Tuesday, March 5, 2013


Kenapa agaknya PAS berdiam diri dalam insiden berdarah yang berlaku di Lahad Datu? ... 

Selalunya jika berlaku sesuatu pada Anwar..PAS lah yang akan menjadi benteng pertahanan pada Anwar..Bolah dikatakan PAS sanggup bermatian dan mengeluarkan fatwa songsang hanya untuk membersihkan nama Anwar..

Contohnya dalam isu Kalimah Allah dan isu menjamin keselamatan tentera Israel..PAS dilihat sanggup mengadaikan pendiriannya parti mereka hanya untuk menyelamatkan bakal Perdana Menteri mereka...

Tetapi kali ini EP lihat PAS lebih menyepi dan playsafe dalam membuat kenyataan mengenai insiden yang berlaku di Lahad Datu walaupun Anwar diasak dan dituduh menjadi dalang dalam insiden berdarah ini..

Adakah PAS sudah tahu Anwar terlibat secara langsung dalam insiden berdarah ini dan mengambil jalan selamat untuk tidak melibatkan diri dalam mempertahankan Anwar.??

Atau gambar ini yang menjadi punca PAS berdiam diri...hehehe ..





13 comments:

Anonymous said...

lancau lu

Anonymous said...

PAS memang lancau punya orang

Anonymous said...

Jgn fitnah. Ahli UMNO yg sebegini kualiti nya hanya akan menyebabkan rakyat semakin benci pada UMNO. Allah akan pelihara org yg berkata benar..janji Allah itu pasti.

Anonymous said...

Itu bkn fitnah la, sekadar melawok..kah..kah..

Anonymous said...

Da tau gmbr hadi tu palsu lg mau terasa
Yg pas blh maki2 org tu ape citer? Igt dosa kecik ke fitnah2, maki n kafir kn org Islam yg laen?
Stupid proud pnya pembangkang

Anonymous said...

Dah puas menjilat juboq, terjilat kunyit baru nak loya. Padan muka PAS.

Anonymous said...

nape TGNA, Hadi awang atau pak-pak lebai PAS tak buat solat hajat krisis Lahad Datu. bukan ke itu semua tanggungjawab semua umat Islam. kalau bab nak kuasa atau al juburi cepat-cepat je panggil orang buat solat hajat, lepas minta doa yang buruk-buruk untuk orang Islam lain (UMNO). tak cukup masjid, kumpul di padang, tak cukup padang kumpul kat stadium. Tapi bila bab negara kena ceroboh, anak malaysia kena bunuh, pakat buat dono saja. nape? takut al juburi marah...atau kapal singki melompat. apa la nak jadi..bab-bab macam ni pun takleh nak pikir lagi.takbur, ego tak habis-habis.

Anonymous said...

AKU MEMANG MENYAMPAH DENGAN PAS...TAPI SUPERIMPOSE TAK PAYAHLAH...KERJA BODOH. KAN RAMAI ORANG DAH TENGOK GAMBAR HADI DENGAN SENAPANG TU SORANG-SORANG?

TAK TAHULAH SIAPA YANG SEBENARNYA BUAT...KEKADANG PUAK PR PANDAI JUGAK REVERSE SUPAYA ORANG MARAHKAN UMNO.

Anonymous said...

Buat lawak pun tak leh ke bro?

Anonymous said...

Sudahlah PAS, hal ehwal agama Selangor pun PKR pegang toksah cakap pasal perjuangan le. Kutip duit ceramah handal le. IQ dia orang ni macam Mat Sabu n ostadah aby abadi gol.

Anonymous said...

pas ka..ingatkan hampas..hehe.sekupang pn xguna puak2 ni..cakap Islam..tp yg keluar dari mulut taik anjing ja..pegi mampos la puak2 pas ni

Anonymous said...

siapa kata pas tak buat apa-apa, depa buat kutipan TABUNG apa?

boleh dapat banyak ooo...

Anonymous said...

Oh ya,

Kutipan tabung sayangilah DAP oleh PAS.

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.