Saturday, March 2, 2013


Setelah terperangkap dengan permainan sendiri yang mengakibatkan kematian 2 orang Komando VAT69 dan beberapa orang lagi tercedera, Anwar cuba untuk mengalihkan perhatian rakyat dengan menimbulkan isu fitnah yang terbaru...

Tak ke punya celaka manusia ni..Dikala rakyat Malaysia masih bersedih diatas kematian Insp Zul dan Sarjan Sabarudin..Anwar tanpa rasa bersalah terus menabur fitnah terbaru demi mencapai cita citanya..

Apa yang EP lihat, Anwar cuba alihkan perhatian rakyat daripada insiden yang berlaku di Lahad Datu dengan isu kononnya Kerajaan BN membelanjakan RM1.2 juta untuk menfitnahnya..ptuiiihhh..

EP harap rakyat Malaysia akan menghukum Anwar pada PRU 13 yang akan datang dan desak pihak yang bertanggungjawab dalam undang undang mengambil tindakan keatas Anwar kerana keterlibatan dalam insiden di Lahad Datu yang mengakibatkan kematian dan kecederaan anggota keselamatan negara...




7 comments:

Anonymous said...

Sembang tak guna dengan usaha Bloger mengenai kejahatan Anuar sehingga tahap DAJAL tapi apa tindakan Kerajaan BN terhadap Anuar sehingga kini?

Anonymous said...

Asyik-asyik Anwar Ibrahim yang jadi kambing hitam bila berlaku perkara yang mengaibkan negara. Kalau betul Anwar yang lakukan... sila buktikan dengan fakta, jangan hanya pandai tuduh sahaja. Dengan kuasa apa Anwar membawa masuk penceroboh tanpa dapat dikesan oleh pihak yang menjaga perairan negara? Siang malam Pak Menteri kata perairan negara kita adalah selamat dan kawalan ketat dilakukan setiap masa... senang-senang pula penceroboh asing masuk dan berkampung di Lahad Datu. Bukan sedikit tapi beratus orang pula tu... lengkap dengan senjata perang. Apa ertinya semua ini.

Anonymous said...

Sebagai haiwan politik anuar tetap revers psikologi dan spinnya, perlu diingat apa yang dia tuduh orang buat sebenarnya dia sendiri yang buat, dalam apa isu juga inilah sikap haiwan politik dibumi Malaysia yang masih ada. Kedua demi memperbodohkan penyokong2nya yang memang sudah bodoh.

Anonymous said...

Ko ni tanye tp bile org jwb ko tanak dgr..itulah sifat pembangkang yg bebal..dlm harakah mmg le xde bukti anwar jd dalang..bodoh..

Sah Hizam Halim said...

Amerika pun diceroboh inikan pula malaysia

Anonymous said...

Buat baik balasn kbaikn akn dnikmati dunia&akhirt.insyaalh.amin.

Anonymous said...

Bila biasa dgn chinadoll..dia akan buat fitnah seumpama chinadoll jugak..,bila biasa dgn beri ic pd PATI..dia akan cari isu yg seumpama itu jugak..bila dia biasa 'upah' org utk burukkan org lain..dia akan pusing dgn buat fitnah seumpamanya..bila dah biasa 'hapus' kan org yg dia tak boleh terima..dia akan guna isu yg sama utk tuduh org lain..bila dia dah biasa menghasut org..dia akan tuduh org lain seumpama nya juga.,bila dia dah biasa berdemo..dia akan ajak org lain berdemo demi utk kepuasan peribadinya..utk menutup 'kemaluan' dia ..dia guna pengikutnya utk cover..maka tertutuplah keaiban itu dari mata2 hati yg buta..bagi mata hati yg tak buta...inilah 'mainan' si papa gay...dah biasa makan taik..kita lalu sebelah dia..pasti tercium juga busuknya...tak heran jika nak buat maksiat utk diri sendiri..tetapi jika nak jadi 'imam' bagi ulama2 dan org2 yg soleh,mukmin dan muslim di Malaysia ini..itu memang ALLAH tak redha dan izinkan.. Anjing pun kata.."eiihh.. cara dia hantam sama mcm wa hantam laa.."

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.