Tuesday, March 26, 2013


Terkejut EP bila baca kenyataan yang dibuat oleh Saifuddin Nasution..Nurul Izzah ada video seks..?? EP ingatkan berita tu hanya khabar angin untuk menjatuhkan nama baik Nurul Izzah..tapi tak sangka pula berita itu betul..

Saifuddin dakwa ada agen UMNO menjemputnya untuk menyaksikan tanyangan perdana video lucah Nurul Izzah..bila dan dimana..??

Macam mana Saifuddin tahu orang yang menjemputnya tu merupakan ajen UMNO..dia beritahu ke??

Kenapa sehinga kini Saifuddin tak buat laporan polis mengenai jemputan agen tersebut dan mendedahkan siapa agen yang menjemputnya...

Cakap banyak pun tak guna..dedah dan buat laporan polis baru cerita..jika tidak terbukti Saifuddin berniat jahat untuk memburukkan nama baik UMNO..

Jom kita baca apa yang Saifuddin cuba nak dedahkan..

Selepas Datuk Seri Anwar Ibrahim, pejuang siber Umno sekarang bercadang menyerang anak perempuannya Nurul Izzah Anwar dengan video seks untuk merosakkan imej bersihnya, dakwa Datuk Saifuddin Nasution Ismail hari ini.
Setiausaha Agung PKR itu mendakwa, beliau dan beberapa pemimpin lain dijemput oleh agen “Umno-BN” untuk melihat beberapa keping gambar video seks dikatakan melibatkan Nurul Izzah (gambar), ahli parlimen Lembah Pantai dan kedua yang melibatkan bapanya.
Gambar Sekadar Hiasan
Saifuddin menambah agen tersebut juga memberi amaran mereka mempunyai beberapa video lagi yang sedang disiapkan melibatkan pemimpin PKR lain termasuk Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim. Menurut laporan media hari ini, Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali juga dikatakan terlibat dalam satu video lain.
“Ia adalah amaran, ugutan politik... sebagai ahli politik senior, kita tahu tujuan akhirnya untuk menyebabkan kerosakkan maksimum terhadap integriti pemimpin kita.
“Saya tidak tahu siapa mereka tetapi mereka kelihatan mempunyai banyak pengetahuan tentang produksi video,” kata beliau dalam satu sidang akhbar di Ibu Pejabat PKR hari ini.

41 comments:

Anonymous said...

Saifuddin ni pelupa teruk...dia lupa ader banyak lagi video...video dirinya sendiri, video nik aziz, haji hadi...jijah pun ader gak????

Anonymous said...

Aku teringin sgt nk tgk wan azizah punya video..ntah mcm mana pulak rupa bentuk permukaan muka bumi hutan tebal serta lurah2 lebamnya kan.....hehehe

Anonymous said...

aku dok tunggu video bini azmin ada tak

Anonymous said...

ada video tu siap nyanyi lagu hindustan...

Anonymous said...

aku tunggu gak video najib dg altantuya..

Anonymous said...

Video anwar ade..video najib tak de

Anonymous said...

apalah din jerawat batu ni sebukkan pasal vdeo nurul izzah?vdeo yg dah disahkan tulen 99.9 % milik sorang tu x terima,yg ni dia endahkan pulak

BENCIKAN PENGKHIANAT said...

JANGAN JADI BODOH MENGALAHKAN KALDAI TUA. MANA PULA NAJIB BUNUH ALTANTUNYA. SESEKALI PAKAI OTAK JANGAN GUNA OTAK UNTUK DIISIKAN BOHONGAN NUAR SEMATA-MATA.

Anonymous said...

nurul jealous tu asik2 vid bapak dia je box office...


Anonymous said...

Tolak tepi soal Video Anwar ker atau Nurul izzah ker. dari apa yang mereka perjuangkan dan dengan apa yang mereka janjikan itu dan ini, mereka ini sebenarnya GAGAL. kalau SPM tu FAIL. Mereka gagal dalam melaksanakan perkara kebaikan kepada rakyat. Perjuangan sekadar Retorik, Cakap gegar-gegar macam nak runtuh Kota MELAKA tapi ianya cuma bak Anjing Menyalak Bukit. Satu kebaikan pun aku tak nampak dari Puak-puak ni. mereka ini LOW CLASS pembangkang. Cukup setakat ini aku menilai kepimpinan pembangkang. So aku tak perlu buat DOSA nak fitnah mereka. Kita semua ada MATA, telinga, Otak yang ALLAH bagi. So guna elok-elok, jangan tuduh orang lain kalau pemimpin yang kamu sanjungi tu ada buat mungkar. banyak2 buatkan solat hajat buat petunjuk. kalau benar pemimpin sanjungan kamu itu memang keji, maka tinggalkan mereka. Itu jalan terbaik.

khairudin zamani said...

kalau setakat gambar boleh le nak kelentong...tunjuk le video yang asal baru le boleh buat penilaian...

