HOT : WAJAH GURU YANG PANGGIL ANGGOTA KESELAMATAN NEGARA ANJING...


Apa yang akan baca di bawah ni mungkin akan menaikkan kemarahan anda yang ketika ini telah meletakkan harapan yang tinggi terhadap anggotaKeselamatan Malaysia yang sedang mengadaikan nyawa mereka untuk mempertahankan Tanah Air yang di cintai setelah di ceroboh Rejim Lanun Sulu yang mahu menuntut Sabah dari Malaysia.

Gambar print screen facebook di atas ni merupakan milik seorang guru yang kini mengajar di Sekolah Kebangsaan Tok Bali, Kelantan yang di ambil dari blog Belia Bangkit.


Dalam rakyat Malaysia meletak harapan yang tinggi terhadap anggota Keselamatan Malaysia yang mempertaruhkan nyawa mempertahankan Sabah. Guru yang berada dalam gambar di atas telah menghina pasukan Keselamatan Malaysia sebagai anjing.

Dalam posting yang di lakukannya dalam facebook. Dia akan menggunakan perkataan doggie ( Anak Anjing ) bagi merujuk kepada anggota Keselamatan Malaysia. PISAU KEDAH


HOT : WAJAH GURU YANG PANGGIL ANGGOTA KESELAMATAN NEGARA ANJING... HOT : WAJAH GURU YANG PANGGIL ANGGOTA KESELAMATAN NEGARA ANJING... Reviewed by Empayar Pemuda on 12:55 AM Rating: 5

14 comments:

  1. Ajaran Nabi Muhammad SAW xmau diikut, ajaran syaitan jgk jd pedoman...Blm smpi masa nya lg!..Bila tiba nanti, tau la betapa siksa nya nk mati..betapa siksa nya slps mati...baru tringt nk mohon maaf pada Polis, tp sume nya sdh trlmbt.

    ReplyDelete
  2. aku dengar dari blog lain cikgu ni gila..betul ke?
    Pernah ada kes polis mengamuk di bilik guru sampai
    guru dan anak murid sendiri pun nak dicederakannya.
    Patutnya sama lah kes pegawai TUDM - macamana
    diorang boleh terlepas masuk kerja gomen ni. Patut
    kerajaan sekarang kena check kesihatan mental
    calon2 sebelum dilayakan ke perkhidmatan awam.
    Tak pasal nanti kes ala Sandy Hooks bakal berlaku
    di negara kita pula.

    ReplyDelete
  3. Mukanya macam muka babi lapor nak ngonkek. Cis....

    ReplyDelete
  4. babi..sungguh cikgu ni .. babi ... cikgu babi ...

    ReplyDelete
  5. kalu dia ada maruah la, patut letak jawatan. sekolah rendah kerajaan bagi, menengah kerajaan tanggung, masuk IPTA kerajaan tanggung...keluar keluar jadi cikgu dapat gaji ribu ribu dari kerajaan tapi derhaka pada pemerintah....ajaran apa yang dia pakai eh?
    LETAK LA JAWATAN DARIPADA MAKAN DUIT HARAM....MEMANG DAH DASAR PENDERHAKA

    ReplyDelete
  6. Malangnya anak siapa dapat Cikgu macam ni. Guru Besau jugakkkkkkkkk nak kena jawab. Mungkin tak ada tempat lagi kot untuk tempatkan Cikgu ni. Rasanya tempat layak untuk dia cari makan di Semporna atau Pulau-Pulau yang berdekatan dengan Filipina kot!!

    ReplyDelete
  7. Sama macam Tian Chua.... Lucutkan kerakyatan dia, suruh dia jadi rakyat sulu pulak, semoga soltan sulu akan menerima anak beruk ni sebagai cikgu sivik di sekolah-sekolah di sulu.

    ReplyDelete
  8. Inilah seko babi yg xtau bsyukur.Makan gaji duit rakyat tak sedar diri lagi.Buang je dier dari pkhidmatan kkjaan atau sekurang2nya hantar bekerja di kawasan pndalaman Sg Nyamok atau Kg Tandou Sabah baru padan muke dier.Aku pun xtau ape jenis kturunan, harap mak bapak yg membesarkannya tidak macam dier atau ini spesi "memang salah ibu mengandung".

    ReplyDelete
  9. baso nate ni....xdak pasal2 cikgu lain bleh nama busuk pasal mu....kera mu nih.....mu tgu d skolah tu aku nak g bui nampar sbutir biar cerdik ckit.....ngaji mana dulu mu ni bodo gitu mo tp buleh jd cikgu....pelik aku...eee geram aku nate nih

    ReplyDelete
  10. selepas ni akan berkhidmat di sekolah keb Lahad Datu

    ReplyDelete
  11. Aku ping gak nate beruk nih.mapuh gi la mu.ghoyak ore hanjing tp mu la nate beruk hanjing!!!

    ReplyDelete
  12. malang sunguh ibubapa dapat anak seperti ini kalau kita nak lihat inilah saki baki pengikut Abdullah bin ubai.Kalau nak dikatakan lebih tepat inilah pengikut iblis kerana tak reti bershukur Kepada Allah kerana negara kita ni amam walaupun orang-orang seperti golongan diatas sedang menikmatinya itu tanda-tanda pengikut iblis

    ReplyDelete
  13. Betulkah ini seorang guru?? Kalau benar inikah sikap seorang guru yg selama ini kerajaan bela..tak reti nk bersyukur! Ramai guru2 di Malaysia ni kaki pembangkang.. Tak cukup lagi ke dgn apa yg kerajaan bagi. Gaji dah naik,,elaun naik,,bonus dpt,,pangkat naik.. Apa lg yg nk dr kerajaan skarang. Bersyukurlah wahai guru2.. Kalau tak suka dgn kerajaan yg ada skarang,BERHENTI JD GURU.. Pergi jd PENYAMUN! Guru2 yg ada jgn suke nk membangkang kerajaan shj. Pekerjaan guru ada pekerjaan yg mulia. Di harap KEMENTERIAN PENDIDIKAN siasat guru2 yg suka membangkang kerajaan! Ramai lagi rakyat malaysia yg ingin jd guru & menyokong kerajaan.
    "HIDUP UMNO,HIDUP BN,HIDUP MALAYSIA!!!"

    ReplyDelete
  14. tak kira lah gila ka sakit ka aku paling pantang org hina polis,atm dan bdan2 uniform yg jge mlysia.. lahnat punya org.
    aduyai jgn jdi bangang lah syukur lah sikit dpt negara yg aman nie bahlol..

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.