Friday, March 8, 2013


Amboi..puak puak anak haram ni sendiri pun tak sempat nak siasat kebenaran kata kata bapa Saiful..Ada hati nak heret Najib, Ketua Hakim Negara dan lain lain ke mahkamah. 

Dah tak sempat sempat..Nampak sangat puak puak Anwar kesuntukan masa dan yang paling penting nak mengalihkan perhatian rakyat daripada insiden berdarah di lahad Datu dimana Anwar terlibat..

Masalahnya sekarang..siapa yang kena liwat?? Bapanya atau Saiful..Tak kan N Surendren sebagai peguam Anwar tak perasan yang Saiful dah keluarkan kenyataan..

Dalam kenyataan Saiful sebentar tadi..dia pun dah menyebut.."Demi Allah, Agama Bangsa dan Negara tercinta, Saya ingin tegaskan bahawa saya tidak sama sekali akan berganjak dengan dakwaan saya. Saya akan terus Istiqamah dan berpegang teguh pada dakwaan saya, segala keterangan saya di Mahkamah, juga sumpah laknat yang telah saya lafazkan, sehingga ke akhir hayat".

Nak hasut rakyat konon dengan pendedahan yang dibeli...ptuiihhhh..


Pengakuan Azlan Mohd Lazim – anaknya, Saiful Bukhari diperguna pihak tertentu dalam kes Fitnah II bukti ia konspirasi Umno untuk menjatuhkan Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Demikian Naib Presiden KEADILAN, N Surendran mengulas kenyataan tergempar Azlan yang mengakui anaknya diperalat Umno dalam fitnah yang didalangi Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak.
“Satu kenyataan serius daripada bapa Saiful yang menyebut ada pegawai dari pejabat Perdana Menteri terlibat. Najib perlu segera disiasat dan desak beliau beri penjelasan.
“Beliau juga kena minta maaf kepada Anwar dan rakyat kerana terlibat dalam konspirasi ini,” kata Surendran ketika dihubungi.
Dalam sidang media pagi tadi, Azlan mendedahkan semua kenyataan akhbar anaknya dan beliau dirancang serta diskripkan oleh Pegawai Khas Perdana Menteri, Annas Jusoh dan peguam Zamri Idrus Khairil.
Beliau juga mengesahkan Anwar tidak bersalah dan menjadi mangsa fitnah.
Katanya, Fitnah II adalah konspirasi terancang untuk memenjarakan Anwar kali kedua.
Justeru, Surendran mendesak supaya Najib dan pimpinan Umno termasuk Peguam Negara, Tan Sri Abdul Gani Patail diheret ke mahkamah kerana terlibat dalam konspirasi tersebut.
“Pengakuan ini membuktikan Fitnah II adalah konspirasi. Penyiasatan menyeluruh perlu bagi membuktikan siapa dalang terlibat. Najib tidak boleh lari dan beliau mesti diheret ke mahkamah,” katanya.

6 comments:

Anonymous said...

dey Tambiiiiiiiiiii lu mabok ka?tu lah sapa suruh minum samsu..

Anonymous said...

Mana satu secara umum anda biasa dengar;
1. Anak perkosa emak?
2. Bapa perkosa anak?
Lu fikirlah sendiri!

Sudir said...

Ini tambiii tarak minum samsu la deyy.. kincing juga dia minum..

Anonymous said...

muka tambi tu memang macam kaki bontot dan blow job

Anonymous said...

kesian baca komen melayu pecacai umno yang tak dak akai dan akhlak,,bengong dalam segala segi dan gagal memberi justifikasi walaupun dalam hal atau isu2 yang mudah.

Anonymous said...

itu lahad datu punya kes jugak kena pegi mahkamah kena jawab... jangan nanti dia orang lain pulak

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.