Anonymous said...

kepada sesiapa yng ingin melanggan video porno,sila hubungi empayar pemuda,mudah sahaja,,sebut sahaja nama pelakonnya dan kami akan menghantarnya kepada anda.(Nota, video najib dan mahathir coming soon )

Anonymous said...

Fitnah semakin hebat ketika dunia di penghujungnya.....
Cukup2lah buat fitnah, x takut dosa ke saudara2 oiiii.....

Anonymous said...

Fitnah2..Sudah2 la wahai pencacai semua..jangan jadi bodoh sangat...Umno mmg tak dpat pisah ngan video seks..Ak pun x faham apa yg korang makan ni...Otak seks,lucah fitnah..Errrghh..!!

Anonymous said...

cabar saifuddin buat lapuran polis kalau benar video itu dari umno. ini satu strategi beliau dalam pkr sendiri. pkr terkenal sebagai parti yang punyai masaalah dalaman yang sedang meruncing.lebih 30 orang yang dah lari meninggalkan pkr.saifuddin masih terkial-kial cari kedudukan yang teguh dlm pkr. bukan sekadar kedudukan cari habuan la tu ! keluarga anwar banyak duit kan !!!!

Anonymous said...

Lagak baik pulak,habis buat apa kat sini,nak tengok jugak kannnn?

Anonymous said...

Masyallah, macam blog lucah.
Ingat Umno ingat Umporno

Muzt Akim said...

BN dah ketandusan idea...dh xde benda lain nk buat...
ingat,azab n hukum allah itu benar...bertaubat dan mohon maaf la sebelum sakaratul-maut Wahai Puak2(Loser2) BN

Muzt Akim said...

BN dah ketandusan idea...dh xde benda lain nk buat...
ingat,azab n hukum allah itu benar...bertaubat dan mohon maaf la sebelum sakaratul-maut Wahai Puak2(Loser2) BN

Gombug said...


Connectify: Teknologi perisian tentera kini untuk pengguna bagi perkongsian internet. Sebagai contoh katakan rakan sebilik anda mempunyai komputer riba yang disambung ke talian internet manakala komputer riba atau tablet anda tidak mempunyai sambungan internet, maka perisian inilah yang anda perlukan. Baca selanjutnya...


Telefon pintar Sony Ericsson Xperia tawarkan kapasiti 50GB simpanan secara percuma. Pihak Sony Ericsson telah melancarkan promosi bagi pemilik Xperia yakni ruang simpanan berkapasiti sebanyak 50GB secara percuma berasaskan teknologi cloud storage. Baca selanjutnya...


Telefon pintar berteknologi Android kini turut sama 'berperang' di medan peperangan untuk membantu tentera dengan mengenal pasti lokasi laluan & pasukan yang lain serta membantu membina taktikal sistem pertahanan pasukan. Pihak tentera Amerika Syarikat telah melancarkan versi terbaru prototaip yang diberi nama Army Software Marketplace iaitu sebuah laman web yang menyediakan muat turun aplikasi perisian bagi peranti yang telah disahkan di dalam rangkaian tentera. Baca selanjutnya...


Syarikat pengeluar BlackBerry, Research In Motion (RIM) mengalami masalah kegagalan servis yang serius dalam sejarah iaitu kegagalan titik tunggal atau istilah 'single point of failure' yang disebabkan oleh bencana alam di beberapa negara bebaru ini.Baca selanjutnya...


SINGAPURA (AFP) - Rekrut baru bagi pertahanan tentera Singapura di mana tentera udara & tentera laut akan mendapat senjata baru selain senjata api iaitu iPad. Anggota tentera boleh mengunakan kamera terbina dalam Ipad tersebut untuk mengambil foto & klip video di tempat kerja dan memuat naik ke portal dalam talian Angkatan Bersenjata Singapura(SAF), LEARNet. Anggota tentera juga boleh menggunakan bahan media seperti foto dan video untuk melaksanakan penilaian selepas latihan atau misi.
Baca selanjutnya...

Anonymous said...

Bro zmn bgini knalh brbaik2 sesame kita mnusia yw..so responbility prlu untk kemajuan.jgn siakn pluang yng ada bro..cma hnya 1kali sje..almklm..hidp gnaknlh akal bkn ikut hati bro..ending..slm&wslm.go..

