Wednesday, March 27, 2013


Sebelum ini Blog MPP telah mendedahkan siapa dalang yang cuba menyebarkan video terlarang Nurul Izzah..Blog tersebut mendakwa gambar yang didakwa pelakon video tu telah didedahkan oleh beberapa blog pro Anwar sendiri.. Ini bermakna, dorang memang dah sedia maklum pasal kewujudan video ni dan dorang memang dah tahu pasal skandal tersebut..

Bagi gua.., semua ni merupakan cubaan puak-puak dalaman PKR sendiri untuk jatuhkan anak pompuan Anwar tu sebelum PRU13.. Korang sendiri sedia maklum sapa yang bermusuh dengan Wan Azizah serta Nurul kann.. So gua tak payah cakap lah sapa yang dimaksudkan tu yee... seterusnya..


Hebatkan taktik kotor mereka..Tapi tak sehebat Blogger Dr MiM yang berjaya menghidu strategi dan taktik mereka untuk memburukkan nama UMNO...Jom kita layan apa yang didedahkan oleh blogger Dr MiM..


Pakatan pembangkang memang terkenal dengan strategi pre-emp mereka sebelum sesuatu perkara berlaku atau dijangka berlaku.

Dengan cara itu, jika perkara itu benar-benar berlaku, maka mereka secara automatik akan menyalahkan parti UMNO dan BN. Begitulah cara mereka meracuni pemikiran rakyat sehingga ke hari ini.

Sebagai contoh ialah kenyataan Tun Daim Zainuddin dan anda tentu bersetuju dengan kenyataan tersebut.

Di antara kenyataan beliau :

"Beliau (Anwar) telah mewujudkan pentas untuk mewajarkan kekalahan mereka sekiranya mereka kalah dalam pilihan raya umum akan datang.


Pakatan telah menyediakan rakyat supaya mereka boleh menyalahkan kerajaan dan Suruhanjaya Pilihan Raya. seterusnya

Yang terbaru ialah kenyataan di bawah.




Setiausaha Agung PKR mendakwa ada pihak yang 'menjemput beliau' untuk melihat beberapa keping gambar video terlarang Nurul Izzah. Beliau juga mendakwa tidak tahu siapa 'pihak' itu tetapi mereka didakwa 'kelihatan mempunyai banyak pengetahuan tentang produksi video'.

Tetapi yang musykilnya ialah di dalam usaha pemimpin pembangkang begitu tekun cuba membongkar identiti blogger pro-UMNO, Saifuddin enggan menamakan 'agen Umno-BN' itu padahal sebagai seorang pemimpin, beliau akan dilihat berbohong mencipta cerita tanpa bukti-bukti yang sah.

Apa tidaknya, politik hari ini penuh dengan persepsi yang belum tentu benarnya. Dan sesiapa pun boleh mengeluarkan kenyataan kononnya ada agen 'Pakatan Pembangkang' menjemput pemimpin Umno untuk melihat keping gambar video terlarang pemimpin Umno yang lain.

Dan cerita itu tergantung begitu sahaja tanpa kesudahan tetapi menimbulkan persepsi kurang enak kepada pemimpin Umno. Dan hairannya ialah buat apa agen 'Umno-BN' itu 'menjemput pemimpin pembangkang untuk melihat keping gambar video terlarang pemimpin pembangkang yang lain'?

Jika benar pun, apakah mereka peduli dengan pendedahan tersebut?

Sedangkan isu ultimate iaitu kalimah suci umat Islam Allah SWT pun mereka tidak tegur Lim Guan Eng DAP yang mencetuskan polemik kalimah Allah, apa lagikan perkara seperti video terlarang rakan mereka.

Makanya, apabila kita membaca keterangan Setiausaha Agung PKR di bawah, kita pastinya akan tersenyum sinis dan tergelak. Dan biarlah rakyat yang menilaikan kebenaran aksi terlarang tersebut tanpa perlu dipre-emp oleh pembangkang yang awal-awal lagi mendakwa gambar dan video itu adalah palsu.

