TERKINI : ANWAR TIDAK BERSALAH -SULTAN SULU


Hebatkan Anwar.. boleh mengarahkan pihak pemberontak yang menceroboh Lahad Datu untuk mengeluarkan kenyataan menafikan penglibatan mereka dalam insiden berdarah ini..
Cuba fikir..dalam keadaan menjadi penceroboh dan sedang berperang..Sultan Sulu masih mempunyai masa mengarahkan jurucakapnya untuk membersihkan nama Anwar Ibrahim dengan menafikan penglibatannya dalam insiden berdarah ini..
Kalau EP jadi Sultan Sulu..tak de masa EP nak buat sidang media ni melainkan EP ada hubungan yang baik dengan Anwar..Betul tak?


Jurucakap Sultan Sulu, Abraham Idjirani, hari ini menafikan menerima dana daripada pembangkang Malaysia, dan menegaskan sekiranya perkara itu benar, dia tidak akan menaiki “kenderaan beroda tiga” untuk ke mana-mana.
Kenyataannya itu dikeluarkan kepada Radyo Inquirer 990AM, hari ini.
Adik kepada Sultan Jamalul Kiram III, Raja Muda Azzimudie Kiram, itu mengetuai sepasukan 200 anggota militan Filipina yang mencetuskan pertempuran di Lahad Datu, Sabah.
Pasukan keselamatan Malaysia telah memulakan serangan jam 7 pagi tadi dengan dimulakan dengan bedilan menggunakan pesawat tempur.
Kumpulan penceroboh bersenjata Sulu di Sabah itu juga menerima tentangan hebat dari Angkatan Tentera Malaysia (ATM) menyebabkan mereka tewas teruk pagi ini, menurut laporan The Star Online hari ini, memetik laporan polis.
“Kumpulan bersenjata Sulu tidak mampu melawan kekuatan pasukan keselamatan Malaysia yang memulakan serangan jam 7 pagi Selasa, menurut laporan polis,” kata laporan portal berita itu.
Tiada rakyat Malaysia terkorban dalam serangan tersebut tetapi jumlah kematian dan cedera di kalangan penceroboh Sulu masih tidak diketahui, kata Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar, pada sidang media jam 11:30 pagi hari ini.
TERKINI : ANWAR TIDAK BERSALAH -SULTAN SULU TERKINI : ANWAR TIDAK BERSALAH -SULTAN SULU Reviewed by Empayar Pemuda on 5:18 PM Rating: 5

15 comments:

  1. minda pengikut kiram dirasuk anwar.. masakan perisikan pilipina boleh dpt maklumat ada kaitan dgn pembangkang Malaysia

    ReplyDelete
  2. dasar macai umno.fitnah jadi makanan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dasar macai pakatan beruk. Fitnah itu nyawa..

      Delete
    2. Terbakar nampak..aww..

      Delete
    3. Dasar macai totok pakatan..fitnah dh menjadi darah daging macai...

      Delete
    4. Gini: Makan, masuk dalam mulut fitnah dan keluar dari dubur, tentulah fitnah seterusnya fitnah ini dimakan mereka (PKR) pula dan seterusnya.

      Delete
  3. PR pengkhianat rakyat!

    ReplyDelete
  4. Ntah betul tdk story,fitnah tu dosa..opsss ramai org zaman skrg x kesah pasal dosa.....as long dpt dorg nak lbh penting...

    ReplyDelete
  5. kira hebat lah si anwar ni ya wahai pencacai 1Malaysia....jgn tuduh je....tunjukkan bukti ler yg anwar terlibat, tu yg gambar Najib dgn wakil sultan sulu tu wat apa plak...

    ReplyDelete
  6. Assumptions, assumptions, assumptions. Tah2 Sultan Sulu tu x nak dapat dosa fitnah je.

    ReplyDelete
  7. anwar dah kasi brg sedap kt kiram..baik punya lubang belakang..so kiram no hal..apa pn bleh

    ReplyDelete
  8. Anuar bangsat ... Sangup jual negara , sial

    ReplyDelete
  9. Orang umno ni dari dulu dan selamanya..bodoh...dah terang gambar najib..ajis dan paklah befgambar dengan penjenayah kiram...bukan hari ni mereka bergambar...dah lama dah...ape hal jumpa kiram ni,..projek ic ke...sial punya pengkhianat negara...

    ReplyDelete
  10. Org PKR ni dri dlu dan selamanya mmg bangang... da terang najib dgn kerajaan Malaysia tantang habis2an dgn suluk.. ko lg nk pecaye psl gambo tu.. ko g la cabar anwar dgn org2 dia tentang suluk kat media pon x pe.. tgk! ade bran ke.. dia nk tentang penjenayah yg dia sndiri tolong serang negara dia sndiri.. da terang2 bila PKR pegang Malaysia, suatu mase akn jatuh ke tgn org asing,, ko g tgk sape naib president PKR.. cina kan.. tolol! org mati kerana prtahan negara.. ade ke g ckp smua lakonan... name je melayu tp bodoh!

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.