Tuesday, March 5, 2013


Hebatkan Anwar.. boleh mengarahkan pihak pemberontak yang menceroboh Lahad Datu untuk mengeluarkan kenyataan menafikan penglibatan mereka dalam insiden berdarah ini..
Cuba fikir..dalam keadaan menjadi penceroboh dan sedang berperang..Sultan Sulu masih mempunyai masa mengarahkan jurucakapnya untuk membersihkan nama Anwar Ibrahim dengan menafikan penglibatannya dalam insiden berdarah ini..
Kalau EP jadi Sultan Sulu..tak de masa EP nak buat sidang media ni melainkan EP ada hubungan yang baik dengan Anwar..Betul tak?


Jurucakap Sultan Sulu, Abraham Idjirani, hari ini menafikan menerima dana daripada pembangkang Malaysia, dan menegaskan sekiranya perkara itu benar, dia tidak akan menaiki “kenderaan beroda tiga” untuk ke mana-mana.
Kenyataannya itu dikeluarkan kepada Radyo Inquirer 990AM, hari ini.
Adik kepada Sultan Jamalul Kiram III, Raja Muda Azzimudie Kiram, itu mengetuai sepasukan 200 anggota militan Filipina yang mencetuskan pertempuran di Lahad Datu, Sabah.
Pasukan keselamatan Malaysia telah memulakan serangan jam 7 pagi tadi dengan dimulakan dengan bedilan menggunakan pesawat tempur.
Kumpulan penceroboh bersenjata Sulu di Sabah itu juga menerima tentangan hebat dari Angkatan Tentera Malaysia (ATM) menyebabkan mereka tewas teruk pagi ini, menurut laporan The Star Online hari ini, memetik laporan polis.
“Kumpulan bersenjata Sulu tidak mampu melawan kekuatan pasukan keselamatan Malaysia yang memulakan serangan jam 7 pagi Selasa, menurut laporan polis,” kata laporan portal berita itu.
Tiada rakyat Malaysia terkorban dalam serangan tersebut tetapi jumlah kematian dan cedera di kalangan penceroboh Sulu masih tidak diketahui, kata Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar, pada sidang media jam 11:30 pagi hari ini.

15 comments:

Anonymous said...

Hahahahaha

Anonymous said...

minda pengikut kiram dirasuk anwar.. masakan perisikan pilipina boleh dpt maklumat ada kaitan dgn pembangkang Malaysia

Anonymous said...

dasar macai umno.fitnah jadi makanan.

Anonymous said...

Dasar macai pakatan beruk. Fitnah itu nyawa..

Anonymous said...

Terbakar nampak..aww..

Anonymous said...

Dasar macai totok pakatan..fitnah dh menjadi darah daging macai...

Anonymous said...

PR pengkhianat rakyat!

Anonymous said...

Ntah betul tdk story,fitnah tu dosa..opsss ramai org zaman skrg x kesah pasal dosa.....as long dpt dorg nak lbh penting...

Anonymous said...

kira hebat lah si anwar ni ya wahai pencacai 1Malaysia....jgn tuduh je....tunjukkan bukti ler yg anwar terlibat, tu yg gambar Najib dgn wakil sultan sulu tu wat apa plak...

Anonymous said...

Assumptions, assumptions, assumptions. Tah2 Sultan Sulu tu x nak dapat dosa fitnah je.

Anonymous said...

anwar dah kasi brg sedap kt kiram..baik punya lubang belakang..so kiram no hal..apa pn bleh

Anonymous said...

Gini: Makan, masuk dalam mulut fitnah dan keluar dari dubur, tentulah fitnah seterusnya fitnah ini dimakan mereka (PKR) pula dan seterusnya.

Anonymous said...

Anuar bangsat ... Sangup jual negara , sial

Anonymous said...

Orang umno ni dari dulu dan selamanya..bodoh...dah terang gambar najib..ajis dan paklah befgambar dengan penjenayah kiram...bukan hari ni mereka bergambar...dah lama dah...ape hal jumpa kiram ni,..projek ic ke...sial punya pengkhianat negara...

oya said...

Org PKR ni dri dlu dan selamanya mmg bangang... da terang najib dgn kerajaan Malaysia tantang habis2an dgn suluk.. ko lg nk pecaye psl gambo tu.. ko g la cabar anwar dgn org2 dia tentang suluk kat media pon x pe.. tgk! ade bran ke.. dia nk tentang penjenayah yg dia sndiri tolong serang negara dia sndiri.. da terang2 bila PKR pegang Malaysia, suatu mase akn jatuh ke tgn org asing,, ko g tgk sape naib president PKR.. cina kan.. tolol! org mati kerana prtahan negara.. ade ke g ckp smua lakonan... name je melayu tp bodoh!

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.