Sila baca spin di bawah :

Selepas Datuk Seri Anwar Ibrahim, pejuang siber Umno sekarang bercadang menyerang anak perempuannya Nurul Izzah Anwar dengan video seks untuk merosakkan imej bersihnya, dakwa Datuk Saifuddin Nasution Ismail hari ini. 
Setiausaha Agung PKR itu mendakwa, beliau dan beberapa pemimpin lain dijemput oleh agen “Umno-BN” untuk melihat beberapa keping gambar video seks dikatakan melibatkan Nurul Izzah (gambar), ahli parlimen Lembah Pantai dan kedua yang melibatkan bapanya. 
Saifuddin menambah agen tersebut juga memberi amaran mereka mempunyai beberapa video lagi yang sedang disiapkan melibatkan pemimpin PKR lain termasuk Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim. Menurut laporan media hari ini, Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali juga dikatakan terlibat dalam satu video lain. 
“Ia adalah amaran, ugutan politik... sebagai ahli politik senior, kita tahu tujuan akhirnya untuk menyebabkan kerosakkan maksimum terhadap integriti pemimpin kita. 
Keburukan calon pemimpin perlu didedah
“Saya tidak tahu siapa mereka tetapi mereka kelihatan mempunyai banyak pengetahuan tentang produksi video,” kata beliau dalam satu sidang akhbar di Ibu Pejabat PKR hari ini. 
Saifuddin tidak menyatakan permintaan atau sebab mengapa agen tersebut membenarkan beliau untuk menonton video, disiarkan di dalam kereta tetapi mengulangi ia adalah ugutan biasa untuk memusnahkan karier politik mereka yang disiarkan menuju pilihan raya umum. seterusnya

3 comments:

mustafa kamal said...

“Wahai orang-orang yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini – Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) – sehingga menjadikan kamu menyesali apa Yang kamu telah lakukan.” (Al-Quran, Al-hujurat: 6).

Anonymous said...

公告社会人士,
主席MCA GOMBAK叶金福住Taman Desa Jaya,吉隆坡甲洞是一个佛教信仰叛徒。
1)他用权力暴力试图打僧侣 SAMNAK SAMBODHI, DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR
2)他用 权力叫警察和外人到来佛教神圣的地方,试图抓佛教僧侣。僧侣做错了什么?
3)他用权力吃佛教协会的金钱。
4)他用权力骗妇女的钱和破坏别人的家庭
5)他是一个邪恶和说谎的人

Memberitahu kepada orang ramai,
Ketua MCA Gombak YIP KUM FOOK yang bertinggal di Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur ialah seorang pengkhianat Buddha.
1) Dia guna kuasanya upah kumpulan ganas cuba menukul Sami Buddha SAMNAK SAMBODHI, DESA JAYA, KEPONG, KL.
2) Dia guna kuasanya suruh polis dan orang luar pijat tanah suci Kuil, cuba menangkap Sami Buddha tanpa kesalahan.
3) Dia guna kuasanya makan wang persatuan Buddha.
4) Dia guna kuasanya tipu wang perempuan dan merosakan keluarga orang lain
5) Dia benar-benar orang jahat dan penipu

Inform the public,
Head of MCA Gombak YIP KUM FOOK stay at Taman Desa Jaya, Kepong Kuala Lumpur is a traitor Buddha.
1) He used his powers wage violent of groups tried hammer Buddhist Monk at SAMNAK SAMBODHI, DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR
2) He used his powers to order police and outsider to step the Holy place, try to catch the Buddhist monks without wrongdoing.
3) He used his powers to corruption money of Buddhist associations.
4) He used his powers to cheated women's money and broken people family
5) He’s totally evil and lying
By MCA RAWANG

Anonymous said...

always the same dirty ways to banned others. all about seks.. kenapa yang ni je diorg nmpak? da xde cara lain ke? ohemji, kolot!

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.