HOT : TWEET TERBARU EBBY HINA ANGGOTA KESELAMATAN NEGARA PULAK...


Pelik sungguh EP dengan janda meroyan ni...Makin lama makin menjadi kegilaannya...Yang terbaru menerusi Twitternya, Ebby bagitau..(itupun cerita orang)..



Punyala taksub nak menjatuhkan kerajaan..Ebby a.k.a JANDA GILA sanggup mereka-reka cerita yang pelik-pelik hanya untuk mencari simpati dan memburuk-burukkan kerajaan di mata pengikut-pengikutnya..

Disini Ebby nak cakap siapa yang tipu siapa ni?? Arwah Supt Ibrahim Lebar tipu isterinya atau PDRM yang tipu arwah Supt Ibrahim..Apa kena mengena cerita ni dengan Kerajaan Malaysia..Agak-agak la nak spin pun..

Apa agaknya akan jadi pada janda gila ni jika BN terus diberi mandat oleh rakyat pada PRU13 nanti...Masuk hospital gila kot???..Sayang..

**Nasihat EP..pada puak-puak PAS yang dok terliur tengok janda gila ni baik cepat-cepat tangkap dia sebelum dia jadi gila lepas PRU nanti...nanti melepas...

HOT : TWEET TERBARU EBBY HINA ANGGOTA KESELAMATAN NEGARA PULAK... HOT : TWEET TERBARU EBBY HINA ANGGOTA KESELAMATAN NEGARA PULAK... Reviewed by Empayar Pemuda on 3:27 PM Rating: 5

14 comments:

  1. Misi ni top secret. X bole sewenang2 share ngan org walopon keluarga sendiri. Anyway, Al-Fathiha utk semua wira negara yg terkorban.

    ReplyDelete
  2. Inspektor Eliza yang bodoh ,dalam drama Roda-roda boleh la berlakun skrip dah disediakan....

    ReplyDelete
  3. memanglah kena cakap macam tu. bukan macam drama tv tu. kerahsiaan kena jaga. kalauy dia cakap benar nanti satu platoon kena ambush pulak.tak penah jadi askar dan polis, sebab tu tak paham.

    ReplyDelete
  4. pompuan bodoh sombong.....ingat ini lakunan utk filem atau tv ke. kalau tak faham prosidur operasi pasukan keselamatan janganlah masuk campur. fahamkan dulu apa dia "need to know principle".

    ReplyDelete
  5. ape la bangang sangat...itu la lahir pada zaman senang...tidak merasa darurat...semua benda nak dijadikan modal politik... kita nilaikan sendiri la mentaliti PR ni...

    ReplyDelete
  6. dia x penah kena saman tu yg terus meroyan tu

    ReplyDelete
  7. abby ni dah lah bodoh, bahlul lak tu. lain kali cari lah laki artis lagi, boyfren artis. sbb tu bahlul nak mampus.

    ReplyDelete
  8. berapa pakatan bayar kat dia ni..tak abis2 cari dosa...dah banyak sangat ke pahala?

    ReplyDelete
  9. Dasar perempuan keparat, takde nak di cite tapi buat cite lak....siapa yang nak menipu ? kerajaan Malaysia ker atau kamu yang nak menipu rakyat Malaysia..Saya sarankan supaya PM saman silaknat ni kat mahkamah sebab kata Kerajaan Malaysia menipu....Siut punya budak..

    ReplyDelete
  10. keluar kan cite2 yg dia p landon jual puki bru dia minah jalang ni..jadi hanjing islam PAS

    ReplyDelete
  11. BETINA GARIT NI ELOK PEGI MELINGKOP AJER.....

    ReplyDelete
  12. kalau aku cakap ko tu anak h***m nanti ko meroyan pulak...sial tol la ko ni..

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.