Thursday, March 28, 2013


Kesian EP tengok puak puak PAS nie..kerana kemaruk undi..agama dilacurkan..Agaknya dah tak cukup tok guru atau ulama kot..tu yang boleh panggil orang kristian bagi tazkirah dalam masjid pada orang Islam...

7 comments:

akakkuak said...

Kekeke... Apa perasaan jemaah masa tu yer? Patut ramai2 keluar... Ngok tul ler nak dgr kafir laknatullah bg tazkirah.. Hahaha...

Anonymous said...

AJK Masjid cuma mampu biarkan Xavier bagi tazkirah. Tapi tak mampu nak sampaikan hidayah Islam kepada dirinya. A full of rubbish..

Anonymous said...

semua yg dgr tu pun mcm kapir tu la gamaknya....nama je islam....jahil betul mcm pemimpin mereka

Anonymous said...

anjing PAS ajak anjing KELING PKR KRISTIAN ceramah dlm MASJID..ada ke NIK AZIZ or HADI puak gereja..or kuil or tample buat ceramah? ng jahil agama puak kero PAS ni..keling masuk masjid so melayu islam kena undi keling ke

Anonymous said...

Pariah tu dah mandi junub dah. Dah keat tote pun. Leh la masyok masjid.

Anonymous said...

kena sunat lg skali n.ajis ni....bodoh mcm taik

Anonymous said...

Masjid dijadikan medan politik duniawi.mmg bodoh jemaah yg ada disitu.

Org kafir pun tau jaga kesucian tempat ibadat diaorg.tak de nye ceramah org politik di kuil, tokong atau gereja tapi di masjid2 di mana ada puak pas selalu ada org politik kafir bg ceramah.

Ada otak letak di jubor ini lah akibatnya.SESAT!!!!

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.