Anonymous said...

UMNO dah takde modal, balik2 tunjuk video lucah buat fitnah. Biar nanti mereke di humban ke dalam neraka jahanam yg bawah sekali.

mamaez said...

Bosan dah ngn video segala ni,mcm xde isu lain...xingat dosa ke fitnah n mengaib kan org.istighfar byak2...ceemin diri kita dulu.

cucukerinci said...

umno dah nak mampos ...takde modal selain video lucah ciptaan setan dlm umno....selamat tinggal umno bodoh...

Anonymous said...

anak dgn bapak sama aje, setan bapak gay anak hisap pelir adoi sial...

Anonymous said...

Saifudin jeles kot xdpt maen izzah..tu y buat fitnah tu..xyah la ye..klu mu nme nye da gundik umno..gundik la smpai kesudah..igt allah la byk..xbyk pn skit pn xpe..skurgnya dpt gak merasa syurga slepas siksaan neraka..ni takot2..trus tenggelam kt dlm neraka je besok xtimbul2 .taubat la gundik2 umno ye.. brape umno byr mu tu .? Ermm..xyah ckp la..besok2 anggota bdn mu sndri y akn bcakap ape y kamu ckpkn kt dunia ni smasa kamu idop...tu mase pdang masyar nti..selamat membaca..

Anonymous said...

maaf bn bukan ketandusan idea, tapi nak beritahu yg sebenarnya, ingat bn suka sangat buka aid org ingat bn x tahu dosa pahala, ingat bn x tahu syurga n neraka.

Anonymous said...

jangan buat tuduhan ke atas UMNO ...jgn buat fitnah dosanya besar...

Anonymous said...

Dunia akhir zaman,walaupun semua tu betul, org kata fitnah.Terima kasih kpd blogger2 yang cuba memberi kesedaran kepada pengundi...tanpa u all.....kemungkinan kami tersalah pilih pemimpin...kepada yang masih di pihak pembangkang..jangan anggap semua rekaan UMNO/Bn..solat hajat n istikharah,mintak petunjuk........moga Allah membantu kita..Amin

Saya dulu juga mengundi pembangkang..ketika PAS dengan Ustz nakhaie....dan ulama2 yang benar2 memperjuangkan Islam...namun apabila wujud PR.........saya dapati banyak sangat perkara yang tidak dapat dijawab oleh PAS....berkaitan Islam,akidah dan maruah pemimpinnya......Pls PAS kembali seperti dulu

Anonymous said...

assalamualaikum.

adoi..sudah-sudahlah korang berjuang bawah demokrasi perlembagaan LORD REID tu. sia-sia la.

Islam apa korang pakai kitab Lord Reid tu eh??
Islam memang redha dengan kitab tu eh??
Quran dan Hadis korang biar buruk gitu je tak berapa laku kat mahkamah 'syariah' Malaysia?? 1 negara ada 2jenis mahkamah? aik..
Boleh eh..pakai Quran separuh2 gitu pastu pakai perlembagaan Lord Reid tu sepenuhnya?? berani eh..
Ulama Malaysia apsal tepu je eh?? Dihinakan menteri2 ke?? ke..korang yang hina ulama??
Rasulullah s.a.w pernah ajar buat hukum pakai Suara Majoriti ke?

BANGKIT ! BANGKIT ! BANGKIT !

DEMI ALLAH DAN RASULNYA YANG IKHLAS MEMBAWA QURAN KEPADA KITA.

BERSUARALAH KEPADA KUASA KEPIMPIMPINAN KITA SUPAYA MENJADI UMAT ISLAM YANG DIREDHAI ALLAH !!

KEBANYAKAN MEREKA ADALAH MUKMIN !!

BUANG PEMIKIRAN SEKULAR YANG MENJADI RACUN ISLAM!

B A N G K I T ! ! !

TAKUTLAH KEPADA ALLAH YANG MENYEDIAKAN NERAKA YANG BERNYALA-NYALA KEPADA ORANG-ORANG YANG HINA LAGI DIHINAKAN!!

Anonymous said...

Astaghfirullahhalazim..

Saudara seagama (Islam) sekalian, byk2 kan mengucap..
Jika benar ape yg digembar-gemburkan selama ini, kita doakan mereka2 itu menerima azab daripada ALLAH SWT. Tak perlu bergaduh sesama bangsa dan agama.Jika tak betul ianya akan menjadi fitnah yg mana kita juga yg akan mendapat dosa.Sesungguhnya hanya ALLAH SWT yg Maha Mengetahui akan kebenarannya..
wallahualam

Anonymous said...

