Wednesday, March 20, 2013


Pelik sungguh EP dengan janda meroyan ni...Makin lama makin menjadi kegilaannya...Yang terbaru menerusi Twitternya, Ebby bagitau..(itupun cerita orang)..



Punyala taksub nak menjatuhkan kerajaan..Ebby a.k.a JANDA GILA sanggup mereka-reka cerita yang pelik-pelik hanya untuk mencari simpati dan memburuk-burukkan kerajaan di mata pengikut-pengikutnya..

Disini Ebby nak cakap siapa yang tipu siapa ni?? Arwah Supt Ibrahim Lebar tipu isterinya atau PDRM yang tipu arwah Supt Ibrahim..Apa kena mengena cerita ni dengan Kerajaan Malaysia..Agak-agak la nak spin pun..

Apa agaknya akan jadi pada janda gila ni jika BN terus diberi mandat oleh rakyat pada PRU13 nanti...Masuk hospital gila kot???..Sayang..

**Nasihat EP..pada puak-puak PAS yang dok terliur tengok janda gila ni baik cepat-cepat tangkap dia sebelum dia jadi gila lepas PRU nanti...nanti melepas...

14 comments:

Farisha Lyssa Farish said...

publisiti je tu..

Anonymous said...

Misi ni top secret. X bole sewenang2 share ngan org walopon keluarga sendiri. Anyway, Al-Fathiha utk semua wira negara yg terkorban.

Inspektor Misai said...

Inspektor Eliza yang bodoh ,dalam drama Roda-roda boleh la berlakun skrip dah disediakan....

Anonymous said...

memanglah kena cakap macam tu. bukan macam drama tv tu. kerahsiaan kena jaga. kalauy dia cakap benar nanti satu platoon kena ambush pulak.tak penah jadi askar dan polis, sebab tu tak paham.

Anonymous said...

pompuan bodoh sombong.....ingat ini lakunan utk filem atau tv ke. kalau tak faham prosidur operasi pasukan keselamatan janganlah masuk campur. fahamkan dulu apa dia "need to know principle".

Anonymous said...

Saman je...

Anonymous said...

ape la bangang sangat...itu la lahir pada zaman senang...tidak merasa darurat...semua benda nak dijadikan modal politik... kita nilaikan sendiri la mentaliti PR ni...

Anonymous said...

dia x penah kena saman tu yg terus meroyan tu

Anonymous said...

abby ni dah lah bodoh, bahlul lak tu. lain kali cari lah laki artis lagi, boyfren artis. sbb tu bahlul nak mampus.

Anonymous said...

berapa pakatan bayar kat dia ni..tak abis2 cari dosa...dah banyak sangat ke pahala?

Anonymous said...

Dasar perempuan keparat, takde nak di cite tapi buat cite lak....siapa yang nak menipu ? kerajaan Malaysia ker atau kamu yang nak menipu rakyat Malaysia..Saya sarankan supaya PM saman silaknat ni kat mahkamah sebab kata Kerajaan Malaysia menipu....Siut punya budak..

Anonymous said...

keluar kan cite2 yg dia p landon jual puki bru dia minah jalang ni..jadi hanjing islam PAS

Anonymous said...

BETINA GARIT NI ELOK PEGI MELINGKOP AJER.....

manjung said...

kalau aku cakap ko tu anak h***m nanti ko meroyan pulak...sial tol la ko ni..

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.