya...


    Syarikat pengeluar BlackBerry, Research In Motion (RIM) mengalami masalah kegagalan servis yang serius dalam sejarah iaitu kegagalan titik tunggal atau istilah 'single point of failure' yang disebabkan oleh bencana alam di beberapa negara bebaru ini.Baca selanjutnya...


    SINGAPURA (AFP) - Rekrut baru bagi pertahanan tentera Singapura di mana tentera udara & tentera laut akan mendapat senjata baru selain senjata api iaitu iPad. Anggota tentera boleh mengunakan kamera terbina dalam Ipad tersebut untuk mengambil foto & klip video di tempat kerja dan memuat naik ke portal dalam talian Angkatan Bersenjata Singapura(SAF), LEARNet. Anggota tentera juga boleh menggunakan bahan media seperti foto dan video untuk melaksanakan penilaian selepas latihan atau misi.
    Baca selanjutnya...

    ReplyDelete
  21. Bro zmn bgini knalh brbaik2 sesame kita mnusia yw..so responbility prlu untk kemajuan.jgn siakn pluang yng ada bro..cma hnya 1kali sje..almklm..hidp gnaknlh akal bkn ikut hati bro..ending..slm&wslm.go..

    ReplyDelete
  22. UMNO dah takde modal, balik2 tunjuk video lucah buat fitnah. Biar nanti mereke di humban ke dalam neraka jahanam yg bawah sekali.

    ReplyDelete
  23. Bosan dah ngn video segala ni,mcm xde isu lain...xingat dosa ke fitnah n mengaib kan org.istighfar byak2...ceemin diri kita dulu.

    ReplyDelete
  24. umno dah nak mampos ...takde modal selain video lucah ciptaan setan dlm umno....selamat tinggal umno bodoh...

    ReplyDelete
  25. anak dgn bapak sama aje, setan bapak gay anak hisap pelir adoi sial...

    ReplyDelete
  26. Saifudin jeles kot xdpt maen izzah..tu y buat fitnah tu..xyah la ye..klu mu nme nye da gundik umno..gundik la smpai kesudah..igt allah la byk..xbyk pn skit pn xpe..skurgnya dpt gak merasa syurga slepas siksaan neraka..ni takot2..trus tenggelam kt dlm neraka je besok xtimbul2 .taubat la gundik2 umno ye.. brape umno byr mu tu .? Ermm..xyah ckp la..besok2 anggota bdn mu sndri y akn bcakap ape y kamu ckpkn kt dunia ni smasa kamu idop...tu mase pdang masyar nti..selamat membaca..

    ReplyDelete
  27. maaf bn bukan ketandusan idea, tapi nak beritahu yg sebenarnya, ingat bn suka sangat buka aid org ingat bn x tahu dosa pahala, ingat bn x tahu syurga n neraka.

    ReplyDelete
  28. jangan buat tuduhan ke atas UMNO ...jgn buat fitnah dosanya besar...

    ReplyDelete
  29. Dunia akhir zaman,walaupun semua tu betul, org kata fitnah.Terima kasih kpd blogger2 yang cuba memberi kesedaran kepada pengundi...tanpa u all.....kemungkinan kami tersalah pilih pemimpin...kepada yang masih di pihak pembangkang..jangan anggap semua rekaan UMNO/Bn..solat hajat n istikharah,mintak petunjuk........moga Allah membantu kita..Amin

    Saya dulu juga mengundi pembangkang..ketika PAS dengan Ustz nakhaie....dan ulama2 yang benar2 memperjuangkan Islam...namun apabila wujud PR.........saya dapati banyak sangat perkara yang tidak dapat dijawab oleh PAS....berkaitan Islam,akidah dan maruah pemimpinnya......Pls PAS kembali seperti dulu

    ReplyDelete
  30. assalamualaikum.

    adoi..sudah-sudahlah korang berjuang bawah demokrasi perlembagaan LORD REID tu. sia-sia la.

    Islam apa korang pakai kitab Lord Reid tu eh??
    Islam memang redha dengan kitab tu eh??
    Quran dan Hadis korang biar buruk gitu je tak berapa laku kat mahkamah 'syariah' Malaysia?? 1 negara ada 2jenis mahkamah? aik..
    Boleh eh..pakai Quran separuh2 gitu pastu pakai perlembagaan Lord Reid tu sepenuhnya?? berani eh..
    Ulama Malaysia apsal tepu je eh?? Dihinakan menteri2 ke?? ke..korang yang hina ulama??
    Rasulullah s.a.w pernah ajar buat hukum pakai Suara Majoriti ke?

    BANGKIT ! BANGKIT ! BANGKIT !