Ni APA cita pasal video.. Aku heran la pasal la sngat suka wat video... Aku Thu anuar soranang je yg suka wat video, ni aku dngr anak dia pun dh wta video...

Anonymous said...

Ni buakn cita nak aib kn org.. Hadi awang presedent islam pas msia kata. . Wajib dedah aib pd orang smua. . Lebih2 lagi klu yg di aib kn tu pemimpin, tk kira. Spa. Wajib dedah.. Ni yg ckp hadi awang.

Anonymous said...

BN kena ambik hati rakyat balik.....DENGAN buang ahli UMNO yg kotor/busuk, tp x tau lak berapa yg tinggal....mesti rakyat sokong balik jgn takut pasti berjaya tektik ni.....

Anonymous said...

apa bodohnya saifudin ni,kalau betul Umno yang nak dengki kat nurul izzah,buat apa agen Umno jemput dia suruh tengok video tu???? tu sengaja memerangkap diri namanya.Pembangkang berapa kali kantoi sebarkan video pemimpin sendiri???? takkan la Umno bodoh sgt nak jatuhkan nurul izzah pastu jemput saifudin dan mengaku dia agen Umno.bodoh sangat saifudin ni.

Anonymous said...

Video najib razak main dengan sharizat lembu pun ada yg sebenarnya. Akan di dedahkan tak lama lagi!

Anonymous said...

UMNO dan video lucah mmg tak dpt di pisahkan..kalau terpisah alamat merana seluruh Warga Umno..Budaya politik paling Bangsat dan Pengecut sejak dari zaman Nabi Adam..Puak2 Umno yg terlalu Bodoh dan Bacul..makin tercari2 sumber2 lucah dan jijik utk tatapan Rakyat..sudahlahh..azab kubur sedang menanti..

Anonymous said...

PKR DAP PAS perbuatan lucah tidak dapat dipisahkan
pelakonya Nuar Berahi,Elizdan Stopa Giant Spender

PemerhatiAnakMuda said...

Cari kapal terbang hilang tak dpt kesan..tpi dlm kelambu , dlm bilik hotel blh pulak cari bahan cerita..mmg klu dlm diri dah penuh dgn maksiat semua benda2 maksiat blh jumpa walaupun fitnah...padanlah M'sia byk kena bala skrg kerana pemimpinnya suka benda2 maksiat..

Anonymous said...

Apa lagi fitnah selapas ini, seekor anjing pun pandai berfikir bila melihat fitnah yang tidak berasas. Tunggu pru14 nanti siapa yang kita plih. Orang benar atau yang angkat kaki,.

Kecye Pradasary said...

NEW

FREE PORN
KUMPULAN FOTO-FOTO BUGIL


VIDEO NGENTOTKU
KOLEKSI FOTO PRIBADIKU

CAMFROG SEKS
FOTO SI TOKET BESAR BIBIE JULIUS STRIPTIS
VIDEO MAWAR BIDADARI CANTIK DAN SEKSI


KHUSUS TV SEX 24jam FREE !!!

VIET SEX TV
PINK TV HD
PLAY BOY TV


DOSEN SEKSI PUJAAN MAHASISWA
VIDEO NGENTOT JILBAB CANTIK MULUS
TERSEBARNYA VIDEO MESUM ANAK SMA
DOSEN BUANG AIR KECIL DI INTIP


VIDEO TANTE KLIMAKS PADA SAAT NGENTOT
CANTIKNYA ANAK IBU KOS
VIDEO ANAK SMP MESUM SAMA PACARNYA DI RUANG TAMU


MEMEK MERAH MERONA
MULUSNYA SELANGKANGAN TEMANKU
VIDEO ANAK SMP MESUM DI MOBIL


BINTANG PORNO KOREA
CEWEK SUKA TAMPIL BUGIL DEPAN CERMIN
FOTO BUGIL ARTIS INDONESIA


MEMEK PUJAAN PARA LELAKI
VIDEO PERJALANAN WANITA PENGHIBUR
FOTO BUGIL ANAK SMA


VIDEO INDAHNYA TUBUH GADIS SEBELAH RUMAHKU
CEWEK MASTURBASI MUNCRAT
EKSPRESI WANITA KETIKA HORNY


KOLEKSI BOKEP INDONESIA JADUL
FANTASY NGENTOT DI PANTAI
FOTO NGENTOT ARTIS INDIA


DAFTAR HARGA CEWEK PENGHIBUR
FANTASI NGENTOT DI PINGGIR PANTAI
VIDEO NGENTOT DENGAN ARTIS INDIA



































































































































Balas

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.