    DEMI ALLAH DAN RASULNYA YANG IKHLAS MEMBAWA QURAN KEPADA KITA.

    BERSUARALAH KEPADA KUASA KEPIMPIMPINAN KITA SUPAYA MENJADI UMAT ISLAM YANG DIREDHAI ALLAH !!

    KEBANYAKAN MEREKA ADALAH MUKMIN !!

    BUANG PEMIKIRAN SEKULAR YANG MENJADI RACUN ISLAM!

    B A N G K I T ! ! !

    TAKUTLAH KEPADA ALLAH YANG MENYEDIAKAN NERAKA YANG BERNYALA-NYALA KEPADA ORANG-ORANG YANG HINA LAGI DIHINAKAN!!

    ReplyDelete
  31. Astaghfirullahhalazim..

    Saudara seagama (Islam) sekalian, byk2 kan mengucap..
    Jika benar ape yg digembar-gemburkan selama ini, kita doakan mereka2 itu menerima azab daripada ALLAH SWT. Tak perlu bergaduh sesama bangsa dan agama.Jika tak betul ianya akan menjadi fitnah yg mana kita juga yg akan mendapat dosa.Sesungguhnya hanya ALLAH SWT yg Maha Mengetahui akan kebenarannya..
    wallahualam

    ReplyDelete
  32. Ni APA cita pasal video.. Aku heran la pasal la sngat suka wat video... Aku Thu anuar soranang je yg suka wat video, ni aku dngr anak dia pun dh wta video...

    ReplyDelete
  33. Ni buakn cita nak aib kn org.. Hadi awang presedent islam pas msia kata. . Wajib dedah aib pd orang smua. . Lebih2 lagi klu yg di aib kn tu pemimpin, tk kira. Spa. Wajib dedah.. Ni yg ckp hadi awang.

    ReplyDelete
  34. BN kena ambik hati rakyat balik.....DENGAN buang ahli UMNO yg kotor/busuk, tp x tau lak berapa yg tinggal....mesti rakyat sokong balik jgn takut pasti berjaya tektik ni.....

    ReplyDelete
  35. apa bodohnya saifudin ni,kalau betul Umno yang nak dengki kat nurul izzah,buat apa agen Umno jemput dia suruh tengok video tu???? tu sengaja memerangkap diri namanya.Pembangkang berapa kali kantoi sebarkan video pemimpin sendiri???? takkan la Umno bodoh sgt nak jatuhkan nurul izzah pastu jemput saifudin dan mengaku dia agen Umno.bodoh sangat saifudin ni.

    ReplyDelete
  36. Video najib razak main dengan sharizat lembu pun ada yg sebenarnya. Akan di dedahkan tak lama lagi!

    ReplyDelete
  37. UMNO dan video lucah mmg tak dpt di pisahkan..kalau terpisah alamat merana seluruh Warga Umno..Budaya politik paling Bangsat dan Pengecut sejak dari zaman Nabi Adam..Puak2 Umno yg terlalu Bodoh dan Bacul..makin tercari2 sumber2 lucah dan jijik utk tatapan Rakyat..sudahlahh..azab kubur sedang menanti..

    ReplyDelete
  38. PKR DAP PAS perbuatan lucah tidak dapat dipisahkan
    pelakonya Nuar Berahi,Elizdan Stopa Giant Spender

    ReplyDelete
  39. Cari kapal terbang hilang tak dpt kesan..tpi dlm kelambu , dlm bilik hotel blh pulak cari bahan cerita..mmg klu dlm diri dah penuh dgn maksiat semua benda2 maksiat blh jumpa walaupun fitnah...padanlah M'sia byk kena bala skrg kerana pemimpinnya suka benda2 maksiat..

    ReplyDelete
  40. Apa lagi fitnah selapas ini, seekor anjing pun pandai berfikir bila melihat fitnah yang tidak berasas. Tunggu pru14 nanti siapa yang kita plih. Orang benar atau yang angkat kaki,.

    ReplyDelete
  41. kalau salahkan umno samalah perangai macam pefitnah yang lainlain....kau tak suka umno kau fitnah umno memang tak adil...dan jahil....jangan tertipu dengan orang politik dia orang cari makan tak bole pakai....umno kata pas.pas kata umno ,,perangai macam keldai....samasama mau runtuh masjid,,,,,perangai orang pas suka kawan dengan ambiaga nyata memang musuh islam,,perangai umno plak suka belagak suka buat orang menyampah,,,,,,sepatutnya kita bersatu supaya menjadi benteng untuk islam...kita tunjuk kekuatan,,,buang yang keroh ambil jernih,rapatkan barisan tu pasti,,,,,tapi perangai kena class

    ReplyDelete
  42. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.